* ruud_fr checkt kalender en ziet: 24 augustusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:05 schreef Ricky_ het volgende:
Die onzin begint dus steeds serieuzer te worden. Laat dit een grap zijn.
Volgens mij een van de weinige keren dat de Ajax en Feyenoord supporters het eens zijn over ietsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:05 schreef Ricky_ het volgende:
Die onzin begint dus steeds serieuzer te worden. Laat dit een grap zijn.
volgens de geruchten staat ie er niet onwelwillend tegenoverquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef VoreG het volgende:
Doet Kluivert toch niet, die komt niet aan spelen toe in Rotterdam, omdat de supporters hem niet moeten
Je zou bijna de tegenstander aanmoedingen. Bijna.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok
Wat zouden jullie doen als hij komt? (Feyenoord supporters dus)
Fluiten, heel hard fluiten. En als 'ie scoort juichen en een standbeeld voor de Kuip neerzetten natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok
Een speler die al over zijn top is en om de haverklap geblesseerd is om elk wissewasje, die hoef ik niet in het Feyenoord shirt te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef VoreG het volgende:
Doet Kluivert toch niet, die komt niet aan spelen toe in Rotterdam, omdat de supporters hem niet moeten
Zolang hij speelt, niet naar wedstrijden gaan. Denk ik zo...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok
Egbersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef daaaaan het volgende:
NOS meldt ook dat Feyenoord Kluivert wil dus?
Dan ben ik niet meer voor Feyenoord en dat meen ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok
Tonen ze nu genoeg ambitie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef daaaaan het volgende:
NOS meldt ook dat Feyenoord Kluivert wil dus?
Die mongool is zo'n beetje een opperjood van de hoogste soort.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef koningdavid het volgende:
Wat is jullie probleem met De Kluif dan precies?
Hij is een ex-Ajacied, ok. Maar dan mag je Greene en Tiendalli ook wel uit gaan fluiten.
Hij moest zijn vliegtuig naar Rotterdam Airport nog halen denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hij is vandaag zelfs weer van de training weggelopen bij valencia
Hij is weggestuurd, ze hoeven hem niet meer daar bij Valencia.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kluivert is de verpersoonlijking van Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef koningdavid het volgende:
Hij is een ex-Ajacied, ok. Maar dan mag je Greene en Tiendalli ook wel uit gaan fluiten.
Trieste homo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer voor Feyenoord en dat meen ik.
Kluivert scoort de 1-0 in de UEFA Cup finale tegen Ajax in de 94e minuut.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Keltie het volgende:
Word dan de eerste Feijenoordspeler die ik doodwens.
Als'ie scoort juist niet juichen, minuut stil blijven met z'n allen.. Na die minuut een spreekkoor tegen Kluivert en het bestuur![]()
NOS melde het zojuist op tv.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef Erasmusch het volgende:
Wat was de bron? Ik geloof er geen hol van.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Clubliefdequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ah dus hij kan in elk geval nog lopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Maar Greene en Tiendalli zijn het niet zo nadrukkelijk. Als je aan Kluivert denkt, denk je aan Ajax. Bij Greene en Tiendalli is dat niet zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef koningdavid het volgende:
Mooi, zijn we ook van dat gezeik van jou af.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij heeft ons de fucking champions league geschonkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef koningdavid het volgende:
Als Kluivert in Feyenoord-shirt speelt is Feyenoord geen Feyenoord meer maar kun je de Kuip net zo goed slopen voor de Arena.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah dus hij kan in elk geval nog lopenwat een feest!
De Kluif heeft geen keus.quote:
Charisteas.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Kluif heeft geen keus.
Feyenoordsupporters, wie hebben jullie liever?
Charisteas of Kluivert?
Geen van beiden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Als je naar kwaliteit kijkt liever Patje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Of.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Pff, in die redenering was Feyenoord in 1983 al geen Feyenoord meer geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als Kluivert in Feyenoord-shirt speelt is Feyenoord geen Feyenoord meer maar kun je de Kuip net zo goed slopen voor de Arena.![]()
Dat is kiezen tussen een drol en hoop stront.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Totdat ie scoort.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Of.
Owja, ik zal btw niet wegblijven van wedstrijden als hij speelt, maar wel heel hard fluiten.
De NOS zit er niet vaak naast.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:16 schreef Erasmusch het volgende:
Pfff, niemand neemt dit toch serieus?
Het stikt al van de ex-Ajacieden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef Sender_ het volgende:
Geen neuzen of moffen in Feijenoord 1.
Het overgrote deel daarvan had ik liever ook niet gezien maarja ik zit niet in het bestuurquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het stikt al van de ex-Ajacieden.
Het zou zo onbegrijpelijk zijn dat ik me er niet eens druk om ga makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:21 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ja. Maar het is nog maar een gerucht.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:25 schreef devv05 het volgende:
Nog ff en er spelen meer joden bij fnoord dan bij ons.
Zo weinig maar? Ik lust wel wat meer hoor.quote:
Zie hier het verschil tussen onze verdediging en Kluivert:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:37 schreef devv05 het volgende:
Als ie wel komt neem ik jullie echt nooit meer serieus met dat anti-020 gedoe. Dan bestaat je hele verdediging en de belangrijkste spits gewoon uit spelers die jullie zo haten
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:37 schreef Canisfire het volgende:
Als Kluivert komt hoeft het voor mij ook niet meer.
Ik kan best leven met spelers die ooit bij Ajax hebben gespeelt in een grijs verleden en dan na een paar jaar naar Feyenoord gaan alla Van Vossen.
Maar Kluivert is wel echt zo Ajax...![]()
Als iemand anti kluivert is is hij het welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je iemand die een goede voetballer weet te waarderen.![]()
Ga maar met hem in een auto zitten ofzo...quote:
Niemand bij Feyenoord zit op die idioot te wachten hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef speknek het volgende:
Kluivert. Ik zou het misschien wel leuk vinden. Het is toch de topscorer van Oranje. Maar het klopt wel, het is echt zo'n op en top Ajacied... Kan me voorstellen dat de hardere kern van Feyenoord hem absoluut niet moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |