Haat, legerhelm......wow weer een link die ik niet ziequote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je gebruikt de haat tegen een ander land om te laten zien dat je proNL bent. Iets wat jij de Feyenoorders in dit topic verwijt. Dat is hypocriet.
Toevallig gezien wat voor tekst erop staat? Die roept zeker aan tot haat volgens jouquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:32 schreef DenniZZ het volgende:
Nee die legerhelm is een uiting van kameraadschap zeker
Leg me dan eens uit waar die legerhelm wel voor staat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haat, legerhelm......wow weer een link die ik niet zie![]()
Laten we maar weer ontopic gaan, want dit schiet niet op zo.
Heb hem uit je onderschrift. Je zet hem er zelf neerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wow, indrukwekkende vocabulaire, nog meer in petto?![]()
Ja, en gelukkig zie je de ironie van de hele tekst niet en ben je lekker selectief aan het copy pasten. Intelligentie niveau van een zesjarige als je het mij vraagt. Of van een stratenmaker, whatever suits your panty.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb hem uit je onderschrift. Je zet hem er zelf neer.
Ach, weet je, die Champions League is ook niet zo bijzonder joh. En troost je: Juventus doet ook niet mee!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en gelukkig zie je de ironie van de hele tekst niet en ben je lekker selectief aan het copy pasten. Intelligentie niveau van een zesjarige als je het mij vraagt. Of van een stratenmaker, whatever suits your panty.
Ontopic, lach ons maar uitWe hebben het verdiend, schandalig slecht spel van Ajax in de 2e helft gister.
Nogal ja. Ken je de term 'los gaan' in combinatie met hooliganisme? Je maakt mijn punt alleen maar duidelijker. Of had je een andere gedachte bij die helm en die tekst?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toevallig gezien wat voor tekst erop staat? Die roept zeker aan tot haat volgens jou
[afbeelding]
Het is in ieder geval wel fijn te weten dat er in ieder geval de komende 5 jaar geen PSV spelers meer worden geselecteerd voor Oranje, ook iets om trots op te zijn! En het aantal spelers wat doorstroomt uit de jeugd is bij PSV ook zo schrikbarend hoog.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:25 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Joh dat valt allemaal wel mee, hopen dat PSV het goed doet net als voorgaande jaren. Liever UEFA cup op eigen kracht dan CL met joodse hulp.
Ah, dus jij legt gelijk de link met hooliganisme, goed bezig jongen, het EK stond bol van de Hooligansquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nogal ja. Ken je de term 'los gaan' in combinatie met hooliganisme? Je maakt mijn punt alleen maar duidelijker. Of had je een andere gedachte bij die helm en die tekst?
quote:
quote:[00:06] <ladyy24> imbeciel
Je komt niet met overtuigende argumenten. Je komt alleen metquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, dus jij legt gelijk de link met hooliganisme, goed bezig jongen, het EK stond bol van de HooligansEn nu kappen we over dit onderwerp, want ik word doodmoe van dat geneuk over een avatar
![]()
Whahaha wat een opmerking, Afellay en Aissati zijn toch twee aankomende toppers van PSV hoor bovendien komt die Cuntelaar van jullie daar ook vandaan. Nee ojox doet het goed met de jeugd! Urbie en Maduro wat een toppers zeg en die Babel danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:52 schreef danos het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel fijn te weten dat er in ieder geval de komende 5 jaar geen PSV spelers meer worden geselecteerd voor Oranje, ook iets om trots op te zijn! En het aantal spelers wat doorstroomt uit de jeugd is bij PSV ook zo schrikbarend hoog.
Om het over feyenoord nog maar niet te hebben, de kwaliteiten van feyenoord staan ongeveer gelijk aan die van AGOVV![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk.....ik had me ook kapot gelachen als feyenoord of psv op deze manier CL mis zouden lopen....
Aan Ajax is het te danken dat we überhaupt nog 1 directe plaats hebben, psv heeft wat dat betreft geen goede zaken gedaan.
Hij deed het gewoon?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef Tomasso het volgende:
-foutje in link-
????????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk.....ik had me ook kapot gelachen als feyenoord of psv op deze manier CL mis zouden lopen....
Aan Ajax is het te danken dat we überhaupt nog 1 directe plaats hebben, psv heeft wat dat betreft geen goede zaken gedaan.
Op zich logisch, ze missen een hoop reclameinkomsten, omdat Ajax nogal wat teletekstsupporters heeft.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef DenniZZ het volgende:
Heerlijk dit, allemaal lekker janken bij de NOS ook!
Ik ben overal en nergens maar vooral vind je me in het Kampioenschap topicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:58 schreef mister_popcorn het volgende:
waar is doopy nou dan? en die vette pad van 'n erwtensoep. Koekje Erwtensoep?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef DenniZZ het volgende:
haha moet je kijken joh op VI.nl wordt het alweer helemaal weggestopt, als het bij Feyenoord had gebeurd had een week lang vol in beeld geweest.
Heerlijk dit, allemaal lekker janken bij de NOS ook!
Whehequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Op zich logisch, ze missen een hoop reclameinkomsten, omdat Ajax nogal wat teletekstsupporters heeft.
Bedankt, is er in iedergeval nog 1 club die goed voetbal speelt in dat kuttournooiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Doopy is er alweer helemaal bovenop. Welkom in de UEFA-Cup he
Joh als je de UEFA wint is dat toch gewoon een leuke toevoeging aan de prijzenkast. Of verwachtte je nou zelf dat ajax de CL ging winnen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bedankt, is er in iedergeval nog 1 club die goed voetbal speelt in dat kuttournooi![]()
Met Vermaelen, Maduro, Stekelenburg en Emanuelson?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bedankt, is er in iedergeval nog 1 club die goed voetbal speelt in dat kuttournooi![]()
Niets is onmogelijk, dat is de laatste jaren wel gebleken. Het gaat mijn persoonlijk ook niet om het winnen maar om het meedoen, het toeleven naar mooie wedstrijden....echt echte europacup sfeertje in het stadion....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef Kaap het volgende:
[..]
Joh als je de UEFA wint is dat toch gewoon een leuke toevoeging aan de prijzenkast. Of verwachtte je nou zelf dat ajax de CL ging winnen?
Hahaha hoe haal je het in je hoofd om nog zo arrogant te doen na gisteren zegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Die zijn alle 4 in iedergeval beter dan elke willekeurige speler in de feyenoord selectie van dit seizoenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Met Vermaelen, Maduro, Stekelenburg en Emanuelson?
Ik ben het met je eens hoor, als Ajacied zijnde......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Hahaha hoe haal je het in je hoofd om nog zo arrogant te doen na gisteren zeg![]()
Hij lijdt aan Ajacide.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Hahaha hoe haal je het in je hoofd om nog zo arrogant te doen na gisteren zeg![]()
Weet je misschien of er nog een DVD wordt uitgebracht met de wedstrijd van gister?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk, dat is de laatste jaren wel gebleken. Het gaat mijn persoonlijk ook niet om het winnen maar om het meedoen, het toeleven naar mooie wedstrijden....echt echte europacup sfeertje in het stadion....
Jij snapt niet wat Ajacied zijn inhoud, ook bij een verliespartij met je borst vooruit: we zijn namelijk de mooiste club ter wereld en daar zijn we trots op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Haha. Onze 3e keeper is nog beter dan de Steekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Die zijn alle 4 in iedergeval beter dan elke willekeurige speler in de feyenoord selectie van dit seizoen
Pas 14 uur na de wedstrijd de 1e DVD grap...valt me tegen knulquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Weet je misschien of er nog een DVD wordt uitgebracht met de wedstrijd van gister?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |