abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41148822
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Carew . Neem trouwens aan dat die spelers bij elkaar geen 10m waren .
Als je daar nog wat schulden vanaf haalt is dat best een reëel bedrag hoor.

Als Sjachtar de CL zou halen, wilden ze Tymoschuk laten gaan, maar dat zal een stukje meer dan 6 miljoen gaan kosten.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:25:49 #227
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41148827
Dan zou er nog 3,5M zijn voor een spits, daar kan je volgens mij niet veel bijzonders van halen. Dus wat heeft de voorkeur? Tymochuk of spits?
Jawel, je keek.
pi_41148869
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Dan zou er nog 3,5M zijn voor een spits, daar kan je volgens mij niet veel bijzonders van halen. Dus wat heeft de voorkeur? Tymochuk of spits?
Huren?! Dat kan natuurlijk ook! Zoals psv met mendez gedaan heeft.
pi_41148875
Tymo en eenb tranfervrije spits
pi_41148878
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Tymo en Koevermans. Dan heb je in ieder geval een beter geheel dan toen Kuijt er nog was.
pi_41149272
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
eenb tranfervrije spits
Geert den Ouden?
Erik Meijer?

Sorry, ik snap het niet. Wat willen jullie?
Jullie vinden bijna niemand goed genoeg, maar willen wel een transfervrije spits aantrekken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41149462
De naam Anelka schoot mij trouwens net te binnen. Hij schijnt het niet zo naar zijn zin te hebben in Turkije.

Iets voor jullie?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41149479
Weet je wel hoeveel salaris die gast vraagt?

Bovendien vraagt Fener een afkoopsom waar zelfs PL-clubs van schrikken...
pi_41150128
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:42 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Geert den Ouden?
Erik Meijer?

Sorry, ik snap het niet. Wat willen jullie?
Jullie vinden bijna niemand goed genoeg, maar willen wel een transfervrije spits aantrekken.
jullie, jullie, jullie

1. hij spreekt voor zichzelf
2. alsof wij iets te willen hebben
3. liefst goede spits en die is niet gratis, mag best wat voor uitgetrokken worden
4. Geert den Ouden en Erik Meijer? alhoewel we na Kolkka nergens meer vreemd van op moeten kijken
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:20:30 #235
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41150206
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef ruud_fr het volgende:
jammer dat Cart_man gebanned is tijdens het gerucht kluivert
Zou die dan misschien alsnog worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41150730
Ja die Koevermans alleen het uiterlijk van die kerel he.
die ronde kop en die schele oogjes.
Ik weet het niet we hebben met aliB ook al 1 lopen die een beetje scheel kijkt doe dan Carew maar.

Voelt Nelisse trouwens niets voor een terugkomst?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41150741
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef ruud_fr het volgende:
jullie, jullie, jullie
Nou, het valt mij ook wel op dat iedereen hier erg eensgezind is op het gebied van het afkeuren van spitsen. Eigenlijk moet iedere spits gewoon wegblijven, behalve als het een onhaalbare is.

Ook nuttige en ervaren spelers als Koevermans, Oude Kamphuis en Ricksen (ok...drankprobleem...) worden hier zonder twijfel weggelachen. Alsof Feijenoord zoveel beters heeft rondlopen.
Woo-loo-loo!
pi_41150805
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef Canisfire het volgende:
Ja die Koevermans alleen het uiterlijk van die kerel he.
die ronde kop en die schele oogjes.
Ik weet het niet we hebben met aliB ook al 1 lopen die een beetje scheel kijkt doe dan Carew maar.

Voelt Nelisse trouwens niets voor een terugkomst?
Nelisse

Lijkt me niet dat Feyenoord daar beter van wordt.
pi_41150902
Als we toch in die vijver bezig zijn, Niedzielan iets voor Feyenoord?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41150938
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:44 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Nou, het valt mij ook wel op dat iedereen hier erg eensgezind is op het gebied van het afkeuren van spitsen. Eigenlijk moet iedere spits gewoon wegblijven, behalve als het een onhaalbare is.

Ook nuttige en ervaren spelers als Koevermans, Oude Kamphuis en Ricksen (ok...drankprobleem...) worden hier zonder twijfel weggelachen. Alsof Feijenoord zoveel beters heeft rondlopen.
Dat soort lui voegen niets toe en kosten desondanks aardig wat geld.

Logisch dat men daar geen zin in heeft.

Nu zijn er natuurlijk altijd mensen die niets minder willen accepteren dan Shevchenko ofzo, maar daar moet je niet al te veel op letten.

Je kunt op zijn minst proberen om echt goede spelers te halen, zoals Tymoschuk of Cruz. Als het niet lukt kun je altijd nog terugvallen op een mindere speler.

What the fuck moet je met Fernando Ricksen? Agressieve pik, en niet eens zo goed.

Kom op mij echt over als 'je moet toch iets'. En dat is nou precies de instelling die Feyenoord al jaren heel veel geld kost. Spelers als die vage Amerikaan die een miljoen heeft gekost.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_41151122
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:44 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Kamphuis en Koevermans lijken me geen slechte opties, ook geen toppers. Ze zullen in ieder geval niet in staat zijn de kar te trekken. Ricksen is dus niks .
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:07:00 #242
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41151194
Nou nog geen spits, zal zondag ook wel niet
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:07:26 #243
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41151204
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
Laat een ding duidelijk zijn: Feyenoord supporter betekend voor Feyenoord zijn en niet tegen een willekeurige andere club.

Als Kluivert er voor zorgt dat er weer mooi voetbal en mooie resultaten rond Feyenoord komen dan heet ik hem welkom en zal ik hem bij elk doelpunt toejuichen (net als alle andere doelpuntenmakers)

Mocht het allemaal rond komen, en Kluivert belangrijke punten voor ons pakken dan kots ik op het gros van de "nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans aanwezig in dit topic!
Jij mag modbreak

Loos alarm, trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaap op 25-08-2006 06:44:39 ]
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_41151251
Beasley staat in de etalage
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41153622
Woerts heeft in het AD gezegd dat Feijenoord 9.5 miljoen heeft te besteden aan transfers. Van het geld van Kuijt zijn nog wat schulden afgelost en is natuurlijk ook Tiendalli gehaald.

Kortom, met 9.5 denk ik dat we Tymo kunnen shaken omdat we een spits nodig hebben. Goed wie kunnen we voor 9.5 kopen?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:17:16 #246
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41153695
Ik las hier ergens de naam "Anelka".. Das een zeiktrut en die hebben we al 1 > Pierre van Hooijdonk.
Tymo hoeft niet, onnodig. Valt met deze kliek verdedigers en mids ook wel wat te bakken.
9.5 miljoen gebruiken voor een spits (en dan geen Carew, dies overrated.)..
Koevermans? Hou op
Buffel terug proberen te halen?
Hoe is het met David Connolly?
Erik Meijer is wel een held, maar is die niet gestopt?
Smolarek proberen terug te halen en in de spits deponeren?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:25:27 #247
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41153755
Tja de vijver waarin gevist wordt is niet zo gek groot ben ik bang, welke spits kunnen we betalen en wil die wel naar Rotterdam komen

Zolang het maar geen moffen of jeauden zijn!
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:32:38 #248
139407 jorienvdherik
pi_41153836
1 uur loting ben benieuwd

hoop op

belgie,duitsland,frankrijk
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:33:45 #249
139407 jorienvdherik
pi_41153850
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:04 schreef Kaap het volgende:
Woerts heeft in het AD gezegd dat Feijenoord 9.5 miljoen heeft te besteden aan transfers. Van het geld van Kuijt zijn nog wat schulden afgelost en is natuurlijk ook Tiendalli gehaald.

Kortom, met 9.5 denk ik dat we Tymo kunnen shaken omdat we een spits nodig hebben. Goed wie kunnen we voor 9.5 kopen?
dacht dat 9.5 in de media was, maar woerts heeft het gezegd dus

triest zeg
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:59:54 #250
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41154169
Koevermans komt echt niet hoor, Scheringa kennende zal hij wel iets van 13 miljoen voor hem vragen ofzo
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')