quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
Weet niet of het getolereerd wordt, maar ik heb Het grote weggehaald voor de TT. Vind het persoonlijk niets toevoegen, gewoon AFC Ajax-topic #344 staat als een huis.
Tsja, Ajax en groot is inderdaad een beetje dubbel op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
Weet niet of het getolereerd wordt, maar ik heb Het grote weggehaald voor de TT. Vind het persoonlijk niets toevoegen, gewoon AFC Ajax-topic #344 staat als een huis.
Het feit alleen al dat de supporters van iedere andere BVO ons nu uitlacht, vertelt wel hoe groot wij zijn! Bij nederlagen/uitschakelingen van Feyenoord en PSV is dat stukken minder, de haat jegens Ajax is veel groter, aangezien wij nu eenmaal de grootste zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:35 schreef D1 het volgende:
[..]
Tsja, Ajax en groot is inderdaad een beetje dubbel op.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef zjroentje het volgende:
Wel mooi trouwens dat het publiek na de 0-1 en 0-2 vol achter de ploeg bleef staan.![]()
Viel mij ook opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef zjroentje het volgende:
Wel mooi trouwens dat het publiek na de 0-1 en 0-2 vol achter de ploeg bleef staan.![]()
Anderlecht speelt gewoon CL hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop het, dat leek me ook een mooie tegenstander in de groepsfase van de CL, dus nu maar in de UEFA Cup! Sowieso kunnen er natuurlijk ook in de UEFA Cup leuke tripjes gemaakt worden, naar de Spurs bijvoorbeeld of Anderlecht, komt allemaal wel goed.
Inderdaad, dat was top. Alleen het klappen voor de spelers na afloop was daarentegen weer belachelijk natuurlijk....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef zjroentje het volgende:
Was mooi om te zien idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef zjroentje het volgende:
Wil het ook niet lezen/zien ben dr nog kapot van. Maar op deze momenten besef ik wel dat het met de afstand de mooiste club is. De wedstrijd hoort 'normaal' in 5-1 te eindigen en vindt het dan ook geen groot falen van Henkie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:33 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil geen krant zien vandaag, en geen Rotterdamse collega spreken.
Vermaelen is een toppertje....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:36 schreef addictivebeat het volgende:
Ajax en Belgen is gewoon een dodelijke combinatie. Ga maar na, Soetears, Sonck, die ene verdediger en nu Vermaelen.
Ze brengen niks dan ellende!!!
Geen Belgen meer in elftal van Ajax!!!
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon ongelukkig dat het Vermaelen is overkomen, maar die goals zijn gewoon toe te schrijven aan individuele fouten van Emanuelson en Maduro.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:36 schreef addictivebeat het volgende:
Ajax en Belgen is gewoon een dodelijke combinatie. Ga maar na, Soetears, Sonck, die ene verdediger en nu Vermaelen.
Ze brengen niks dan ellende!!!
Geen Belgen meer in elftal van Ajax!!!
![]()
![]()
![]()
'Het Grote' heeft alleen betrekking op het topic; dat het een centraal topic is voor alles dat met Ajax te maken heeft. In principe maakt het niet zo veel uit. Betrekking op Ajax zelf heeft het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
Is inderdaad weleens anders geweestquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef zjroentje het volgende:
Ja, fuck. Weet ik, gisteren oefenden ze nog tegen Real Madrid, weet ook even niet wie ik bedoelde.quote:
Idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:39 schreef Cheiron het volgende:
Vermealen laten vallen door 1 ongelukje zou echt compleet debiel zijn. Die jongen is al een hele tijd goed bezig
Behalve die hoer achter me die enkel aan het kankeren was. Op alles. Toen er na de wedstrijd drie man het publiek kwam bedanken riep ze dat ze niet ging klappen voor een stelletje losers....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef zjroentje het volgende:
Ah, je begint een beetje bij te draaien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Vermealen speelde idd verder een prima wedstrijd...
Opmerkelijke uitspraak, had verwacht dat je Thomas Vermaelen en KJH `wel zou afvallen na gisteren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Vermealen speelde idd verder een prima wedstrijd...
Neuh, zo erg is het niet met mequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Opmerkelijke uitspraak, had verwacht dat je Thomas Vermaelen en KJH `wel zou afvallen na gisteren.
Schwalbe...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef F1Bas het volgende:
O ja, wat ik niet goed heb kunnen zien op de tribune; was het nu echt een schwalbe of was het wel een penalty(bij die actie van Stekelenburg)?
Stekelenburg raakte die speler net niet, dus de scheidsrechter had het goed gezien. Maar het leek verdacht veel op een overtreding, dus hij had hem ook zo kunnen geven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef F1Bas het volgende:
O ja, wat ik niet goed heb kunnen zien op de tribune; was het nu echt een schwalbe of was het wel een penalty(bij die actie van Stekelenburg)?
Schwalbe.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef F1Bas het volgende:
en een hele slechte ook nogquote:
Ik had uit frustratie al m'n afstandsbediening aan gort gegooid en ben ff een rondje gaan lopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en een hele slechte ook nogzo opzichtig
Die van Heitinga was nog veel mooier en Allback (?) kreeg nog geel ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dacht in eerste instantie wel dat het een pingel was....maar het was dus een dikke schwalbe...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pleur der het veld opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Behalve die hoer achter me die enkel aan het kankeren was. Op alles. Toen er na de wedstrijd drie man het publiek kwam bedanken riep ze dat ze niet ging klappen voor een stelletje losers....
Ajax.nlquote:Training vrijdag gaat niet door
24 augustus 2006
De training van vrijdag 25 augustus 10.30 uur gaat niet door. De ingelaste training van vandaag was in het Amsterdamse bos en is inmiddels beëindigd. De eerstvolgende training is op zaterdag 26 augustus aanstaande om 10.30 uur.
Ten Cate zei gisteren dat hij de spelers vandaag in principe vrijgaf. Maar na de nederlaag dacht hij daar anders over. Dus ik weet niet, misschien dat het met het weer te maken heeft.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ajax.nl
Zou dat met gisteravond te maken hebben?
In het bos?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Roeni3 het volgende:
De ingelaste training van vandaag was in het Amsterdamse bos en is inmiddels beëindigd.
Ajax.nl
Tsja, wat een debiel was datquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die van Heitinga was nog veel mooier en Allback (?) kreeg nog geel ook![]()
Nog steeds niet. Ik snap het niet. Het kan gewoon niet. Godverdomme.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:01 schreef jna het volgende:
Eigenlijk dringt het nu pas echt tot me door
Hier hetzelfde, ik heb er sowieso dik twee uur van wakker gelegen vannachtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Ik snap het niet. Het kan gewoon niet. Godverdomme.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Ik snap het niet. Het kan gewoon niet. Godverdomme.
Ik heb me wat dat betreft gelukkig flink gelaafd...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik heb er sowieso dik twee uur van wakker gelegen vannacht
Ik kreeg gelukkig een stressballetje van een huisgenoot, anders had ik wel wat vernield denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Hij speelde een prima wedstrijd en mag niet als de boeman gezien worden. Die ene bal, tja, dat was gewoon een blunder, laten we wel wezen; dat had beter gemoeten. Maar Vermaelen staat er volgende wedstrijd gewoon weer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Persoonlijk zou ik Vermaelen nu nog meer aanmoedigen... Hij was er echte helemaal ziek van gister, terwijl hij er weinig aan kon doen (dacht zelfs dat ie uitgeleed)
...We kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet
Over interland voetbal gepsproken. De uitschakeling van het Nederlands elftal op het wk valt hier wel bij in het niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef koningdavid het volgende:
Het voelt een beetje als Nederland - Italie tijdens EK 2000, dat kon ik ook niet geloven.
Stam probeerde hem nog te troosten, maar hij was echt ontroostbaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Persoonlijk zou ik Vermaelen nu nog meer aanmoedigen... Hij was er echte helemaal ziek van gister, terwijl hij er weinig aan kon doen (dacht zelfs dat ie uitgeleed)
...We kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet
* Doopy-X- welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
piertje, zat jij 425?
Zeker. Daar was Oranje niet bij machte om beter te presteren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over interland voetbal gepsproken. De uitschakeling van het Nederlands elftal op het wk valt hier wel bij in het niet.
Hij was nog erger dan die van Machlas destijds. Hij ging al liggen voordat Stekelenburg in de buurt was, de jostiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef F1Bas het volgende:
Ik neem Vermalen niets kwalijk.....dit was gewoon een ongeluk, hij is er zelf het meest ziek van.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:09 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Stam probeerde hem nog te troosten, maar hij was echt ontroostbaar.
Het was een fout van Urb, die is geen aanvaller en hoeft dus niet aanvallend te spelen en gewoon lekker achterin blijven en FCK's vleugelspeler in zijn zak stoppen. Als je dan als verdediger de bal verliest over de middenlijn dan weet je dat er een counter komt. Ik had Urb en iig Maduro vroeger gewisseld, en dan niet voor Vertonghen en Perez, maar voor Roger en Rosenberg:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Hij speelde een prima wedstrijd en mag niet als de boeman gezien worden. Die ene bal, tja, dat was gewoon een blunder, laten we wel wezen; dat had beter gemoeten. Maar Vermaelen staat er volgende wedstrijd gewoon weer.
Het is gewoon fucking zonde dat we met Stam, Gabri, Sneijder en Huntelaar in de fucking UEFA cup moeten spelen.
Komt doordat iedereen hem loopt aan te praten dat ie zonodig 'mee moet voetballen'. Hij moet helemaal niet meevoetballen, hij moet lekker doen waar ie goed in is; scoren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik val hem niet af.
Maar jammer dat KJH even droog lijkt te staan...
Je verdient evenveel punten per overwinning of gelijkspel. Je krijgt geen punten meer voor een overwinning in de Champions League dan in de UEFA Cup. Daarnaast word je beloond als je een fase verder komt in het toernooi. De UEFA Cup heeft meer fases dan de Champions League. Daarnaast heeft Ajax een grotere kans van winnen in de UEFA Cup dan de Portugese ploegen in de Champions league, die relatief moeilijkere tegenstanders treffen dan Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef ub40_bboy het volgende:
LOL Portugal heeft gewoon 3 ploegen in de champions league. Die halen we nu nooit meer in.
Goed idee, die laatste vooral.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:14 schreef StarGazer het volgende:
Stage van Live en Battery van Metallica doen het op dit soort momenten wel FF goed hoor.
Oh wist ik niet. Maar die Portugese clubs verdienen wel allemaal mooi even al die miljoenen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je verdient evenveel punten per overwinning of gelijkspel. Je krijgt geen punten meer voor een overwinning in de Champions League dan in de UEFA Cup. Daarnaast word je beloond als je een fase verder komt in het toernooi. De UEFA Cup heeft meer fases dan de Champions League. Daarnaast heeft Ajax een grotere kans van winnen in de UEFA Cup dan de Portugese ploegen in de Champions league die relatief moeilijke tegenstanders treffen dan Ajax.
Precies, voor de coefficienten is het echt niet slecht ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je verdient evenveel punten per overwinning of gelijkspel. Je krijgt geen punten meer voor een overwinning in de Champions League dan in de UEFA Cup. Daarnaast word je beloond als je een fase verder komt in het toernooi. De UEFA Cup heeft meer fases dan de Champions League. Daarnaast heeft Ajax een grotere kans van winnen in de UEFA Cup dan de Portugese ploegen in de Champions league die relatief moeilijke tegenstanders treffen dan Ajax.
ach het is niet alsof we het geld hard nodig hebben... Zou wel welkom zijn, maar niet hard nodig...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Maar die Portugese clubs verdienen wel allemaal mooi even al die miljoenen.
Dat wist ik niet, wel raar inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Precies, voor de coefficienten is het echt niet slecht ofzo.
Als Ajax van FC Mypa wint in de Uefa cup levert dat net zoveel punten op als een overwinning op Barcelona in de CL
Belachelijk...maar komt goed uit dit jaar...
En over enkele jaren zie ik Nederland gewoon boven Portugal staan. Waarom?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Maar die Portugese clubs verdienen wel allemaal mooi even al die miljoenen.
de hele begroting is gebaseerd op de CL.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ach het is niet alsof we het geld hard nodig hebben... Zou wel welkom zijn, maar niet hard nodig...
Er zijn 2 begrotingen. 1 voor de UEFA Cup, en 1 voor de CL.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
de hele begroting is gebaseerd op de CL.
De UEFA Cup is alleen leuk als je hem wintquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef koningdavid het volgende:
We hebben wel een grotere kans om Europees te overwinteren nu.![]()
Maar serieus, die UEFA cup, het is misschien een troostprijs, maar we moeten er nu wel voor gaan. We zijn een van de favorieten, of op zijn minst ousiders.
En vergeet niet dat in de jaren 90 we ook eerst de UEFA cup wonnen en daarna de Champions League.
Ik teken ervoor.![]()
Ja dat wel, maar er was toch wel dikke rekening mee gehouden dat het de CL versie zou worden. De kaartjes zullen nu ook wel weer duurder wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Er zijn 2 begrotingen. 1 voor de UEFA Cup, en 1 voor de CL.
Ja nu moeten we nog meer "investeren" natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar er was toch wel dikke rekening mee gehouden dat het de CL versie zou worden. De kaartjes zullen nu ook wel weer duurder worden![]()
Al is het alleen maar om te zorgen dat ze niet meer kunnen zeggen: Wij hebben de laatste europese prijs gepakt in Nederland.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De UEFA Cup is alleen leuk als hem wint
Maar goed, als Feyenoord het kan in 2002, dan hebben wij zeker ook een kans.
We moeten nog verder groeien, Thoom, de mogelijkheden zijn er zeker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:23 schreef Tvduijn het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig vertrouwen heb in ver komen in de Uefa cup hoor, als je niet van Kopenhagen kunt winnen in een knock-out systeem dan kom je in de Uefa cup ook wel een leuk team tegen waar je van verliest...
Zoiets als gister gebeurt je maar 1 keer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:23 schreef Tvduijn het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig vertrouwen heb in ver komen in de Uefa cup hoor, als je niet van Kopenhagen kunt winnen in een knock-out systeem dan kom je in de Uefa cup ook wel een leuk team tegen waar je van verliest...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Je voelt je nóg machtelozer dan in het stadion en toen ik dacht dat we die strafschop tegen kregen (die schwalbe) heb ik de afstandsbediening kapotgegooid.
Liever champions league. Waar ajax met deze ploeg wel had kunnen overwinteren en wat heel veel miljoenen zou hebben opgeleverd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef BobbyHill het volgende:
Je kan je afvragen wat mooier is: voortijdig stranden in de Champions League (wat absoluut zou zijn gebeurd) of spelen in de UEFA-cup, die je zomaar zou kunnen winnen. Het is misschien een fluttoernooi (zeker de dag nadat je club CL misloopt), maar voor ploegen die net de aansluiting met de CL-topploegen missen is het in ieder geval wel een keer een kans op een prijs. Maar als je de UEFA-cup niet wint is het allemaal ook meteen geen fluit waard.
In de UEFA-cup lopen alleen wel veel ploegen rond, die net als Kopenhagen niet kunnen voetballen. Ajax moet in ieder geval een stuk minder grillig worden. Het wordt tijd voor nog een sterke middenvelder.
Ik vond het voor de TV ook nog kutter, hoewel je dan in ieder geval niet hebt betaald zit ik volgende keer ook maar liever in het stadion, dan kan je tenminste nog schreeuwen, achter de TV is helemaal machteloos.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voordeel voor de supporters is dat de kaarten voor de UEFA Cup in eerste instantie betaalbaarder zijn dan voor de CL, want ik wil nooit meer zo'n wedstrijd thuis kijken. Je voelt je nóg machtelozer dan in het stadion en toen ik dacht dat we die strafschop tegen kregen (die schwalbe) heb ik de afstandsbediening kapotgegooid.
Ik heb geluk dat ik nog een oud toetsenbord heb liggen. F11 en wat andere toetsen hebben de eigen goal van Vermaelen niet overleefdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voordeel voor de supporters is dat de kaarten voor de UEFA Cup in eerste instantie betaalbaarder zijn dan voor de CL, want ik wil nooit meer zo'n wedstrijd thuis kijken. Je voelt je nóg machtelozer dan in het stadion en toen ik dacht dat we die strafschop tegen kregen (die schwalbe) heb ik de afstandsbediening kapotgegooid.
2,5 miljoen geloof ik, las het laatst nog..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel levert uefa cup winst eigenlijk op?
Dat is zakgeld man tering.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
2,5 miljoen geloof ik, las het laatst nog..
Je wou inderdaad niet zien hoe lullig en langzaam die bal over Stekelenburg erin dwarreldequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat ik nog een oud toetsenbord heb liggen. F11 en wat andere toetsen hebben de eigen goal van Vermaelen niet overleefd![]()
Ben nu wel blij dat ik geen stream kon vinden. Wil niet weten wat er nog meer stuk was gegaan als ik het daadwerkelijk had gezien.![]()
Dat is dan alleen puur het prijzengeld he...Dat is bij de CL geloof ik ook "maar" 6 of 7 miljoen.quote:
Nou in de CL zitten dit jaar net zoveel oostbloklanden als in de Uefa denk ik, zijn er aardig wat doorheen gekomen iigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
Ik ga echt niet naar uitwedstrijden in oost-bloklanden........... maar Spurs enzo zijn nog wel leuk wedstrijden
Dachten de Kopenhagen spelers ook, die waren aan het juichen van verbazing. Volgens mij kreeg die bal op het laatst een raar effect ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht zelfs even dat ie over ging
Tot ik die Berglund zag juichenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
prcsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:25 schreef PLAE@ het volgende:
deze grap kost je gewoon meer dan ¤ 15.000.000![]()
Ik zag 'm gewoon naast gaan, tot het net ineens opboldequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Piertje, ik en Wolf stonden aan het begin onderaan bij 425, gewoon voor de railingquote:
Nogal een boude uitspraak als je net in de voorronde van dat toernooi door een lichtgewicht bent uitgeschakeld. Tuuuuurlijk jongen, Ajax had wel even overwinterd, de resultaten zijn er immers naarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Liever champions league. Waar ajax met deze ploeg wel had kunnen overwinteren en wat heel veel miljoenen zou hebben opgeleverd.
Ja nu je het zegt, Toen az en psv allebei ver kwamen was het inderdaad az die volgens mij meer verdiendequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:52 schreef Tvduijn het volgende:
Een ding over het geld, als je ver komt en tegen grotere tegenstanders speelt kan dat een hoop goedmaken. Aangezien je in de Uefa cup je eigen thuiswedstrijden mag verkopen aan TV zenders, in de CL worden we altijd schandalig genaaid door die verdeelsleutel van de Uefa.
Precies, in het begin van het toernooi is het financieel niet erg voordelig, maar overwinter je en loot je leuke clubs dan kan er best wat geld binnen gehaald worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:52 schreef Tvduijn het volgende:
Een ding over het geld, als je ver komt en tegen grotere tegenstanders speelt kan dat een hoop goedmaken. Aangezien je in de Uefa cup je eigen thuiswedstrijden mag verkopen aan TV zenders, in de CL worden we altijd schandalig genaaid door die verdeelsleutel van de Uefa.
In dat opzich zou het mooi zijn als bv. Real Madrid 3e wordt in de poule en je die in de halve finale loot, dan betaald heel Azie dik voor je tv rechten.
vanwege vele in contracten vastgelegde bonussen voor de spelers. Dus veel van de premies die PSV ontving gingen direct naar de spelers.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, Toen az en psv allebei ver kwamen was het inderdaad az die volgens mij meer verdiende
Maargoed zelfs dan kwam AZ dus nog in de buurt van PSV, en daarbij moet je je bedenken dat vooral buitenlandse interesse voor wedstrijden van Ajax veel groter zal zijn dan die voor AZ.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanwege vele in contracten vastgelegde bonussen voor de spelers. Dus veel van de premies die PSV ontving gingen direct naar de spelers.
vergeet niet dat wij iig 5 ploegen in de uefacup hebben...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef ub40_bboy het volgende:
LOL Portugal heeft gewoon 3 ploegen in de champions league. Die halen we nu nooit meer in.
Graag zelfs, dat commentaar gister was echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:01 schreef Jasza het volgende:
Als Talpa nou ff smijt met geld voor die wedstrijden van Ajax hebben we dat ook weer
Mja, niet meer dezelfde druk naar voren als in de 1e helft, zo leek het.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Kan er nog steeds niet helemaal bij. Snap ook niet wat er fout ging in de 2e helft.
Nee, ik had het ook, je ziet totaal niet waar de bal uitkomt omdat ie "recht" op de camera afkomt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef Tvduijn het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich mateloos heeft zitten irriteren aan die camerapositie bij corners?
Wel bij de kans van Jaap Stam, kort voor rust. Voortaan maar weer naar het stadion!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef Tvduijn het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich mateloos heeft zitten irriteren aan die camerapositie bij corners?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel bij de kans van Jaap Stam, kort voor rust. Voortaan maar weer naar het stadion!
Ik ga ook wel tenzij ze weer met zon achterlijk verhaal komen om hoge prijzen recht te lullen, daar kan ik echt niet tegen. We'll see...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:09 schreef Jasza het volgende:
In de uefa cup zitten iig niet die mensen die alleen voor de geweldige wedstrijden komen tegen de grote tegenstanders. Zal wel halfvol zitten de meeste keren, zeker als Ajax er veel geld voor vraagt.
Ik zal iig alle thuisduels gaan, maakt me niet uit tegen watvoor ploeg.
Dat is als je de winnaar van de UEFA Cup bent. Daarin zitten de andere wedstrijden dus nog niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
2,5 miljoen geloof ik, las het laatst nog..
Dat is waar, je krijgt natuurlijk ook nog geld voor eerdere overwinningen maar tot de kwart a halve finale stelt dat echt geen ruk voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is als je de winnaar van de UEFA Cup bent. Daarin zitten de andere wedstrijden dus nog niet.
Hoeveel heeft Sevilla bijvoorbeeld verdient vorig jaar?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is als je de winnaar van de UEFA Cup bent. Daarin zitten de andere wedstrijden dus nog niet.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Sevilla bijvoorbeeld verdient vorig jaar?
Ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, het lijkt wel alsof het tegenwoordig allemaal om het geld gaat? Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld, als Ajax de CL niet haalde. Liever schulden en prestaties, dan helemaal gezond en jaren niets winnen. Liefst sportieve én financiële prestaties, maar op dit moment vind ik het erger dat we het CL-toernooi missen dan dat we het geld mislopen.
Als Twente een beetje z'n best doet nog eentje extra vanavond.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef madtheswine het volgende:
[..]
vergeet niet dat wij iig 5 ploegen in de uefacup hebben...![]()
Was Frank Snoeks nog op vakantie ofzo? Die is altijd wel prima bij Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Graag zelfs, dat commentaar gister was echt verschrikkelijk![]()
[flauw]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, het lijkt wel alsof het tegenwoordig allemaal om het geld gaat? Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld, als Ajax de CL niet haalde. Liever schulden en prestaties, dan helemaal gezond en jaren niets winnen. Liefst sportieve én financiële prestaties, maar op dit moment vind ik het erger dat we het CL-toernooi missen dan dat we het geld mislopen.
Morgen volgens mij, maar je hoeft niks bijzonders te verwachten omdat Ajax toch bijna hoogste op die plaatsinglijst staat denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef Klapdeur het volgende:
Wat een kleurloze dag zeg...
Is vandaag ook de loting voor de UEFA-Cup?
Als je op de pyro doelt, dit moet wel op deze manier omdat je anders gegarandeerd gepakt word.Er wordt vantevoren altijd aangegeven dat het gebeurd tegen de mensen die in de buurt staan dus dat levert nooit problemen op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef the_hunter het volgende: Vuurwerk tussen je eigen supporters gooien?
Ik heb hem gisteren niet gezien, hij stond tegen RKC bovenin 410.quote:Even een vraagje, was die gozer die altijd zo irritant was er gisteren ook? Ik heb niks gemerkt. Dat was wel één van de redenen waarom wij (een groep van Zuid) er waren.
Uhhm NEE?, Hoezo de Pogo van 410. Dat is een vreugdeuiting uit de Ultra wereld die bijna iedere fanatieke Ultra groep gebruikt.quote:Zaten jullie daarnaast niet massaal met het schaamrood op de kaken toen het hele uitvak jullie 'pogo' imiteerde...?
Toen hadden ze ook nog geen internet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld
In de CL een ronde verder komen levert bonuspunten op. In de UEFA Cup niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Precies, voor de coefficienten is het echt niet slecht ofzo.
Als Ajax van FC Mypa wint in de Uefa cup levert dat net zoveel punten op als een overwinning op Barcelona in de CL
Belachelijk...maar komt goed uit dit jaar...
Nadeel voor de supporters is dat de wedstrijden in de UEFA Cup in eerste instantie van die scheitpartijen zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
volgens mij maar iets van 5 ploegen die hoger staan op de lijst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Morgen volgens mij, maar je hoeft niks bijzonders te verwachten omdat Ajax toch bijna hoogste op die plaatsinglijst staat denk ik.
Zal wel een onbekend kut clubje worden![]()
Hij was er wel, ook weer bovenaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren niet gezien, hij stond tegen RKC bovenin 410.
Lekker boeiend, dan moet je maar kampioen worden als je CL wil halen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
In de CL een ronde verder komen levert bonuspunten op. In de UEFA Cup niet.
Ach, die paar punten die Ajax daarmee verliest door een jaartje niet verder te komen compenseert de punten die PSV al die jaren ervoor heeft verloren helaas niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens willen zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
geen samenvatting op internet ergens?
1 wedstrijd en dan zit je in de poulefase, daar zit altijd sowieso wel een aardige tegenstander bijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:25 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Nadeel voor de supporters is dat de wedstrijden in de UEFA Cup in eerste instantie van die scheitpartijen zijn
Hmm ok, dat helpt dan wel een beetje maar ik vind het nog steeds onzin.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Idd, en die zwabber-bal van Vermaelen staat op m'n netvlies gebrandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens willen zien.
http://www.ultrasuid.nl/ajaxfckopenhagen.htmquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
geen samenvatting op internet ergens?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, die paar punten die Ajax daarmee verliest door een jaartje niet verder te komen compenseert de punten die PSV al die jaren ervoor heeft verloren helaas niet.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Ja met Brugge hebben we nog een appeltje te schillen iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:28 schreef Jasza het volgende:
Brugge en Spurs in de poule zou niet slecht zijn iig.
Die goal van Vermaelen is sowieso de smerigste tegengoal die Ajax dit jaar gaat krijgen.
Net als we met Kopenhagen nog een appeltje te schillen haddenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:30 schreef Machielovic het volgende:
Ja met Brugge hebben we nog een appeltje te schillen idd
Als aandeelhouder denk ik daar toch iets anders overquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
op dit moment vind ik het erger dat we het CL-toernooi missen dan dat we het geld mislopen.
Eerst gooien al die rampentoeristen het erop dat dit slecht is voor de UEFA ranking. Blijkt dat in eerste instantie niet zo te zijn, begint er eentje te zuigen over bonuspunten bij een ronde verder die zijn club van de 11 seizoenen 2 keer heeft gehaald. Tsja, dan hap ik wel hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:![]()
daarom staan we ook zo hoog
PSV ging vervolgens over het algemeen na de CL nog lang mee in de UC, dus er zijn nog punten zat te sprokkelen
Nou door de uitschakeling van Ajax zijn Roemenie en Rusland ons voorbij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
daarom staan we ook zo hoog
PSV ging vervolgens over het algemeen na de CL nog lang mee in de UC, dus er zijn nog punten zat te sprokkelen
Van gaal begon ook met Uefa Cup winst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:30 schreef Houniet het volgende:
ach, een keer die UEFA-cup winnen is toch ook niet erg?
quote:Trainer Henk ten Cate sprak van een trieste avond. Ajax miste woensdagavond het miljoenenbal van de Champions League, na de verrassende thuisnederlaag tegen FC Kopenhagen (0-2). „Dit tekent de onvolwassenheid van de ploeg, van een aantal spelers in elk geval”, sprak de trainer van Ajax zwaar teleurgesteld.
„We hebben vier, vijf opgelegde kansen gehad. Zij krijgen er één. Het podium van de Champions League was heel belangrijk voor deze groep, vooral om te leren. De ploeg stapte de tweede helft met twee gedachten het veld op. In principe is er helemaal niets aan de hand en hoeven we alleen de nul te houden. We mochten zelfs een tegentreffer incasseren. Het rare is dat een aantal spelers na de 0-1 het hoofd verloor en ging rennen. Hier hebben we geen rekening mee gehouden. We waren overtuigd dat we de vorm hadden. Triest.”
Omdat die ook minder teams in europa hebben dus minder teams om tot nu toe behaalde punten door te delen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou door de uitschakeling van Ajax zijn Roemenie en Rusland ons voorbij.
Het wisselbeleid van Ten Cate was ook triest. Hij geeft mooi de spelers de schuld, hij heeft natuurlijk nik s fout gedaan.quote:
Gabri gaf zelf aan gewisseld te willen worden, dacht iikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:38 schreef Houniet het volgende:
ik snap die wissel Vertonghen - Gabri nog niet
Het was Vertonghen voor Maduro en Perez voor Gabri, toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:38 schreef Houniet het volgende:
Vertonghen kwam erin voor Maduro.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:38 schreef Houniet het volgende:
Ach ja je hapt maar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst gooien al die rampentoeristen het erop dat dit slecht is voor de UEFA ranking. Blijkt dat in eerste instantie niet zo te zijn, begint er eentje te zuigen over bonuspunten bij een ronde verder die zijn club van de 11 seizoenen 2 keer heeft gehaald. Tsja, dan hap ik wel hoor.
Uit scoorden wij (lees: KJH) tweemaal uit nog geen drie kansen, toen was FCK beter en eigenlijk heeft Ajax over twee wedstrijden gezien, maar één helft kunnen imponeren. Misschien dat de uitschakeling niet eens zo onverdiend is, als je het zo bekijkt.quote:
Een geschiedenis van 10 jaar terug het hedenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja je hapt maar.
PSV heeft Europees gezien meer punten gehaald en betere resultaten geboekt dan ajax de afgelopen 10 jaar.
En dan kun je zeggen heb je hem weer met de afgelopen 10 jaar maar dat is wel het heden.
Tsja, da's een steeds terugkerend iets. Vermoeiend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijke discussie ook weer.
Daarom is PSV ook kampioen gewordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dan moet je maar kampioen worden als je CL wil halen.
tsja het is jammer, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uit scoorden wij (lees: KJH) tweemaal uit nog geen drie kansen, toen was FCK beter en eigenlijk heeft Ajax over twee wedstrijden gezien, maar één helft kunnen imponeren. Misschien dat de uitschakeling niet eens zo onverdiend is, als je het zo bekijkt.
kan daar nergens iets over vindenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou door de uitschakeling van Ajax zijn Roemenie en Rusland ons voorbij.
Top 10 UEFA Coëfficiëntenranglijst (t/m 23 augustus 2006)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:46 schreef madtheswine het volgende:
[..]
kan daar nergens iets over vinden![]()
Idd, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:50 schreef F1Bas het volgende:
Puntensysteem zal mijn een zorg zijn, wij moeten gewoon zo ver mogelijk komen!
Kampioen: CLquote:Op de coëfficiëntenranglijst zakt Nederland van de zevende naar de negende plaats, omdat Rusland en Roemenië zijn gepasseerd. Zo kwalificeerden Steaua Boekarest, Spartak Moskou en CSKA Moskou zich wel voor de Champions League. Hetgeen beide landen flink wat bonuspunten opleverde.
Het gevolg is dat Nederland bij deze stand niet meer in aanmerking komt voor de vier tickets voor de UEFA Cup, waarop de clubs dit jaar nog wel recht hebben. Mocht Nederland aan het einde van het huidige seizoen nog steeds de negende plaats bezetten, dan krijgt Nederland in het seizoen 2008/09 slechts twee startbewijzen voor de UEFA Cup.
Van die twee tickets is er eentje bestemd voor de winnaar van de KNVB beker, zodat er via de Eredivisie slechts één toegangsbewijs voor de UEFA Cup te winnen is. Voor de deelname aan de Champions League verandert er niets. Ook met een negende positie bezit Nederland één plaats in het hoofdtoernooi van de Champions League en één plaats in de voorronde van de kampioenencompetitie.
De resultaten van Nederland vallen mede zo laag uit omdat de door Ajax en FC Twente vergaarde punten door alle zeven Nederlandse deelnemers aan het Europese voetbal moeten worden gedeeld voor de coëfficiënt. Zo hebben de Russen (vier) en de Roemenen (drie) minder deelnemers, wat een reden is waarom het gemiddelde van deze landen dit seizoen hoger is.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard, nu moeten we die cup ook winnen ook....
moetenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:56 schreef Urquhart het volgende:
We moeten kampioen worden, zijn we ook van dat gezeur af
Goed stukjequote:‘Onze reis gaat door’
Amsterdam, 24 augustus 2006
Algemeen directeur Maarten Fontein was, net als alle andere Ajacieden, zwaar teleurgesteld na de uitschakeling van Ajax voor de Champions League door FC Kopenhagen. De hoogste Ajax-baas bleef begrijpelijkerwijs met een naar gevoel zitten, maar toonde zich de volgende dag verslagen noch wanhopig. ,,Onze doelstellingen blijven onveranderd en onze reis gaat door’’, aldus Fontein.
,,We hebben de nacht gebruikt om de kater te verwerken en we gaan nu weer verder met onze reis, die we als club zijn begonnen met de aftrap van het beleidsplan 2006-2011’’, zegt Fontein. ,,Slagen van dat plan hangt niet af van een gewonnen of verloren wedstrijd. Zoals zo vaak benadrukt is dit een reis over een periode van vijf jaar en verder, waarbij onze doelstellingen onveranderd blijven:
1) Een keer per twee jaar kampioen van Nederland
2) Structureel behoren tot de beste 16 van Europa. Dit wil niet zeggen dat je dit na twee maanden al bereikt, en ook niet dat je tot het laatste jaar van het beleidsplan moet wachten om dit te bereiken. Wij moeten het klimaat scheppen om dit structureel mogelijk te maken.
3) Hetzelfde geldt voor onze omzet-doelstelling van 5 tot 6 procent. Over een periode van vijf jaar willen wij gemiddeld met 5 tot 6 procent groeien. Niet op dag 1, maar ook niet wachten tot jaar 5.’’
,,Natuurlijk zijn we teleurgesteld dat we Champions League niet hebben gehaald, maar dat doet niets af aan ons vertrouwen in de toekomst. We hebben veel vertrouwen in Henk, de spelers en het feit dat wij de ambities en eisen die we voor onszelf hebben geformuleerd, zullen verwezenlijken. Het missen van de Champions League heeft uiteraard financiële consequenties. Hoeveel precies kan ik niet zeggen, want daar spelen allerlei variabelen en onzekerheden een rol, zoals marktverdeling, mediarechten, afspraken, et cetera, die allemaal nog niet bekend zijn en waarover ik ook geen uitspraken kan doen’’, aldus de Ajax-directeur. ,,Maar Ajax is een financieel gezonde club, behoort hiermee tot de top van Europa en Ajax heeft de financiële draagkracht om dit op te vangen.’’
Fontein bewaart dan ook nadrukkelijk de rust. ,,We houden er rekening mee dat we te maken krijgen met tegenslagen. Daar ontkom je niet aan. Maar we gaan door op de ingeslagen weg, daar houdt niemand ons vanaf. Dit alles hoort erbij als je veel van jezelf eist. Wij kunnen daar uitstekend mee om gaan. We moeten nu met zijn allen binnen Ajax met saamhorigheid, teamgeest en clubliefde ervoor zorgen dat iedereen doelgericht blijft werken; met de positieve atmosfeer die er heerst bij Ajax en waardoor we groot zijn geworden en zullen blijven. Wij zijn Ajacied en onze reis gaat door!’’
Bron: Ajax.nl
Ik kon om 4 uur pas slapen. Ik vond het ook mooi dat bij de 0-2 de vlam in de pan sloeg, maar in principe...... Tegen zo'n ploeg 2 doelpunten tegen krijgen is bizar. Bij rust zag je iedereen tevreden zijn, goed spel, alleen geen doelpunten. En dan na 90 minuten zo;n deceptie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat hij goed met de club bezig is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:12 schreef Houniet het volgende:
Maarten Fontein laat gelijk wat van zich horen, netjes
ja PSG zou nog leuk zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:26 schreef Bananenman het volgende:
Wat een kutavond gister...ben er nog steeds ziek van. Anderhalf uur lang alles gegeven, ook toen ze 2-0 achterkwamen maar het wou maar niet lukken verdomme. Nu dus UEFA Cup...wat in mijn ogen gewoon een troostprijsje is. Eerst krijgen we natuurlijk kloteclubs zoals FC Xanthi uit enzo, wat moet je daar nou mee...
Hopen dat we in de poulefase West Ham/Tottenham of PSG loten ofzo!
wat wil je dan lezen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:25 schreef Jajong het volgende:
Het artikel in de telegraaf ( Enige wat je kon krijgen daar)
dood moeten ze.. stelletje foqqersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Het kwam gewoon allemaal door dat kut-Toppertje voor de wedstrijd....![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je het gek dat de spelers van slag zijn?
Iets wat niet gericht is op mensen die naar het SBS Shownieuws kijken, graag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat wil je dan lezen?
het parool?de krant zonder nieuws?
ow. Ik wist niet dat jij jezelf tot de verhevenen beschouwde.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iets wat niet gericht is op mensen die naar het SBS Shownieuws kijken, graag.
het parool gericht op shownieuws publiek?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iets wat niet gericht is op mensen die naar het SBS Shownieuws kijken, graag.
De wedstrijd was ook goed, tot de 0-1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:43 schreef Sethje het volgende:
ja de sfeer was goed maar daar is ook alles mee gezegd
ghahah ja me tante had me ook al gezien zei ze was wel 3 x voorbij gekomen ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:35 schreef Jasza het volgende:
Pier, me ma kwam net:
ik zag gister toch een gast op at5, die ging helemaal nadoen hehe
Lache joh
Normaal zijn wij altijd de lul, aankomende seizoenen zal het ook wel weer zo zijn met spelers als Huntelaar, Babel, Emanuelson enz enzquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:00 schreef Jasza het volgende:
En ook az raakt nu een verdediger kwijt, leuke ontwikkelingen terwijl Ajax gewoon compleet blijft.
Wie denk je dat er bij ons allemaal zijn weggegaan? Sterker nog, gratis zelfs.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:02 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal zijn wij altijd de lul, aankomende seizoenen zal het ook wel weer zo zijn met spelers als Huntelaar, Babel, Emanuelson enz enz
De clubs die dat gaan bewerkstelligen mogen dan flink de knip trekken; die spelers staan toch nog tot ver in de toekomst onder contract?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:02 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal zijn wij altijd de lul, aankomende seizoenen zal het ook wel weer zo zijn met spelers als Huntelaar, Babel, Emanuelson enz enz
Yup. Alleen Grygera loopt nog volgend jaar af, geloof ik. Maar we kregen een dag voor het sluiten van de markt ook 15 miljoen voor Zlatan. Fijn, 15 miljoen en geen spits...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De clubs die dat gaan bewerkstelligen mogen dan flink de knip trekken; die spelers staan toch nog tot ver in de toekomst onder contract?
Jep, al zullen er dit seizoen ook weer wat gesprekken moeten plaatsvinden.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De clubs die dat gaan bewerkstelligen mogen dan flink de knip trekken; die spelers staan toch nog tot ver in de toekomst onder contract?
Wat wil je zeggen tegen Stam? Je krijgt een extra stok en een gratis rollator? Die dient hier gewoon zijn contract uit en stopt er daarna mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jep, al zullen er dit seizoen ook weer wat gesprekken moeten plaatsvinden.....
Jaap Stam 30-6-2008
Vooral de 1e helft was hij ijzersterkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:26 schreef VoreG het volgende:
Gabri speelde trouwens weer geweldig, jammer dat die kansen er niet ingingen, maar wat een inzet. Zo hoort het
Heb alle spelers even aangegeven van wie het contract verloopt in 2008 en die dus of moet verlengen voor komende zomer of liefst worden verkocht volgens de nieuwe werkwijze van Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen tegen Stam? Je krijgt een extra stok en een gratis rollator? Die dient hier gewoon zijn contract uit en stopt er daarna mee.
Wat zegt Steef eigenlijk over de prestaties van Gabri bij Ajax?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Gabri is echt een topper, we mogen in onze handjes knijpen dat hij bij Ajax voetbalt, wat een wereldspeler!
Hoeft toch niets met de leeftijd te maken hebben? Dit kan gewoon een testjaar zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:35 schreef rompompom het volgende:
Roger loopt dus komend jaar al af? Hoe oud is die gast dan, dat ze 'm maar 1 jaar hebben gegeven?
Roger is 30 volgens mij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:35 schreef rompompom het volgende:
Roger loopt dus komend jaar al af? Hoe oud is die gast dan, dat ze 'm maar 1 jaar hebben gegeven?
Vooral omdat de uefa-ranking alleen op de laatste 5 jaar gebaseerd is.... Ik weet niet wie er in de laatste 5 jaar het beste voor staat kwa Nederlandse ploeg, maar het hoert me eigenlijk ook niks. Zolang we minimaal 2 CL plaatsen houden vind ik het prima. Subtoppers als Twente/Heerenveen/whatever hoef ik echt niet in het uefacup toernooi te zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:42 schreef HeatWave het volgende:
tja, maak er 11 van en wij zijn de enige die hem gewonnen hebben.
Lekker belangrijke discussie ook weer.
Ok, dus ze willen het echt effe aanzien met hem. Moet-ie wel spelen in plaats van Vertonghen enzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Roger is 30 volgens mij.
Roger wordt op 15 december 30.....!
Eén ding: we verliezen dus na komend seizoen de resultaten van Feijenoords overwinning in de UEFA-cup. Qua punten niet positiefquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral omdat de uefa-ranking alleen op de laatste 5 jaar gebaseerd is.... Ik weet niet wie er in de laatste 5 jaar het beste voor staat kwa Nederlandse ploeg, maar het hoert me eigenlijk ook niks. Zolang we minimaal 2 CL plaatsen houden vind ik het prima. Subtoppers als Twente/Heerenveen/whatever hoef ik echt niet in het uefacup toernooi te zien.
Geweldige competitie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef piertje2 het volgende:
http://www.uefa.com/competitions/uefacup/clubs/index.html
alle clubs voor de uefacup .....
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef piertje2 het volgende:
Hier en daar staan er wel leuke clubs, maar het grote deel is gewoon baggerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef piertje2 het volgende:
die loot je toch nooit in de eerste rondequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
De verliezers voorronde CL staan hier niet bij....
Rangers, en Marseille de rest isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier en daar staan er wel leuke clubs, maar het grote deel is gewoon bagger.
Klopt, maar het zijn dus niet alle clubs voor de UEFA cup....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef piertje2 het volgende:
[..]
die loot je toch nooit in de eerste ronde
Een Leverkussen, Palermo, Parma, Rangers, Schalke, Sparta Praag, Sevilla, Tottenham, Newcastlequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Rangers, en Marseille de rest is![]()
Als we hem dan maar winnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier en daar staan er wel leuke clubs, maar het grote deel is gewoon bagger.
Schalke is ook nog wel redelijk ja, de rest moet je gewoon van winnen. Sparta Praag is al jaren niets meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een Leverkussen, Palermo, Parma, Rangers, Schalke, Sparta Praag, Sevilla, Tottenham, Newcastle
Daar krijg je het lastig zat tegen, veel van deze ploegen spelen anders in de CL voor de plek 2 en 3 in de poule, waar wij ook spelen.
ja watdan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
piertje, zat jij 425?
Dan moeten jullie hem dus maar winnen dit jaar, en als we zakken op de lijst is dat dus jullie schuldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, dus ze willen het echt effe aanzien met hem. Moet-ie wel spelen in plaats van Vertonghen enzo
[..]
Eén ding: we verliezen dus na komend seizoen de resultaten van Feijenoords overwinning in de UEFA-cup. Qua punten niet positief
Snap ik, ik word ook altijd onpasselijk als er veel ajacieden in m'n buurt zijn.quote:
Wat kom je doen dan.....?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, ik word ook altijd onpasselijk als er veel ajacieden in m'n buurt zijn.
ja vieze stinkboer opzouten, ga huilen om jullie trieste selectie dit jaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, ik word ook altijd onpasselijk als er veel ajacieden in m'n buurt zijn.
nee zeker niet vandaag !!!!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeioei! De jongens kunnen niet tegen een grapje...![]()
Hahahaha ik lig dubbel achter mijn pcquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeioei! De jongens kunnen niet tegen een grapje...![]()
Da's dan jouw probleem, ik heb ook niemand uit lopen schelden voor vieze kankerjood toen jullie en masse je kwamen verkneukelen over de "problemen" bij PSV met Ooijer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef piertje2 het volgende:
[..]
nee zeker niet vandaag !!!!!!!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hahahaha ik lig dubbel achter mijn pc![]()
![]()
Voor die 'grapjes' is nou precies een apart topic gemaakt, ga daar maar spelen....!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's dan jouw probleem, ik heb ook niemand uit lopen schelden voor vieze kankerjood toen jullie en masse je kwamen verkneukelen over de "problemen" bij PSV met Ooijer.
Gelukkig hebben ze bij jullie de gezellige sfeer ook al weer te pakken.
* Langzaam uithaald op Grrrrrrr zijn neusjequote:
Zeik niet man, ik maak gewoon een onschuldige opmerking met een knipoogje erbij. De tenen zijn wel erg lang als niemand daar de humor van inziet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef BoNi het volgende:
[..]
Voor die 'grapjes' is nou precies een apart topic gemaakt, ga daar maar spelen....!
Ok ? klaar? Optyften dan !!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeik niet man, ik maak gewoon een onschuldige opmerking met een knipoogje erbij. De tenen zijn wel erg lang als niemand daar de humor van inziet.
Kerel, ik begrijp dat je baalt en gefrustreerd bent, maar dat wil niet zeggen dat je niet een beetje normaal kan blijven doen...quote:
Je komt hier toch alleen maar om te zieken ofniet? Heb je namelijk nog geen 1 zinnig iets zien typenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kerel, ik begrijp dat je baalt en gefrustreerd bent, maar dat wil niet zeggen dat je niet een beetje normaal kan blijven doen...
Jij ging toch je trekker ophalen....?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kerel, ik begrijp dat je baalt en gefrustreerd bent, maar dat wil niet zeggen dat je niet een beetje normaal kan blijven doen...
het is en blijft een boertjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:37 schreef BobbyHill het volgende:
- laat maar -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |