Verhuurd hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Koevermans. Ik lach mij nog steeds de peimel uit de pantalon dat Lazovic zo makkelijk aan ons is verkocht
.
Koevermans schat ik wel wat hoger in dan Lazovic hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Koevermans. Ik lach mij nog steeds de piemel uit de pantalon dat Lazovic zo makkelijk aan ons is verkocht
.
Die kon nog voetballenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef Keijs het volgende:
Toen de ajacied aller ajacieden Johan Cruijf Feyenoord kampioen maakte, stond ook iedereen op de banken..
Mwoh, ander type spits. Kan je idd net zo goed Hooijdonk erin zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Koevermans schat ik wel wat hoger in dan Lazovic hoor.
Alsie dan net zoveel als Kuijt nu op gaat leveren maken jullie nog bijna winst ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Over 2 jaar halen we m terug voor 5mln. Typisch Feyenoord.
Niks uit de NL competitie iig. Cruz bv zou wel wat zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Maar welke spitsen staan op het lijstje van Feyenoord dan?
Welke (realistische) spitsen willen jullie zien?
Ik ben zeer benieuwd wat voor opties jullie nog hebben.
AD.nlquote:Feyenoord: nog 9,5 miljoen voor aankopen
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Van de ruim twintig miljoen euro die de transfers van de voetballers Dirk Kuyt en Salomon Kalou...
hebben opgebracht, heeft Feyenoord nog 9,5 miljoen euro over voor de aanschaf van een spits en een middenvelder.
De rest van het geld is gegaan naar de aankoop van Stein Huysegems, Theo Lucius, Henk Timmer en Dwight Tiendalli. Met andere bedragen heeft de Rotterdamse club enkele oude schulden deels afgelost.
De Feyenoord-aanhang wacht gespannen af welke topspits Kuyt zal opvolgen, maar de kans is klein dat er voor het weekeinde al een aanwinst wordt gepresenteerd. Dat betekent dat Pierre van Hooijdonk tegen Heracles hoogstwaarschijnlijk weer in de punt van de aanval begint.
Feyenoord stuit bij de zoektocht naar spelers onder meer op buitenlandse topclubs die niet per se van hun spitsen af willen. Om die reden laat Bayern München Claudio Pizarro niet gaan en Julio Cruz mag niet weg bij Internazionale.
De mogelijkheid om de Noor John Carew los te weken bij Olympique Lyon is er nog wel, maar een mogelijke transfer van Patrick Kluivert is voor Feyenoord onbespreekbaar.
Hoe zit dat nou precies met die kerel. Shakhtar is door naar de CL, kan die dan wel of niet komen?quote:
WEL was het verhaal eerst. maar ja...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou precies met die kerel. Shakhtar is door naar de CL, kan die dan wel of niet komen?
Als je daar nog wat schulden vanaf haalt is dat best een reëel bedrag hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Carew. Neem trouwens aan dat die spelers bij elkaar geen 10m waren
.
Huren?! Dat kan natuurlijk ook! Zoals psv met mendez gedaan heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Dan zou er nog 3,5M zijn voor een spits, daar kan je volgens mij niet veel bijzonders van halen. Dus wat heeft de voorkeur? Tymochuk of spits?
Tymo en Koevermans. Dan heb je in ieder geval een beter geheel dan toen Kuijt er nog was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Dan zou er nog 3,5M zijn voor een spits, daar kan je volgens mij niet veel bijzonders van halen. Dus wat heeft de voorkeur? Tymochuk of spits?
Geert den Ouden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
eenb tranfervrije spits
jullie, jullie, julliequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geert den Ouden?
Erik Meijer?
Sorry, ik snap het niet. Wat willen jullie?
Jullie vinden bijna niemand goed genoeg, maar willen wel een transfervrije spits aantrekken.
Zou die dan misschien alsnog worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef ruud_fr het volgende:
jammer dat Cart_man gebanned is tijdens het gerucht kluivert
Nou, het valt mij ook wel op dat iedereen hier erg eensgezind is op het gebied van het afkeuren van spitsen. Eigenlijk moet iedere spits gewoon wegblijven, behalve als het een onhaalbare is.quote:
Nelissequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef Canisfire het volgende:
Ja die Koevermans alleen het uiterlijk van die kerel he.
die ronde kop en die schele oogjes.
Ik weet het niet we hebben met aliB ook al 1 lopen die een beetje scheel kijkt doe dan Carew maar.
Voelt Nelisse trouwens niets voor een terugkomst?
Dat soort lui voegen niets toe en kosten desondanks aardig wat geld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nou, het valt mij ook wel op dat iedereen hier erg eensgezind is op het gebied van het afkeuren van spitsen. Eigenlijk moet iedere spits gewoon wegblijven, behalve als het een onhaalbare is.
Ook nuttige en ervaren spelers als Koevermans, Oude Kamphuis en Ricksen (ok...drankprobleem...) worden hier zonder twijfel weggelachen. Alsof Feijenoord zoveel beters heeft rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |