Hij was vroeger wel voor Ajaxquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien heeft hij geen Ajax achtergrond.
Stoer manquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:29 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Nee, om de tere zieltjes te sparen maak ik onderscheid tussen joden (het volk) en jeauden (het klapvee wat niet klapt in de aRENa)
Jij moet niksquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Stoer man![]()
Dan moet ik jullie nu zeker qaqqerlaqqen (schrijf ik het goed?) noemen ofzo.
West Ham - Feyenoord nog meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:45 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord - West Ham lijkt me wel een leuk affiche.![]()
Hoezo? Wij zijn echt wel sterker dan West Ham hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan lig je er ook meteen uit.
Met of zonder spits?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hoezo? Wij zijn echt wel sterker dan West Ham hoor.
Goed punt. Maar als we zonder goede spits lopen liggen we er toch wel snel uit, dan maar tegen een mooie club.quote:
Dat zeker. Jullie kunnen tenminste nog een mooie club loten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Goed punt. Maar als we zonder goede spits lopen liggen we er toch wel snel uit, dan maar tegen een mooie club.
Dat waag ik te betwijfelen tegen de echte cupfightersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hoezo? Wij zijn echt wel sterker dan West Ham hoor.
Ruud Heusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Kaap het volgende:
Zat filmpjes op youtube te bekijken en wou jullie deze oude gediende niet onthouden: http://www.youtube.com/watch?v=44CCO000e4Y
Wat zou Mike Obiku veel gele kaarten hebben ontvangen in deze tijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Kaap het volgende:
Zat filmpjes op youtube te bekijken en wou jullie deze oude gediende niet onthouden: http://www.youtube.com/watch?v=44CCO000e4Y
Tevez was toch die gruwelijk lelijke errug nuttige hardwerkende speler? Lama komenquote:
Yup. Maar wat weinig spelers zijn er nog zoals hij, die altijd het doel zocht. Ja, Zlatan, maar die haalt dan weer niet al juichend zijn handpalmen open aan de hekkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat zou Mike Obiku veel gele kaarten hebben ontvangen in deze tijd.![]()
Denk/hoop ik ook. Bij West Ham is, ondanks een leuk affiche, de kans te groot eruit te gaan. Naar het oosten is ook kut, dan liever Trabzonspor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef Nellid het volgende:
Lijkt me sterk dat we West Ham loten, Zal Trabzonspor wel worden...
vliegen naar turkijequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:21 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Denk/hoop ik ook. Bij West Ham is, ondanks een leuk affiche, de kans te groot eruit te gaan. Naar het oosten is ook kut, dan liever Trabzonspor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |