En Davids, en Litmanen, en Poepon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef Canisfire het volgende:
En als we dan toch bezig zijn nemen we gelijk Seedorf er bij.
En Reiziger voetbalt die ook nog ?
Van Der Vaart, en hoe heet die griek die van vitesse over kwam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
En Davids, en Litmanen, en Poepon.
Davids hebben we al. Alleen wij hebben een goede Davidsquote:
Ik welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef Tomasso het volgende:
Niemand bij Feyenoord zit op die idioot te wachten hoor.
...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wel.
Nouja. Althans. Ik zou het niet erg vinden.
Bezoek je ook weleens wedstrijden in het stadion?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wel.
Nouja. Althans. Ik zou het niet erg vinden.
niks bijzonders, behalve dat Fey interesse heeft [en dat ie totaal niet in de clubcultuur van Fey past]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:52 schreef Ricky_ het volgende:
Wat heeft de snor gezegd over Kluivert?
jullie? Ik ben Spartaan, hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef devv05 het volgende:
Denk dat niet alleen bij jullie de pleuris uitbreekt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Droopie het volgende:
Als Kluivert komt moet iedere vrouwelijk feyenoord supporter bij een toevallige ontmoeting,
in de supermarkt ofzo, gelijk een aanklacht indien wegens sexuele intimidatie.
Na 50 aanklachten is ie zo pleite.
Maar kom op, als Koeman een beetje hersens heeft neemt ie Kluivert nooit ook al krijgen
we 9 miljoen toe.
En eigenlijk gaat het nog meer om de persoon kluivert dan het feit dat hij joods is, want Huntelaar of Perez mogen zo komen van me. Maar mensen als Sneijder, Heitinga, vd Vaart, Cruijf zijn te joods.
Tiendalli en Kluivert in 1 weekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Paperclipjes het volgende:
Jeej huilies hier. Ik vertrouw meer op Bosz en Jansen dan op jullie. Wat hebben die andere meer laten zien dan Kluivert? Niets alleen minder. Heb er vertrouwen in als hij komt.
Idioot.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Paperclipjes het volgende:
Jeej huilies hier. Ik vertrouw meer op Bosz en Jansen dan op jullie. Wat hebben die andere meer laten zien dan Kluivert? Niets alleen minder. Heb er vertrouwen in als hij komt.
Precies die anderen hebben niet dat ajax imago.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Paperclipjes het volgende:
Huntelaar komt De Kuip niet in, optyfen met die jambek.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Droopie het volgende:
Als Kluivert komt moet iedere vrouwelijk feyenoord supporter bij een toevallige ontmoeting,
Maar kom op, als Koeman een beetje hersens heeft neemt ie Kluivert nooit ook al krijgen
we 9 miljoen toe.
En eigenlijk gaat het nog meer om de persoon kluivert dan het feit dat hij joods is, want Huntelaar of Perez mogen zo komen van me. Maar mensen als Sneijder, Heitinga, vd Vaart, Cruijf zijn te joods.
Als Kluivert naar Feyenoord gaat poep in in mijn broek van het lachen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zie Woerts en Bosz kluivert nog wel halen overigens
Zoveel zitten er nooit in 010quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef Canisfire het volgende:
Als hij wel komt dan wordt het gewoon met 50duizend man de wedstrijden boycotten.
Gaat heen jood.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:34 schreef evert het volgende:
ach niet zo zielig allemaal. als feyenoord fan wacht ik maar op een ding: de beste spits die momenteel te halen is. en als kluivert de vorm ooit terugvindt die hem topscorerer aller tijden oranje heeft gemaakt vind ik het prima.
remember wim jansen, en was cruijff niet de personificatie van ajax die ook een succesvol jaar in de kuip gehad heeft?
Rancune jegens Ajax bij een cruijff toen en kluivert nu kan alleen maar in je voordeel werken.
quote:Carew Agent Slams Feyenoord Door 24/08/06
The personal manager for Lyon target man John Carew has insisted that his client has no interest in a move to Feyenoord.
While Lyon are top heavy, the De Kuip crew are still reeling from the losses of Salomon Kalou and Dirk Kuyt to the Premiership.
"John is happy in Lyon at the moment," assured Per Flod. "He loves France and is not looking for a transfer."
Feyenoord have also been rejected by Ajax’s Angelos Charisteas and Nikola Zigic of Red Star Belgrade.
nee hoor, ben gewoon feyenoord supporter maar niet zo kleinzielig qua reacties zoals teveel mensen hier.quote:
Feyenoord schrijf je niet met een hoofdletter, joden wel en dan wil je laten voorkomen dat je geen jood bent?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, ben gewoon feyenoord supporter maar niet zo kleinzielig qua reacties zoals teveel mensen hier.
ik gebruik nooit hoofdletters. SORRYquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoord schrijf je niet met een hoofdletter, joden wel en dan wil je laten voorkomen dat je geen jood bent?
wel in Ajax, dus je bent een undercover-joodquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:48 schreef evert het volgende:
[..]
ik gebruik nooit hoofdletters. SORRY
Dan kun je de helft van Feyenoords achterban wel weg strepen, want voor het voetbal word je er toch geen fan vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
"nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans
Sukkeltjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef Droopie het volgende:
we 9 miljoen toe.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
Laat een ding duidelijk zijn: Feyenoord supporter betekend voor Feyenoord zijn en niet tegen een willekeurige andere club.
Als Kluivert er voor zorgt dat er weer mooi voetbal en mooie resultaten rond Feyenoord komen dan heet ik hem welkom en zal ik hem bij elk doelpunt toejuichen (net als alle andere doelpuntenmakers)
Mocht het allemaal rond komen, en Kluivert belangrijke punten voor ons pakken dan kots ik op het gros van de "nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans aanwezig in dit topic!![]()
Die van die mooie schwalbe bedoel je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Van Der Vaart, en hoe heet die griek die van vitesse over kwam.
Wat een hele domme en kansloze opmerking is dit zeg. De tering.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan kun je de helft van Feyenoords achterban wel weg strepen, want voor het voetbal word je er toch geen fan van
Ik kots op jou antwoord dorpsgek.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
Laat een ding duidelijk zijn: Feyenoord supporter betekend voor Feyenoord zijn en niet tegen een willekeurige andere club.
Als Kluivert er voor zorgt dat er weer mooi voetbal en mooie resultaten rond Feyenoord komen dan heet ik hem welkom en zal ik hem bij elk doelpunt toejuichen (net als alle andere doelpuntenmakers)
Mocht het allemaal rond komen, en Kluivert belangrijke punten voor ons pakken dan kots ik op het gros van de "nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans aanwezig in dit topic!![]()
Zondag, door P. Houtman:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Kluivert.....
Dit MOET gewoon zware bullshit zijn, ander zou je gewoon een über-Feyenoorder vervangen door een über-jood. Met mensen zoals Greene en Tiendalli heb ik weinig problemen, ook al hebben ze de jeugd in amsterdam doorlopen. Maar Kluivert is wel een jood eerste klas, GATVER! Als die gast komt krijg je een Intifada op Zuid, en ik ben sterk aan het denken of ik eerst Woerts ga neerknuppelen dan of de speler in kwestie.
Ik weiger dit te geloven, ga hier dus ook verder niet op in!
[on-topic]
Wanneer komt nu godverdomme het verlossende woord wie ze als spits hebben gehaald, het is zo verdomd rustig, maar dat kan ook juist positief zijn. Heb er nog steeds vertrouwen is dat ze met een VERSTANDIGE aankoop komen, of wellicht een huurspeler!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |