Ik kan ze nu niet 1,2,3 vinden maar ik geloof dat die zeer aardige uitspraken had gedaan over de UEFA Cup om Feyenoord te bashen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:51 schreef Erasmusch het volgende:
Hoi Doopy.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Dit is toch dat tournooitje voor de net-niet clubs waar geen geld in te verdienen is?
*vlucht weer snel de CL in*
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:51 schreef DarkShine het volgende:
Kan zeggen dat er ook in Mechelen hard gelachen werd nadat de uitslag bekend was
ajax nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Feyenoord staat op een nacompetitieplaats![]()
hahaha...ja lachen man!...over een paar jaar helemaal geen CL plaatsen meer!...haha...ik lach me rot!quote:
Dan hebben we dat aan ojox te danken! Laat iemand anders die punten maar verdien, zolang het ojox maar niet is. Ik geniet hier vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Dynia het volgende:
[..]
hahaha...ja lachen man!...over een paar jaar helemaal geen CL plaatsen meer!...haha...ik lach me rot!
Ik hoop dat we dat plaatje nog ergens gaan zien vandaag, zoja POSTEN!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:18 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
"vermealen schakelt ajax uit"![]()
!!
Jammer dat het AD niet het plaatje van die jankende huntelaar online heeft.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Dynia het volgende:
[..]
hahaha...ja lachen man!...over een paar jaar helemaal geen CL plaatsen meer!...haha...ik lach me rot!
tja, en wie zou die punten dan moeten pakken? Elke kans op CL moet gewoon gepakt worden. Als Feyenoord hier had gestaan had ik het ook jammer gevonden als ze het niet gehaald hadden...We raken achter op punten voor de CL, en sommigen zijn er nog blij mee ook...onbegrijpelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:44 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dan hebben we dat aan ojox te danken! Laat iemand anders die punten maar verdien, zolang het ojox maar niet is. Ik geniet hier van![]()
Whahaha inderdaad, AZ had ze gepakt! Goed gedaan KNJB!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:53 schreef Tomasso het volgende:
Maargoed, nu is dit wel weer een bewijs naar de knvb dat een club die op de 5e plaats eindigde, niets in de CL te zoeken heeft.
Ik geef ze geen ongelijk.....ik had me ook kapot gelachen als feyenoord of psv op deze manier CL mis zouden lopen....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:50 schreef Dynia het volgende:
[..]
We raken achter op punten voor de CL, en sommigen zijn er nog blij mee ook...onbegrijpelijk
Tuurlijk, het collectief falen van Nederlandse clubs in de CL ligt alleen aan Ajax, kortzichtig persoon dat je er bent.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:44 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dan hebben we dat aan ojox te danken! Laat iemand anders die punten maar verdien, zolang het ojox maar niet is. Ik geniet hier van![]()
Halve finale vergeten zeker?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk.....ik had me ook kapot gelachen als feyenoord of psv op deze manier CL mis zouden lopen....
Aan Ajax is het te danken dat we überhaupt nog 1 directe plaats hebben, psv heeft wat dat betreft geen goede zaken gedaan.
Lachen is een ding, leedvermaak ook, maar wees dan in godsnaam niet zo verblind door clubhaat dat je niet snapt dat dit slecht is voor de Nederlandse competitie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk.....ik had me ook kapot gelachen als feyenoord of psv op deze manier CL mis zouden lopen....
Aan Ajax is het te danken dat we überhaupt nog 1 directe plaats hebben, psv heeft wat dat betreft geen goede zaken gedaan.
Who cares. CL hoort alleen voor kampioenen te zijn, niet voor clubs die als 5e zijn geeindigd... Joden verliezen, ik lach me kapot. Klaar. Het "nederlandse voetbal" kan me gestolen worden. Normaal lach ik me ook kapot als joden verliezen, maar omdat het in Europa is, moet ik opeens voor ze gaan juichen? Flikker op, beetje hypocriet...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lachen is een ding, leedvermaak ook, maar wees dan in godsnaam niet zo verblind door clubhaat dat je niet snapt dat dit slecht is voor de Nederlandse competitie.
Read up schele.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:03 schreef PyTh het volgende:
Doopy waar ben je???
Of blijf je na deze blamage weer 1,5 jaar weg van Fok!
pure afgunst / jaloezie? of gewoon geen verstand?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:01 schreef DenniZZ het volgende:
Dat maakt me geen ruk uit, ik gun die club niks. Ik ben blij met iedere nederlaag.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Who cares. CL hoort alleen voor kampioenen te zijn, niet voor clubs die als 5e zijn geeindigd... Joden verliezen, ik lach me kapot. Klaar. Het "nederlandse voetbal" kan me gestolen worden. Normaal lach ik me ook kapot als joden verliezen, maar omdat het in Europa is, moet ik opeens voor ze gaan juichen? Flikker op, beetje hypocriet...
Haat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:05 schreef Dynia het volgende:
[..]
pure afgunst / jaloezie? of gewoon geen verstand?
Weet je wat hypocriet is? Dat je afgelopen zomer wel voor al die gasten op het WK stond te juichen, waaronder "joden"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Who cares. CL hoort alleen voor kampioenen te zijn, niet voor clubs die als 5e zijn geeindigd... Joden verliezen, ik lach me kapot. Klaar. Het "nederlandse voetbal" kan me gestolen worden. Normaal lach ik me ook kapot als joden verliezen, maar omdat het in Europa is, moet ik opeens voor ze gaan juichen? Flikker op, beetje hypocriet...
Haat vanwege voetbal? Hoe mensen zo diep kunnen zinken is mij een raadsel, leg me eens uit, waar komt die haat vandaan?quote:
Nationaal vind ik het terecht dat je de andere clubs niks gunt, dat heb ik met Feyenoord en PSV ook, maar europees hoop ik toch dat ze ver komen. is toch leuk om europees wat voor te stellen? Of vind je het zo leuk dan Feyenoord geen goede spelers kan kopen omdat grote spelers Feyenoord maar een provincie clubje vinden en europees niks voorstelt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |