Juichen? Ik juich niet voor die mensen, naar de laatste interland heb ik niet eens gekeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je wat hypocriet is? Dat je afgelopen zomer wel voor al die gasten op het WK stond te juichen, waaronder "joden", en nu hier alles afkraakt, dat is pas hypocriet. Doe dat dan ook niet, of hou hier je bek over hypocriet doen.
Sure, zo`n "voetballiefhebber" zijn en dan niet Oranje zien, en dat moet ik geloven?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:10 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Juichen? Ik juich niet voor die mensen, naar de laatste interland heb ik niet eens gekeken.
hehe, dat is zo triest, dat ik daar nog niet eens aan gedacht had..je weet volgens mij niet eens waarom je ze haat...meelopertjequote:
Wie zegt dat ik voor hun heb gejuichd?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je wat hypocriet is? Dat je afgelopen zomer wel voor al die gasten op het WK stond te juichen, waaronder "joden", en nu hier alles afkraakt, dat is pas hypocriet. Doe dat dan ook niet, of hou hier je bek over hypocriet doen.
ben je nou voetbal liefhebber of niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:10 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Juichen? Ik juich niet voor die mensen, naar de laatste interland heb ik niet eens gekeken.
Zegt iemand met een oranje duitse legerhelm als avatar. Hoe hypocriet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haat vanwege voetbal? Hoe mensen zo diep kunnen zinken is mij een raadsel, leg me eens uit, waar komt die haat vandaan?
Ik heb serieus de laatste interland niet gezien. Omdat het een grote ojox kliek is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sure, zo`n "voetballiefhebber" zijn en dan niet Oranje zien, en dat moet ik geloven?![]()
Doe niet zo dom, je snapt best het punt.
Zag niet dat je je icoon had aangepast LOSER!quote:
Maar wil je dan ook niet dat het nederlands elftal wint omdat daar ajaxspelers in zitten? En de feyenoorders die daar ook in spelen boeit dan niet dat die ook niet winnen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik voor hun heb gejuichd?![]()
Nee mannetje, niet zomaar dingen gaan verzinnen die niet waar zijn
Touche !!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zegt iemand met een oranje duitse legerhelm als avatar. Hoe hypocriet.
Hij is bang herkend te wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zag niet dat je je icoon had aangepast LOSER!
quote:Hoe voelt dat nu lekker UEFA CUP spelen?
Wel lekker zeker of niet?
God josti, leer eens tikken....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:08 schreef diegodios het volgende:
Tja Ruud van Nistelrooij 2 x voor Real tegen Anderlecht en Huntelaar 0 tegen Kopenhagen....wie??.....Kopenhagen.............ach ja ik zal het wel niet begrijpen.......
Heb al eerder gezegd laat Huntelaar het mar eens seizoenen lang late zien in de Eorpese Top......oh ja......en wil hij dit doen zal hij weg moeten bij Ajax.......die kun je met goed fatsoen toch geen Europese Top noemen wel?.........Europese TOB is beter mins insziens......blijf maar lekker dromen daar met zijn allen...........
Pfff haha "meelopertje" je kent me niet eens. Hoe kan je dan zoiets zeggen man...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:11 schreef Dynia het volgende:
[..]
hehe, dat is zo triest, dat ik daar nog niet eens aan gedacht had..je weet volgens mij niet eens waarom je ze haat...meelopertje
Leg me maar eens uit, waar zit de haat hem in? Heb ik nu opeens een ontzettende haat tegen Duitsers of Portugezen dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zegt iemand met een oranje duitse legerhelm als avatar. Hoe hypocriet.
Leg mij eerst maar eens uit wat de reden van die avatar is dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leg me maar eens uit, waar zit de haat hem in?
Wat een goede argumenten knul.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
God josti, leer eens tikken....
Ik weet ook wel dat er in Amsterdam net zulke types als jou rondlopen, daar heb ik ook een hekel aan omdat ze pretenderen voetballiefhebbers te zijn, maar zodra het een andere club is dan hun eigen blij zijn met europees verlies...het feit dat bv Ajax nu geen CL speelt ook schadelijk voor Feyenoord kan zijn in de toekomst wordt niet over nagedachtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:15 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Pfff haha "meelopertje" je kent me niet eens. Hoe kan je dan zoiets zeggen man...
Meelopertjes in de aRENa ja, zag weer volop lege plekken die laatste tien minuten (rest heb ik niet gezien) de Kuip is zo wat altijd uitverkocht zelfs tegen RKC. Nu voorronde CL nog niet eens uitverkocht hahah dat is toch gewoon een lachertje. Ik hoorde ook alleen die Denen maar zingen maar dat had misschien ook met de stand te maken![]()
Die was tijdens het WK ontworpen omdat ik voor Oranje was en ik postte in het topic Oranje icons klaar terwijl u wacht, en toen kwam Yeahinho met een Oranjehelm op mijn avatar. Wil je dat ik die post even terug ga zoeken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Leg mij eerst maar eens uit wat de reden van die avatar is dan?
Nee hoor, maar het staat zo overduidelijk voor Duitslandhaat dat we wat mij betreft uitgeluld zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die was tijdens het WK ontworpen omdat ik voor Oranje was, en toen kwam Yeahinho met een Oranjehelm op mijn avatar. Wil je dat ik die post even terug ga zoeken?
Ah een helm is anti duitslandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het staat zo overduidelijk voor Duitslandhaat dat we wat mij betreft uitgeluld zijn.
Het is een Duitse legerhelm! Dat heeft NIETS met voetbal te maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah een helm is anti duitsland. Got it. Uitgepraat zijn we ja.
Joh dat valt allemaal wel mee, hopen dat PSV het goed doet net als voorgaande jaren. Liever UEFA cup op eigen kracht dan CL met joodse hulp.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:20 schreef Dynia het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat er in Amsterdam net zulke types als jou rondlopen, daar heb ik ook een hekel aan omdat ze pretenderen voetballiefhebbers te zijn, maar zodra het een andere club is dan hun eigen blij zijn met europees verlies...het feit dat bv Ajax nu geen CL speelt ook schadelijk voor Feyenoord kan zijn in de toekomst wordt niet over nagedacht
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Aan Ajax is het te danken dat we überhaupt nog 1 directe plaats hebben, psv heeft wat dat betreft geen goede zaken gedaan.
Typische joodse arrogantie joh, die zien alleen hun eigen succes. Nou ja dit seizoen natuurlijk ff niet WHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Mag ik even HEEEL hard lachen?![]()
![]()
Ah ja, een Duitse Legerhelm is de ultieme verwoording voor de haat tegen duitslandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het is een Duitse legerhelm! Dat heeft NIETS met voetbal te maken.
edit: zout eens op met je nutteloze toevoegingen joh. Jij bent degene waarmee niet te praten is.
[00:06] <ladyy24> imbecielquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, een Duitse Legerhelm is de ultieme verwoording voor de haat tegen duitsland
Echt hoor, hoe hilarischer wil je worden? En tuurlijk, altijd de andere partij de schuld geven, stel je voor dat je eens kijkt naar wat je zelf uit je toetsenbord blaat![]()
Owja als we het dan toch hebben over dingen die niets met voetbal te maken hebben, wat heeft haat tegen andere clubs daarmee te maken dan?![]()
Je gebruikt de haat tegen een ander land om te laten zien dat je proNL bent. Iets wat jij de Feyenoorders in dit topic verwijt. Dat is hypocriet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, een Duitse Legerhelm is de ultieme verwoording voor de haat tegen duitsland
Echt hoor, hoe hilarischer wil je worden? En tuurlijk, altijd de andere partij de schuld geven, stel je voor dat je eens kijkt naar wat je zelf uit je toetsenbord blaat![]()
Haat, legerhelm......wow weer een link die ik niet ziequote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je gebruikt de haat tegen een ander land om te laten zien dat je proNL bent. Iets wat jij de Feyenoorders in dit topic verwijt. Dat is hypocriet.
Toevallig gezien wat voor tekst erop staat? Die roept zeker aan tot haat volgens jouquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:32 schreef DenniZZ het volgende:
Nee die legerhelm is een uiting van kameraadschap zeker
Leg me dan eens uit waar die legerhelm wel voor staat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haat, legerhelm......wow weer een link die ik niet zie![]()
Laten we maar weer ontopic gaan, want dit schiet niet op zo.
Heb hem uit je onderschrift. Je zet hem er zelf neerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wow, indrukwekkende vocabulaire, nog meer in petto?![]()
Ja, en gelukkig zie je de ironie van de hele tekst niet en ben je lekker selectief aan het copy pasten. Intelligentie niveau van een zesjarige als je het mij vraagt. Of van een stratenmaker, whatever suits your panty.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb hem uit je onderschrift. Je zet hem er zelf neer.
Ach, weet je, die Champions League is ook niet zo bijzonder joh. En troost je: Juventus doet ook niet mee!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en gelukkig zie je de ironie van de hele tekst niet en ben je lekker selectief aan het copy pasten. Intelligentie niveau van een zesjarige als je het mij vraagt. Of van een stratenmaker, whatever suits your panty.
Ontopic, lach ons maar uitWe hebben het verdiend, schandalig slecht spel van Ajax in de 2e helft gister.
Nogal ja. Ken je de term 'los gaan' in combinatie met hooliganisme? Je maakt mijn punt alleen maar duidelijker. Of had je een andere gedachte bij die helm en die tekst?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toevallig gezien wat voor tekst erop staat? Die roept zeker aan tot haat volgens jou
[afbeelding]
Het is in ieder geval wel fijn te weten dat er in ieder geval de komende 5 jaar geen PSV spelers meer worden geselecteerd voor Oranje, ook iets om trots op te zijn! En het aantal spelers wat doorstroomt uit de jeugd is bij PSV ook zo schrikbarend hoog.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:25 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Joh dat valt allemaal wel mee, hopen dat PSV het goed doet net als voorgaande jaren. Liever UEFA cup op eigen kracht dan CL met joodse hulp.
Ah, dus jij legt gelijk de link met hooliganisme, goed bezig jongen, het EK stond bol van de Hooligansquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nogal ja. Ken je de term 'los gaan' in combinatie met hooliganisme? Je maakt mijn punt alleen maar duidelijker. Of had je een andere gedachte bij die helm en die tekst?
quote:
quote:[00:06] <ladyy24> imbeciel
Je komt niet met overtuigende argumenten. Je komt alleen metquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, dus jij legt gelijk de link met hooliganisme, goed bezig jongen, het EK stond bol van de HooligansEn nu kappen we over dit onderwerp, want ik word doodmoe van dat geneuk over een avatar
![]()
Whahaha wat een opmerking, Afellay en Aissati zijn toch twee aankomende toppers van PSV hoor bovendien komt die Cuntelaar van jullie daar ook vandaan. Nee ojox doet het goed met de jeugd! Urbie en Maduro wat een toppers zeg en die Babel danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:52 schreef danos het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel fijn te weten dat er in ieder geval de komende 5 jaar geen PSV spelers meer worden geselecteerd voor Oranje, ook iets om trots op te zijn! En het aantal spelers wat doorstroomt uit de jeugd is bij PSV ook zo schrikbarend hoog.
Om het over feyenoord nog maar niet te hebben, de kwaliteiten van feyenoord staan ongeveer gelijk aan die van AGOVV![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk.....ik had me ook kapot gelachen als feyenoord of psv op deze manier CL mis zouden lopen....
Aan Ajax is het te danken dat we überhaupt nog 1 directe plaats hebben, psv heeft wat dat betreft geen goede zaken gedaan.
Hij deed het gewoon?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef Tomasso het volgende:
-foutje in link-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |