quote:**Feyenoord neemt komende zondag rond
de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo
afscheid van Dirk Kuijt.De voormalige
aanvoerder van de Rotterdamse ploeg
wordt speciaal ingevlogen om in De Kuip
zijn fans gedag te zeggen.
Een opvolger voor Kuijt en/of Kalou,die
naar Chelsea is gegaan,heeft Feyenoord
nog niet gevonden.De directie ontkende
donderdag dat Patrick Kluivert,die weg
moet bij Valencia,een van de kandidaten
is."Hij staat op geen enkel lijstje.Hij
is dus niet in beeld bij ons",zo liet
directeur Chris Woerts weten.
Denk 't wel..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
betekent dit nu ook dat daaaaan wel blijft?![]()
Ja, hij speelt nog ff 90 minuten meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Is er nog iets speciaals gepland voor het afscheid van Kuyt zondag?
Mooi, dan hebben we zondag tenminste wel 3 punten!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:33 schreef Tomasso het volgende:
Ja, hij speelt nog ff 90 minuten mee
Er zitten natuurlijk wel wat aannames bij, namelijk dat als Kluivert naar Feyenoord komt, hij z'n omhooggevallenheid behoorlijk heeft ingeboet (dat bedoel ik niet negatief naar Feyenoord toe, maar gewoon door de situatie van een neus in Rotjeknor). En de gedachte dat Kluivert in principe nog steeds een goede voetballer is. Als een van die twee niet blijkt, kots ik hem net zo makkelijk weer uit. Maar als het wel zo is, heeft Feyenoord een goede spits (dat vind ik op het moment dus belangrijker dan wie het is), èn een uitstekende deal. Kluivert voor een spotprikkie, seizoen 'gered' (dat wil zeggen, niet in het tweede rijtje terecht komen), en daarna voor veel het viervoudige weer doorverkopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef Sender_ het volgende:
Ik kan werkelijk waar niet begrijpen dat je het niet erg zou vinden als er zo'n omhoog gevallen
stink neus naar je club komt.
Niet in het 2e rijtje komen seizoen 'gered' noemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat aannames bij, namelijk dat als Kluivert naar Feyenoord komt, hij z'n omhooggevallenheid behoorlijk heeft ingeboet (dat bedoel ik niet negatief naar Feyenoord toe, maar gewoon door de situatie van een neus in Rotjeknor). En de gedachte dat Kluivert in principe nog steeds een goede voetballer is. Als een van die twee niet blijkt, kots ik hem net zo makkelijk weer uit. Maar als het wel zo is, heeft Feyenoord een goede spits (dat vind ik op het moment dus belangrijker dan wie het is), èn een uitstekende deal. Kluivert voor een spotprikkie, seizoen 'gered' (dat wil zeggen, niet in het tweede rijtje terecht komen), en daarna voor veel het viervoudige weer doorverkopen.
Dat zal zwaar tegenvallen vrees ik. Je verliest niet zomaar met 3-0 in Groningen, en dan vooral de manier waarop...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:55 schreef Merkie het volgende:
Ondanks dat Feyenoord geen spits heeft is de selectie minstens 2x zo goed als die van Groningen, Heerenveen, Twente of Utrecht ofzo.
Ach, kom op. Feyenoord was net de belangrijkste speler kwijt en was zeg maar zo'n beetje het zwakste Feyenoord wat je kon verwachten terwijl Groningen op z'n sterkst was. 100% zeker weten dat Feyenoord de play-offs haalt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal zwaar tegenvallen vrees ik. Je verliest niet zomaar met 3-0 in Groningen, en dan vooral de manier waarop...
precies, zonder Kuyt en Kalou is Feyenoord gewoon een subtopper. Er moet gewoon nog een goede spits + middenvelder bij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zal zwaar tegenvallen vrees ik. Je verliest niet zomaar met 3-0 in Groningen, en dan vooral de manier waarop...
http://www.nu.nl/news/809(...)_op_Kluivert%27.htmlquote:'Feyenoord doet bod op Kluivert'
Uitgegeven: 24 augustus 2006 22:01
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 22:02
AMSTERDAM - Feyenoord heeft bij Valencia een bod uitgebracht op Patrick Kluivert. Dat meldt NOS Studio Sport donderdag. De 30-jarige spits heeft nog een contract tot medio 2007 bij de Spaanse club, maar hij heeft van de clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Peter Bosz, technisch manager van Feyenoord, wilde niet reageren op het bericht.
Of Kluivert geïnteresseerd is in een overstap naar Rotterdam is ook niet bekend. Zijn zaakwaarnemer was donderdag niet bereikbaar.
Mede door blessureleed kwam de oud-Ajacied bij Valencia nauwelijks aan spelen toe. In totaal kwam hij in de Primera División tien keer in actie voor zijn club.
Nu.nlquote:'Feyenoord doet bod op Kluivert'
Uitgegeven: 24 augustus 2006 22:01
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 22:02
AMSTERDAM - Feyenoord heeft bij Valencia een bod uitgebracht op Patrick Kluivert. Dat meldt NOS Studio Sport donderdag. De 30-jarige spits heeft nog een contract tot medio 2007 bij de Spaanse club, maar hij heeft van de clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Peter Bosz, technisch manager van Feyenoord, wilde niet reageren op het bericht.
Of Kluivert geïnteresseerd is in een overstap naar Rotterdam is ook niet bekend. Zijn zaakwaarnemer was donderdag niet bereikbaar.
Mede door blessureleed kwam de oud-Ajacied bij Valencia nauwelijks aan spelen toe. In totaal kwam hij in de Primera División tien keer in actie voor zijn club.
Dat is feyenoord aan zijn stand verplicht. Maar had was best een kleine puinhoop..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, kom op. Feyenoord was net de belangrijkste speler kwijt en was zeg maar zo'n beetje het zwakste Feyenoord wat je kon verwachten terwijl Groningen op z'n sterkst was. 100% zeker weten dat Feyenoord de play-offs haalt.
ik denk dat nu.nl gewoon Egbers heeft gequotedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/809(...)_op_Kluivert%27.html
Dan toch maar weer liever Patrick Kluivert??quote:
En egbers baseert zich waarschijnlijk weer op de trollende poll op de site van VI. Kluivert komt toch niet. Zelfs al zouden de hoge heren hem een contract aanbieden, dan nog haalt ie het stadion niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:12 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik denk dat nu.nl gewoon Egbers heeft gequoted![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |