tsja het is jammer, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uit scoorden wij (lees: KJH) tweemaal uit nog geen drie kansen, toen was FCK beter en eigenlijk heeft Ajax over twee wedstrijden gezien, maar één helft kunnen imponeren. Misschien dat de uitschakeling niet eens zo onverdiend is, als je het zo bekijkt.
kan daar nergens iets over vindenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou door de uitschakeling van Ajax zijn Roemenie en Rusland ons voorbij.
Top 10 UEFA Coëfficiëntenranglijst (t/m 23 augustus 2006)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:46 schreef madtheswine het volgende:
[..]
kan daar nergens iets over vinden![]()
Idd, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:50 schreef F1Bas het volgende:
Puntensysteem zal mijn een zorg zijn, wij moeten gewoon zo ver mogelijk komen!
Kampioen: CLquote:Op de coëfficiëntenranglijst zakt Nederland van de zevende naar de negende plaats, omdat Rusland en Roemenië zijn gepasseerd. Zo kwalificeerden Steaua Boekarest, Spartak Moskou en CSKA Moskou zich wel voor de Champions League. Hetgeen beide landen flink wat bonuspunten opleverde.
Het gevolg is dat Nederland bij deze stand niet meer in aanmerking komt voor de vier tickets voor de UEFA Cup, waarop de clubs dit jaar nog wel recht hebben. Mocht Nederland aan het einde van het huidige seizoen nog steeds de negende plaats bezetten, dan krijgt Nederland in het seizoen 2008/09 slechts twee startbewijzen voor de UEFA Cup.
Van die twee tickets is er eentje bestemd voor de winnaar van de KNVB beker, zodat er via de Eredivisie slechts één toegangsbewijs voor de UEFA Cup te winnen is. Voor de deelname aan de Champions League verandert er niets. Ook met een negende positie bezit Nederland één plaats in het hoofdtoernooi van de Champions League en één plaats in de voorronde van de kampioenencompetitie.
De resultaten van Nederland vallen mede zo laag uit omdat de door Ajax en FC Twente vergaarde punten door alle zeven Nederlandse deelnemers aan het Europese voetbal moeten worden gedeeld voor de coëfficiënt. Zo hebben de Russen (vier) en de Roemenen (drie) minder deelnemers, wat een reden is waarom het gemiddelde van deze landen dit seizoen hoger is.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard, nu moeten we die cup ook winnen ook....
moetenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:56 schreef Urquhart het volgende:
We moeten kampioen worden, zijn we ook van dat gezeur af
Goed stukjequote:‘Onze reis gaat door’
Amsterdam, 24 augustus 2006
Algemeen directeur Maarten Fontein was, net als alle andere Ajacieden, zwaar teleurgesteld na de uitschakeling van Ajax voor de Champions League door FC Kopenhagen. De hoogste Ajax-baas bleef begrijpelijkerwijs met een naar gevoel zitten, maar toonde zich de volgende dag verslagen noch wanhopig. ,,Onze doelstellingen blijven onveranderd en onze reis gaat door’’, aldus Fontein.
,,We hebben de nacht gebruikt om de kater te verwerken en we gaan nu weer verder met onze reis, die we als club zijn begonnen met de aftrap van het beleidsplan 2006-2011’’, zegt Fontein. ,,Slagen van dat plan hangt niet af van een gewonnen of verloren wedstrijd. Zoals zo vaak benadrukt is dit een reis over een periode van vijf jaar en verder, waarbij onze doelstellingen onveranderd blijven:
1) Een keer per twee jaar kampioen van Nederland
2) Structureel behoren tot de beste 16 van Europa. Dit wil niet zeggen dat je dit na twee maanden al bereikt, en ook niet dat je tot het laatste jaar van het beleidsplan moet wachten om dit te bereiken. Wij moeten het klimaat scheppen om dit structureel mogelijk te maken.
3) Hetzelfde geldt voor onze omzet-doelstelling van 5 tot 6 procent. Over een periode van vijf jaar willen wij gemiddeld met 5 tot 6 procent groeien. Niet op dag 1, maar ook niet wachten tot jaar 5.’’
,,Natuurlijk zijn we teleurgesteld dat we Champions League niet hebben gehaald, maar dat doet niets af aan ons vertrouwen in de toekomst. We hebben veel vertrouwen in Henk, de spelers en het feit dat wij de ambities en eisen die we voor onszelf hebben geformuleerd, zullen verwezenlijken. Het missen van de Champions League heeft uiteraard financiële consequenties. Hoeveel precies kan ik niet zeggen, want daar spelen allerlei variabelen en onzekerheden een rol, zoals marktverdeling, mediarechten, afspraken, et cetera, die allemaal nog niet bekend zijn en waarover ik ook geen uitspraken kan doen’’, aldus de Ajax-directeur. ,,Maar Ajax is een financieel gezonde club, behoort hiermee tot de top van Europa en Ajax heeft de financiële draagkracht om dit op te vangen.’’
Fontein bewaart dan ook nadrukkelijk de rust. ,,We houden er rekening mee dat we te maken krijgen met tegenslagen. Daar ontkom je niet aan. Maar we gaan door op de ingeslagen weg, daar houdt niemand ons vanaf. Dit alles hoort erbij als je veel van jezelf eist. Wij kunnen daar uitstekend mee om gaan. We moeten nu met zijn allen binnen Ajax met saamhorigheid, teamgeest en clubliefde ervoor zorgen dat iedereen doelgericht blijft werken; met de positieve atmosfeer die er heerst bij Ajax en waardoor we groot zijn geworden en zullen blijven. Wij zijn Ajacied en onze reis gaat door!’’
Bron: Ajax.nl
Ik kon om 4 uur pas slapen. Ik vond het ook mooi dat bij de 0-2 de vlam in de pan sloeg, maar in principe...... Tegen zo'n ploeg 2 doelpunten tegen krijgen is bizar. Bij rust zag je iedereen tevreden zijn, goed spel, alleen geen doelpunten. En dan na 90 minuten zo;n deceptie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik heb er sowieso dik twee uur van wakker gelegen vannacht
Ik vind sowieso dat hij goed met de club bezig is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:12 schreef Houniet het volgende:
Maarten Fontein laat gelijk wat van zich horen, netjes
ja PSG zou nog leuk zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:26 schreef Bananenman het volgende:
Wat een kutavond gister...ben er nog steeds ziek van. Anderhalf uur lang alles gegeven, ook toen ze 2-0 achterkwamen maar het wou maar niet lukken verdomme. Nu dus UEFA Cup...wat in mijn ogen gewoon een troostprijsje is. Eerst krijgen we natuurlijk kloteclubs zoals FC Xanthi uit enzo, wat moet je daar nou mee...
Hopen dat we in de poulefase West Ham/Tottenham of PSG loten ofzo!
wat wil je dan lezen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:25 schreef Jajong het volgende:
Het artikel in de telegraaf ( Enige wat je kon krijgen daar)
dood moeten ze.. stelletje foqqersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Het kwam gewoon allemaal door dat kut-Toppertje voor de wedstrijd....![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je het gek dat de spelers van slag zijn?
Iets wat niet gericht is op mensen die naar het SBS Shownieuws kijken, graag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat wil je dan lezen?
het parool?de krant zonder nieuws?
ow. Ik wist niet dat jij jezelf tot de verhevenen beschouwde.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iets wat niet gericht is op mensen die naar het SBS Shownieuws kijken, graag.
het parool gericht op shownieuws publiek?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iets wat niet gericht is op mensen die naar het SBS Shownieuws kijken, graag.
De wedstrijd was ook goed, tot de 0-1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:43 schreef Sethje het volgende:
ja de sfeer was goed maar daar is ook alles mee gezegd
ghahah ja me tante had me ook al gezien zei ze was wel 3 x voorbij gekomen ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:35 schreef Jasza het volgende:
Pier, me ma kwam net:
ik zag gister toch een gast op at5, die ging helemaal nadoen hehe
Lache joh
Normaal zijn wij altijd de lul, aankomende seizoenen zal het ook wel weer zo zijn met spelers als Huntelaar, Babel, Emanuelson enz enzquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:00 schreef Jasza het volgende:
En ook az raakt nu een verdediger kwijt, leuke ontwikkelingen terwijl Ajax gewoon compleet blijft.
Wie denk je dat er bij ons allemaal zijn weggegaan? Sterker nog, gratis zelfs.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:02 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal zijn wij altijd de lul, aankomende seizoenen zal het ook wel weer zo zijn met spelers als Huntelaar, Babel, Emanuelson enz enz
De clubs die dat gaan bewerkstelligen mogen dan flink de knip trekken; die spelers staan toch nog tot ver in de toekomst onder contract?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:02 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal zijn wij altijd de lul, aankomende seizoenen zal het ook wel weer zo zijn met spelers als Huntelaar, Babel, Emanuelson enz enz
Yup. Alleen Grygera loopt nog volgend jaar af, geloof ik. Maar we kregen een dag voor het sluiten van de markt ook 15 miljoen voor Zlatan. Fijn, 15 miljoen en geen spits...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De clubs die dat gaan bewerkstelligen mogen dan flink de knip trekken; die spelers staan toch nog tot ver in de toekomst onder contract?
Jep, al zullen er dit seizoen ook weer wat gesprekken moeten plaatsvinden.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De clubs die dat gaan bewerkstelligen mogen dan flink de knip trekken; die spelers staan toch nog tot ver in de toekomst onder contract?
Wat wil je zeggen tegen Stam? Je krijgt een extra stok en een gratis rollator? Die dient hier gewoon zijn contract uit en stopt er daarna mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jep, al zullen er dit seizoen ook weer wat gesprekken moeten plaatsvinden.....
Jaap Stam 30-6-2008
Vooral de 1e helft was hij ijzersterkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:26 schreef VoreG het volgende:
Gabri speelde trouwens weer geweldig, jammer dat die kansen er niet ingingen, maar wat een inzet. Zo hoort het
Heb alle spelers even aangegeven van wie het contract verloopt in 2008 en die dus of moet verlengen voor komende zomer of liefst worden verkocht volgens de nieuwe werkwijze van Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen tegen Stam? Je krijgt een extra stok en een gratis rollator? Die dient hier gewoon zijn contract uit en stopt er daarna mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |