Mooi, zijn we ook van dat gezeik van jou af.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer voor Feyenoord en dat meen ik.
Hij heeft ons de fucking champions league geschonkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef koningdavid het volgende:
Wat is jullie probleem met De Kluif dan precies?
Als Kluivert in Feyenoord-shirt speelt is Feyenoord geen Feyenoord meer maar kun je de Kuip net zo goed slopen voor de Arena.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah dus hij kan in elk geval nog lopenwat een feest!
De Kluif heeft geen keus.quote:
Charisteas.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Kluif heeft geen keus.
Feyenoordsupporters, wie hebben jullie liever?
Charisteas of Kluivert?
Geen van beiden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Als je naar kwaliteit kijkt liever Patje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Of.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Pff, in die redenering was Feyenoord in 1983 al geen Feyenoord meer geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als Kluivert in Feyenoord-shirt speelt is Feyenoord geen Feyenoord meer maar kun je de Kuip net zo goed slopen voor de Arena.![]()
Dat is kiezen tussen een drol en hoop stront.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Charisteas of Kluivert?
Totdat ie scoort.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Of.
Owja, ik zal btw niet wegblijven van wedstrijden als hij speelt, maar wel heel hard fluiten.
De NOS zit er niet vaak naast.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:16 schreef Erasmusch het volgende:
Pfff, niemand neemt dit toch serieus?
Het stikt al van de ex-Ajacieden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef Sender_ het volgende:
Geen neuzen of moffen in Feijenoord 1.
Het overgrote deel daarvan had ik liever ook niet gezien maarja ik zit niet in het bestuurquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het stikt al van de ex-Ajacieden.
Het zou zo onbegrijpelijk zijn dat ik me er niet eens druk om ga makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:21 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ja. Maar het is nog maar een gerucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |