Tja dat krijg je er van he, zou toch zweren dat ik gelezen heb dat er in die snelkookpan "helemaal niets voor Rotterdam" werd gezongen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou idd. Al die haat tegen een voetbal club uit een andere stadEn dan maar raar vinden dat mensen ze ongeciviliseerde apen vinden.
![]()
De laatste tien minuten ja, ik werd opgebeld dat ik meteen me tv aan moest zetten omdat die kkjeauden 0-2 achter stondenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:19 schreef Houniet het volgende:
oh je hebt dus wel gekeken?
Zeg ik ergens dat ik een bepaalde club aanwijs als dader? Elke club heeft wel van zulke figuren met het IQ van rond het nulpunt, die zo dom en achterlijk is als het achtereind van een varkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:25 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Tja dat krijg je er van he, zou toch zweren dat ik gelezen heb dat er in die snelkookpan "helemaal niets voor Rotterdam" werd gezongen.
Dus doe nou maar niet zo arrogant, bij ojox is het geen haar beter.
Slim hèquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elke club heeft wel van zulke figuren met het IQ van rond het nulpunt, die zo dom en achterlijk is zijn als het achtereind van een varken![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef DenniZZ het volgende:
Scorpie is een echte jeaud... voelt zich meteen beter als anderen als hij een beetje tegenspraak krijgt. Dan zijn we opeens allemaal ongeletterde boeren met het IQ van een kind.
Whahahaha zit het je nog een beetje dwars jochie? Vervelend he verliezen, zomaar heel je droomkasteel van het onverslaanbare ojox aan diggelen geschoten door een paar boeren uit Denemarken. Je mag wel ff janken hoor, net als die kkjeaud Stuntelaar
Eerst wijs je naar iemand en zeg je dat hij iedereen aanwijst als boeren met het IQ van een kind, dat vind je raar, maar even later is het wel kkjeaud Stuntelaar? Dan maak je je zelf toch wel belachelijk.. die jaloezie van jou naar Ajax is eigenlijk gewoon heerlijk, want je weet ook wel wie in nederland de beste is!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef DenniZZ het volgende:
Scorpie is een echte jeaud... voelt zich meteen beter als anderen als hij een beetje tegenspraak krijgt. Dan zijn we opeens allemaal ongeletterde boeren met het IQ van een kind.
Whahahaha zit het je nog een beetje dwars jochie? Vervelend he verliezen, zomaar heel je droomkasteel van het onverslaanbare ojox aan diggelen geschoten door een paar boeren uit Denemarken. Je mag wel ff janken hoor, net als die kkjeaud Stuntelaar
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
zeg diegodios, moet je niet even in je sig zetten dat je dyslectisch bent?.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Erasmusch het volgende:
Heeft iemand misschien een foto van die huilende Huntelaar? Dat heb ik ff gemist.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind de playoffs kut en we zijn 2e geworden (we spelen CL remember)![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:46 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanavond allemaal naar het tournooi waar 4 topclubs tegen elkaar strijden kijken? Lekkere opwarmertjes voor de CL![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef -Schorpioen- het volgende:
Straks de loting van de voorronde CL.....doet Feyenoord toch ook aan mee ?
En die van Donrajaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Jullie zijn niet eens gegarandeerd van CL dit jaar, gezien de lastige tegenstander![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef DonRaja het volgende:
zouden ze het goed doen in de CL dit jaar, FC Kopenhagen?...![]()
een kinderhand is snel gevuld, wel zonde dat het enige hoogtepunt dat jij dit jaar zult krijgen van je eigen rechterhand komt...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh nee wacht dit is natuurlijk het hoogtepunt van het jaar voor jullie
Jullie maken mijn dag weer een beetje goed![]()
En die van jou door een kinderhand of watquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
een kinderhand is snel gevuld, wel zonde dat het enige hoogtepunt dat jij dit jaar zult krijgen van je eigen rechterhand komt...![]()
hoezo? kom je langs dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En die van jou door een kinderhand of wat![]()
Puike foto, die laat ik op het toiletpapier drukken die ik gebruik in de pauze van elke Champions League wedstrijd van Kopenhagen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:41 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06344/huntelaar3.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Deze?
kom eens op msn even?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Puike foto, die laat ik op het toiletpapier drukken die ik gebruik in de pauze van elke Champions League wedstrijd van Kopenhagen.![]()
Die kakkerlakken gaan er hard aan onderdoor door hun eigen verhuurling Biseswarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:57 schreef koningdavid het volgende:
Dat Feyenoorders mensen gaan uitlachen nadat ze dit weekend nog kansloos met 3-0 hebben verloren van Groningen.![]()
Wordt leuk zondag tegen Heracles![]()
Nee jullie brengen na 2 overwinningen al een overwinningsdvd uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:23 schreef ruud_fr het volgende:
we mogen dan wel van Groningen verloren hebben
maar we zeggen dan ook niet dat we de beste zijn, om het vervolgens niet waar te maken
Lolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee jullie brengen na 2 overwinningen al een overwinningsdvd uit
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee jullie De commerciële afdeling van de club brengt na 2 overwinningen al een overwinningsdvd uit
Tsja 2 dagen na de uitschakeling kunnen we ook wel weer over de competitie praten hoor... Wat wordt het tegen Heracles?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wel triest dat je het daar nog steeds over hebt trouwens
Oh, vertel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
voor een club die op het punt staat van de kaart te verdwijnen.
Wat een onzinnige opmerkingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Idd zeg, de kakkerlakjes hebben wel een HELE grote bek voor een club die op het punt staat van de kaart te verdwijnen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Nashje het volgende:
Niks onzinnigs aan.
Nog even en we kunnen zwaaien naar feyenoord. Ik kijk er al naar uit om te horen dat jullie failliet zijn verklaard.
mocht dat ooit gebeuren, dan ben jij al hardstikke doodquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Nashje het volgende:
Niks onzinnigs aan.
Nog even en we kunnen zwaaien naar feyenoord. Ik kijk er al naar uit om te horen dat jullie failliet zijn verklaard.
Wel zielig ( en tekenend ) dat je je plezier in voetbal uit het verlies van een concurrent moet halen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:27 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
De laatste tien minuten ja, ik werd opgebeld dat ik meteen me tv aan moest zetten omdat die kkjeauden 0-2 achter stonden
Daantje: nog bedankt jongen, ik heb er intens van genoten!!!
Dat komt omdat hij waarschijnlijk nog nooit zoiets zieligs had gehoord...... was natuurlijk ook wel om te janken ook! een dvd met ( achteraf) 2 nietszeggende overwinningen erop uitbrengen......quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wel triest dat je het daar nog steeds over hebt trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |