Hij deed het gewoon?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef Tomasso het volgende:
-foutje in link-
????????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk.....ik had me ook kapot gelachen als feyenoord of psv op deze manier CL mis zouden lopen....
Aan Ajax is het te danken dat we überhaupt nog 1 directe plaats hebben, psv heeft wat dat betreft geen goede zaken gedaan.
Op zich logisch, ze missen een hoop reclameinkomsten, omdat Ajax nogal wat teletekstsupporters heeft.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef DenniZZ het volgende:
Heerlijk dit, allemaal lekker janken bij de NOS ook!
Ik ben overal en nergens maar vooral vind je me in het Kampioenschap topicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:58 schreef mister_popcorn het volgende:
waar is doopy nou dan? en die vette pad van 'n erwtensoep. Koekje Erwtensoep?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef DenniZZ het volgende:
haha moet je kijken joh op VI.nl wordt het alweer helemaal weggestopt, als het bij Feyenoord had gebeurd had een week lang vol in beeld geweest.
Heerlijk dit, allemaal lekker janken bij de NOS ook!
Whehequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Op zich logisch, ze missen een hoop reclameinkomsten, omdat Ajax nogal wat teletekstsupporters heeft.
Bedankt, is er in iedergeval nog 1 club die goed voetbal speelt in dat kuttournooiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Doopy is er alweer helemaal bovenop. Welkom in de UEFA-Cup he
Joh als je de UEFA wint is dat toch gewoon een leuke toevoeging aan de prijzenkast. Of verwachtte je nou zelf dat ajax de CL ging winnen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bedankt, is er in iedergeval nog 1 club die goed voetbal speelt in dat kuttournooi![]()
Met Vermaelen, Maduro, Stekelenburg en Emanuelson?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bedankt, is er in iedergeval nog 1 club die goed voetbal speelt in dat kuttournooi![]()
Niets is onmogelijk, dat is de laatste jaren wel gebleken. Het gaat mijn persoonlijk ook niet om het winnen maar om het meedoen, het toeleven naar mooie wedstrijden....echt echte europacup sfeertje in het stadion....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef Kaap het volgende:
[..]
Joh als je de UEFA wint is dat toch gewoon een leuke toevoeging aan de prijzenkast. Of verwachtte je nou zelf dat ajax de CL ging winnen?
Hahaha hoe haal je het in je hoofd om nog zo arrogant te doen na gisteren zegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Die zijn alle 4 in iedergeval beter dan elke willekeurige speler in de feyenoord selectie van dit seizoenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Met Vermaelen, Maduro, Stekelenburg en Emanuelson?
Ik ben het met je eens hoor, als Ajacied zijnde......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Hahaha hoe haal je het in je hoofd om nog zo arrogant te doen na gisteren zeg![]()
Hij lijdt aan Ajacide.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Hahaha hoe haal je het in je hoofd om nog zo arrogant te doen na gisteren zeg![]()
Weet je misschien of er nog een DVD wordt uitgebracht met de wedstrijd van gister?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk, dat is de laatste jaren wel gebleken. Het gaat mijn persoonlijk ook niet om het winnen maar om het meedoen, het toeleven naar mooie wedstrijden....echt echte europacup sfeertje in het stadion....
Jij snapt niet wat Ajacied zijn inhoud, ook bij een verliespartij met je borst vooruit: we zijn namelijk de mooiste club ter wereld en daar zijn we trots op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Haha. Onze 3e keeper is nog beter dan de Steekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Die zijn alle 4 in iedergeval beter dan elke willekeurige speler in de feyenoord selectie van dit seizoen
Pas 14 uur na de wedstrijd de 1e DVD grap...valt me tegen knulquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Weet je misschien of er nog een DVD wordt uitgebracht met de wedstrijd van gister?
wat is die kerel ontzettend slecht....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Haha. Onze 3e keeper is nog beter dan de Steek![]()
Oh ja? Ik vind de Guzman een stuk beter dan die dramaspelers uit jullie "superieure" jeugdopleidingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Die zijn alle 4 in iedergeval beter dan elke willekeurige speler in de feyenoord selectie van dit seizoen
Als er een club is geweest die de laatste jaren punten heeft verzamelt is PSV het welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Aan Ajax is het te danken dat we überhaupt nog 1 directe plaats hebben, psv heeft wat dat betreft geen goede zaken gedaan.
aha doopy verlorenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij snapt niet wat Ajacied zijn inhoud, ook bij een verliespartij met je borst vooruit: we zijn namelijk de mooiste club ter wereld en daar zijn we trots op.
Ah, Feyenoord zit toch in een ander toernooi? Volgens mij spelen ze toch echt beide in de UEFA Cup.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef diegodios het volgende:
Wij doen ondertussen gewoon met de grote jongens mee.....de absolute top......waar men in Amsterdam altijd de mond van vol heeft.
Hebben ze supporters dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:39 schreef Domenica het volgende:
Dit gaat ze weer wat supporters kosten.
uhm, volgens mij is hij aanhanger van 040...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, Feyenoord zit toch in een ander toernooi? Volgens mij spelen ze toch echt beide in de UEFA Cup.
Leuk hè, Nederlandse clubs die verliezen:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=83132/sc=ae8017
Mooi werk ja. Kunnen ze de play offs tenminste ook in de prullenbak doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, Feyenoord zit toch in een ander toernooi? Volgens mij spelen ze toch echt beide in de UEFA Cup.
Leuk hè, Nederlandse clubs die verliezen:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=83132/sc=ae8017
Boeiend, anti-Ajax dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
uhm, volgens mij is hij aanhanger van 040...![]()
Precies.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi werk ja. Kunnen ze de play offs tenminste ook in de prullenbak doen.
en zo is hetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef PyTh het volgende:
Ach ja, eigenlijk krijgt ajax wat het verdient.
Vorig jaar 4e geworden in de competitie met 24 punten achterstand op de kampioen.
Dan redelijk sneaky toch nog de voorronde CL gepakt met het nodige geluk.
Dan na 1 uitwedstrijd waar je heel blij mag zijn dat je met veel geluk met 1-2 wint in Kopenhagen.
Om vervolgens onterecht met 0-2 de deksel op je neus te krijgen na een goede 1e helft waarin niet gescoord werd
Je slaat de spijker op z'n kopquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef PyTh het volgende:
Vorig jaar 4e geworden in de competitie met 24 punten achterstand op de kampioen.
Dan na 1 uitwedstrijd waar je heel blij mag zijn dat je met veel geluk met 1-2 wint in Kopenhagen.
Om vervolgens onterecht met 0-2 de deksel op je neus te krijgen na een goede 1e helft waarin niet gescoord werd
Daarom is het wel triest als er wordt gelachen om de uitschakeling voor Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies.
En Raymania, je hebt het toch echt te danken aan je eigen clubje...
Eigenlijk heb je wel gelijk PyTh, maar toch blijft het jammer. Als je de kans hebt om CL te halen, moet je hem gewoon pakken, vooral met zo'n uitgangspositie als Ajax had.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef PyTh het volgende:
en de meeste hier snappen dat dus juist nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom is het wel triest als er wordt gelachen om de uitschakeling voor Ajax.
Triest van Ajax, triest voor het Nederlands voetbal.
Maar goed, Feyenoord heeft het de laatste jaren ook flink laten afweten.
Vorig jaar 1e ronde eruit tegen Rapid ofzo? En ik kan me nog een uitschakeling herinneren tegen een Tsjechische club, help me even. Doordat Ajax niet presteert wordt het nu voor andere clubs lastig om Europees te presteren. Straks speelt Feyenoord bijvoorbeeld nooit meer Champions League omdat Nederland maar één CL plaats krijgt en die is voor de kampioen.
Liever UEFA cup op eigen kracht dan CL met joodse hulp!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom is het wel triest als er wordt gelachen om de uitschakeling voor Ajax.
Triest van Ajax, triest voor het Nederlands voetbal.
Maar goed, Feyenoord heeft het de laatste jaren ook flink laten afweten.
Vorig jaar 1e ronde eruit tegen Rapid ofzo? En ik kan me nog een uitschakeling herinneren tegen een Tsjechische club, help me even. Doordat Ajax niet presteert wordt het nu voor andere clubs lastig om Europees te presteren. Straks speelt Feyenoord bijvoorbeeld nooit meer Champions League omdat Nederland maar één CL plaats krijgt en die is voor de kampioen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:13 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Liever UEFA cup op eigen kracht dan CL met joodse hulp!!!
Hahaha dat dacht ik gisteravond ook toen ik Urby en vermaelen zag blunderenquote:
Vermaelen speelde een prima wedstrijdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht ik gisteravond ook toen ik Urby en vermaelen zag blunderen
Nou idd. Al die haat tegen een voetbal club uit een andere stadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |