In het bos?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Roeni3 het volgende:
De ingelaste training van vandaag was in het Amsterdamse bos en is inmiddels beëindigd.
Ajax.nl
Tsja, wat een debiel was datquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die van Heitinga was nog veel mooier en Allback (?) kreeg nog geel ook![]()
Nog steeds niet. Ik snap het niet. Het kan gewoon niet. Godverdomme.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:01 schreef jna het volgende:
Eigenlijk dringt het nu pas echt tot me door
Hier hetzelfde, ik heb er sowieso dik twee uur van wakker gelegen vannachtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Ik snap het niet. Het kan gewoon niet. Godverdomme.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Ik snap het niet. Het kan gewoon niet. Godverdomme.
Ik heb me wat dat betreft gelukkig flink gelaafd...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik heb er sowieso dik twee uur van wakker gelegen vannacht
Ik kreeg gelukkig een stressballetje van een huisgenoot, anders had ik wel wat vernield denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik heb er sowieso dik twee uur van wakker gelegen vannacht
Ik ben het met je eens. Hij speelde een prima wedstrijd en mag niet als de boeman gezien worden. Die ene bal, tja, dat was gewoon een blunder, laten we wel wezen; dat had beter gemoeten. Maar Vermaelen staat er volgende wedstrijd gewoon weer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Persoonlijk zou ik Vermaelen nu nog meer aanmoedigen... Hij was er echte helemaal ziek van gister, terwijl hij er weinig aan kon doen (dacht zelfs dat ie uitgeleed)
...We kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet
Over interland voetbal gepsproken. De uitschakeling van het Nederlands elftal op het wk valt hier wel bij in het niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef koningdavid het volgende:
Het voelt een beetje als Nederland - Italie tijdens EK 2000, dat kon ik ook niet geloven.
Stam probeerde hem nog te troosten, maar hij was echt ontroostbaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Persoonlijk zou ik Vermaelen nu nog meer aanmoedigen... Hij was er echte helemaal ziek van gister, terwijl hij er weinig aan kon doen (dacht zelfs dat ie uitgeleed)
...We kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet
* Doopy-X- welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
piertje, zat jij 425?
Zeker. Daar was Oranje niet bij machte om beter te presteren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over interland voetbal gepsproken. De uitschakeling van het Nederlands elftal op het wk valt hier wel bij in het niet.
Hij was nog erger dan die van Machlas destijds. Hij ging al liggen voordat Stekelenburg in de buurt was, de jostiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef F1Bas het volgende:
O ja, wat ik niet goed heb kunnen zien op de tribune; was het nu echt een schwalbe of was het wel een penalty(bij die actie van Stekelenburg)?
Ik neem Vermalen niets kwalijk.....dit was gewoon een ongeluk, hij is er zelf het meest ziek van.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:09 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Stam probeerde hem nog te troosten, maar hij was echt ontroostbaar.
Het was een fout van Urb, die is geen aanvaller en hoeft dus niet aanvallend te spelen en gewoon lekker achterin blijven en FCK's vleugelspeler in zijn zak stoppen. Als je dan als verdediger de bal verliest over de middenlijn dan weet je dat er een counter komt. Ik had Urb en iig Maduro vroeger gewisseld, en dan niet voor Vertonghen en Perez, maar voor Roger en Rosenberg:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Hij speelde een prima wedstrijd en mag niet als de boeman gezien worden. Die ene bal, tja, dat was gewoon een blunder, laten we wel wezen; dat had beter gemoeten. Maar Vermaelen staat er volgende wedstrijd gewoon weer.
Het is gewoon fucking zonde dat we met Stam, Gabri, Sneijder en Huntelaar in de fucking UEFA cup moeten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |