Liever champions league. Waar ajax met deze ploeg wel had kunnen overwinteren en wat heel veel miljoenen zou hebben opgeleverd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef BobbyHill het volgende:
Je kan je afvragen wat mooier is: voortijdig stranden in de Champions League (wat absoluut zou zijn gebeurd) of spelen in de UEFA-cup, die je zomaar zou kunnen winnen. Het is misschien een fluttoernooi (zeker de dag nadat je club CL misloopt), maar voor ploegen die net de aansluiting met de CL-topploegen missen is het in ieder geval wel een keer een kans op een prijs. Maar als je de UEFA-cup niet wint is het allemaal ook meteen geen fluit waard.
In de UEFA-cup lopen alleen wel veel ploegen rond, die net als Kopenhagen niet kunnen voetballen. Ajax moet in ieder geval een stuk minder grillig worden. Het wordt tijd voor nog een sterke middenvelder.
Ik vond het voor de TV ook nog kutter, hoewel je dan in ieder geval niet hebt betaald zit ik volgende keer ook maar liever in het stadion, dan kan je tenminste nog schreeuwen, achter de TV is helemaal machteloos.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voordeel voor de supporters is dat de kaarten voor de UEFA Cup in eerste instantie betaalbaarder zijn dan voor de CL, want ik wil nooit meer zo'n wedstrijd thuis kijken. Je voelt je nóg machtelozer dan in het stadion en toen ik dacht dat we die strafschop tegen kregen (die schwalbe) heb ik de afstandsbediening kapotgegooid.
Ik heb geluk dat ik nog een oud toetsenbord heb liggen. F11 en wat andere toetsen hebben de eigen goal van Vermaelen niet overleefdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voordeel voor de supporters is dat de kaarten voor de UEFA Cup in eerste instantie betaalbaarder zijn dan voor de CL, want ik wil nooit meer zo'n wedstrijd thuis kijken. Je voelt je nóg machtelozer dan in het stadion en toen ik dacht dat we die strafschop tegen kregen (die schwalbe) heb ik de afstandsbediening kapotgegooid.
2,5 miljoen geloof ik, las het laatst nog..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel levert uefa cup winst eigenlijk op?
Dat is zakgeld man tering.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
2,5 miljoen geloof ik, las het laatst nog..
Je wou inderdaad niet zien hoe lullig en langzaam die bal over Stekelenburg erin dwarreldequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat ik nog een oud toetsenbord heb liggen. F11 en wat andere toetsen hebben de eigen goal van Vermaelen niet overleefd![]()
Ben nu wel blij dat ik geen stream kon vinden. Wil niet weten wat er nog meer stuk was gegaan als ik het daadwerkelijk had gezien.![]()
Dat is dan alleen puur het prijzengeld he...Dat is bij de CL geloof ik ook "maar" 6 of 7 miljoen.quote:
Nou in de CL zitten dit jaar net zoveel oostbloklanden als in de Uefa denk ik, zijn er aardig wat doorheen gekomen iigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
Ik ga echt niet naar uitwedstrijden in oost-bloklanden........... maar Spurs enzo zijn nog wel leuk wedstrijden
Dachten de Kopenhagen spelers ook, die waren aan het juichen van verbazing. Volgens mij kreeg die bal op het laatst een raar effect ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht zelfs even dat ie over ging
Tot ik die Berglund zag juichenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
prcsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:25 schreef PLAE@ het volgende:
deze grap kost je gewoon meer dan ¤ 15.000.000![]()
Ik zag 'm gewoon naast gaan, tot het net ineens opboldequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Piertje, ik en Wolf stonden aan het begin onderaan bij 425, gewoon voor de railingquote:
Nogal een boude uitspraak als je net in de voorronde van dat toernooi door een lichtgewicht bent uitgeschakeld. Tuuuuurlijk jongen, Ajax had wel even overwinterd, de resultaten zijn er immers naarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Liever champions league. Waar ajax met deze ploeg wel had kunnen overwinteren en wat heel veel miljoenen zou hebben opgeleverd.
Ja nu je het zegt, Toen az en psv allebei ver kwamen was het inderdaad az die volgens mij meer verdiendequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:52 schreef Tvduijn het volgende:
Een ding over het geld, als je ver komt en tegen grotere tegenstanders speelt kan dat een hoop goedmaken. Aangezien je in de Uefa cup je eigen thuiswedstrijden mag verkopen aan TV zenders, in de CL worden we altijd schandalig genaaid door die verdeelsleutel van de Uefa.
Precies, in het begin van het toernooi is het financieel niet erg voordelig, maar overwinter je en loot je leuke clubs dan kan er best wat geld binnen gehaald worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:52 schreef Tvduijn het volgende:
Een ding over het geld, als je ver komt en tegen grotere tegenstanders speelt kan dat een hoop goedmaken. Aangezien je in de Uefa cup je eigen thuiswedstrijden mag verkopen aan TV zenders, in de CL worden we altijd schandalig genaaid door die verdeelsleutel van de Uefa.
In dat opzich zou het mooi zijn als bv. Real Madrid 3e wordt in de poule en je die in de halve finale loot, dan betaald heel Azie dik voor je tv rechten.
vanwege vele in contracten vastgelegde bonussen voor de spelers. Dus veel van de premies die PSV ontving gingen direct naar de spelers.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, Toen az en psv allebei ver kwamen was het inderdaad az die volgens mij meer verdiende
Maargoed zelfs dan kwam AZ dus nog in de buurt van PSV, en daarbij moet je je bedenken dat vooral buitenlandse interesse voor wedstrijden van Ajax veel groter zal zijn dan die voor AZ.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanwege vele in contracten vastgelegde bonussen voor de spelers. Dus veel van de premies die PSV ontving gingen direct naar de spelers.
vergeet niet dat wij iig 5 ploegen in de uefacup hebben...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef ub40_bboy het volgende:
LOL Portugal heeft gewoon 3 ploegen in de champions league. Die halen we nu nooit meer in.
Graag zelfs, dat commentaar gister was echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:01 schreef Jasza het volgende:
Als Talpa nou ff smijt met geld voor die wedstrijden van Ajax hebben we dat ook weer
Mja, niet meer dezelfde druk naar voren als in de 1e helft, zo leek het.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Kan er nog steeds niet helemaal bij. Snap ook niet wat er fout ging in de 2e helft.
Nee, ik had het ook, je ziet totaal niet waar de bal uitkomt omdat ie "recht" op de camera afkomt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef Tvduijn het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich mateloos heeft zitten irriteren aan die camerapositie bij corners?
Wel bij de kans van Jaap Stam, kort voor rust. Voortaan maar weer naar het stadion!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef Tvduijn het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich mateloos heeft zitten irriteren aan die camerapositie bij corners?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel bij de kans van Jaap Stam, kort voor rust. Voortaan maar weer naar het stadion!
Ik ga ook wel tenzij ze weer met zon achterlijk verhaal komen om hoge prijzen recht te lullen, daar kan ik echt niet tegen. We'll see...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:09 schreef Jasza het volgende:
In de uefa cup zitten iig niet die mensen die alleen voor de geweldige wedstrijden komen tegen de grote tegenstanders. Zal wel halfvol zitten de meeste keren, zeker als Ajax er veel geld voor vraagt.
Ik zal iig alle thuisduels gaan, maakt me niet uit tegen watvoor ploeg.
Dat is als je de winnaar van de UEFA Cup bent. Daarin zitten de andere wedstrijden dus nog niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
2,5 miljoen geloof ik, las het laatst nog..
Dat is waar, je krijgt natuurlijk ook nog geld voor eerdere overwinningen maar tot de kwart a halve finale stelt dat echt geen ruk voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is als je de winnaar van de UEFA Cup bent. Daarin zitten de andere wedstrijden dus nog niet.
Hoeveel heeft Sevilla bijvoorbeeld verdient vorig jaar?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is als je de winnaar van de UEFA Cup bent. Daarin zitten de andere wedstrijden dus nog niet.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Sevilla bijvoorbeeld verdient vorig jaar?
Ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, het lijkt wel alsof het tegenwoordig allemaal om het geld gaat? Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld, als Ajax de CL niet haalde. Liever schulden en prestaties, dan helemaal gezond en jaren niets winnen. Liefst sportieve én financiële prestaties, maar op dit moment vind ik het erger dat we het CL-toernooi missen dan dat we het geld mislopen.
Als Twente een beetje z'n best doet nog eentje extra vanavond.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef madtheswine het volgende:
[..]
vergeet niet dat wij iig 5 ploegen in de uefacup hebben...![]()
Was Frank Snoeks nog op vakantie ofzo? Die is altijd wel prima bij Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Graag zelfs, dat commentaar gister was echt verschrikkelijk![]()
[flauw]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, het lijkt wel alsof het tegenwoordig allemaal om het geld gaat? Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld, als Ajax de CL niet haalde. Liever schulden en prestaties, dan helemaal gezond en jaren niets winnen. Liefst sportieve én financiële prestaties, maar op dit moment vind ik het erger dat we het CL-toernooi missen dan dat we het geld mislopen.
Morgen volgens mij, maar je hoeft niks bijzonders te verwachten omdat Ajax toch bijna hoogste op die plaatsinglijst staat denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef Klapdeur het volgende:
Wat een kleurloze dag zeg...
Is vandaag ook de loting voor de UEFA-Cup?
Als je op de pyro doelt, dit moet wel op deze manier omdat je anders gegarandeerd gepakt word.Er wordt vantevoren altijd aangegeven dat het gebeurd tegen de mensen die in de buurt staan dus dat levert nooit problemen op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef the_hunter het volgende: Vuurwerk tussen je eigen supporters gooien?
Ik heb hem gisteren niet gezien, hij stond tegen RKC bovenin 410.quote:Even een vraagje, was die gozer die altijd zo irritant was er gisteren ook? Ik heb niks gemerkt. Dat was wel één van de redenen waarom wij (een groep van Zuid) er waren.
Uhhm NEE?, Hoezo de Pogo van 410. Dat is een vreugdeuiting uit de Ultra wereld die bijna iedere fanatieke Ultra groep gebruikt.quote:Zaten jullie daarnaast niet massaal met het schaamrood op de kaken toen het hele uitvak jullie 'pogo' imiteerde...?
Toen hadden ze ook nog geen internet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld
In de CL een ronde verder komen levert bonuspunten op. In de UEFA Cup niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Precies, voor de coefficienten is het echt niet slecht ofzo.
Als Ajax van FC Mypa wint in de Uefa cup levert dat net zoveel punten op als een overwinning op Barcelona in de CL
Belachelijk...maar komt goed uit dit jaar...
Nadeel voor de supporters is dat de wedstrijden in de UEFA Cup in eerste instantie van die scheitpartijen zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
volgens mij maar iets van 5 ploegen die hoger staan op de lijst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Morgen volgens mij, maar je hoeft niks bijzonders te verwachten omdat Ajax toch bijna hoogste op die plaatsinglijst staat denk ik.
Zal wel een onbekend kut clubje worden![]()
Hij was er wel, ook weer bovenaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren niet gezien, hij stond tegen RKC bovenin 410.
Lekker boeiend, dan moet je maar kampioen worden als je CL wil halen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
In de CL een ronde verder komen levert bonuspunten op. In de UEFA Cup niet.
Ach, die paar punten die Ajax daarmee verliest door een jaartje niet verder te komen compenseert de punten die PSV al die jaren ervoor heeft verloren helaas niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens willen zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
geen samenvatting op internet ergens?
1 wedstrijd en dan zit je in de poulefase, daar zit altijd sowieso wel een aardige tegenstander bijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:25 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Nadeel voor de supporters is dat de wedstrijden in de UEFA Cup in eerste instantie van die scheitpartijen zijn
Hmm ok, dat helpt dan wel een beetje maar ik vind het nog steeds onzin.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Idd, en die zwabber-bal van Vermaelen staat op m'n netvlies gebrandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens willen zien.
http://www.ultrasuid.nl/ajaxfckopenhagen.htmquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
geen samenvatting op internet ergens?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, die paar punten die Ajax daarmee verliest door een jaartje niet verder te komen compenseert de punten die PSV al die jaren ervoor heeft verloren helaas niet.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Ja met Brugge hebben we nog een appeltje te schillen iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:28 schreef Jasza het volgende:
Brugge en Spurs in de poule zou niet slecht zijn iig.
Die goal van Vermaelen is sowieso de smerigste tegengoal die Ajax dit jaar gaat krijgen.
Net als we met Kopenhagen nog een appeltje te schillen haddenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:30 schreef Machielovic het volgende:
Ja met Brugge hebben we nog een appeltje te schillen idd
Als aandeelhouder denk ik daar toch iets anders overquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
op dit moment vind ik het erger dat we het CL-toernooi missen dan dat we het geld mislopen.
Eerst gooien al die rampentoeristen het erop dat dit slecht is voor de UEFA ranking. Blijkt dat in eerste instantie niet zo te zijn, begint er eentje te zuigen over bonuspunten bij een ronde verder die zijn club van de 11 seizoenen 2 keer heeft gehaald. Tsja, dan hap ik wel hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:![]()
daarom staan we ook zo hoog
PSV ging vervolgens over het algemeen na de CL nog lang mee in de UC, dus er zijn nog punten zat te sprokkelen
Nou door de uitschakeling van Ajax zijn Roemenie en Rusland ons voorbij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
daarom staan we ook zo hoog
PSV ging vervolgens over het algemeen na de CL nog lang mee in de UC, dus er zijn nog punten zat te sprokkelen
Van gaal begon ook met Uefa Cup winst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:30 schreef Houniet het volgende:
ach, een keer die UEFA-cup winnen is toch ook niet erg?
quote:Trainer Henk ten Cate sprak van een trieste avond. Ajax miste woensdagavond het miljoenenbal van de Champions League, na de verrassende thuisnederlaag tegen FC Kopenhagen (0-2). „Dit tekent de onvolwassenheid van de ploeg, van een aantal spelers in elk geval”, sprak de trainer van Ajax zwaar teleurgesteld.
„We hebben vier, vijf opgelegde kansen gehad. Zij krijgen er één. Het podium van de Champions League was heel belangrijk voor deze groep, vooral om te leren. De ploeg stapte de tweede helft met twee gedachten het veld op. In principe is er helemaal niets aan de hand en hoeven we alleen de nul te houden. We mochten zelfs een tegentreffer incasseren. Het rare is dat een aantal spelers na de 0-1 het hoofd verloor en ging rennen. Hier hebben we geen rekening mee gehouden. We waren overtuigd dat we de vorm hadden. Triest.”
Omdat die ook minder teams in europa hebben dus minder teams om tot nu toe behaalde punten door te delen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou door de uitschakeling van Ajax zijn Roemenie en Rusland ons voorbij.
Het wisselbeleid van Ten Cate was ook triest. Hij geeft mooi de spelers de schuld, hij heeft natuurlijk nik s fout gedaan.quote:
Gabri gaf zelf aan gewisseld te willen worden, dacht iikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:38 schreef Houniet het volgende:
ik snap die wissel Vertonghen - Gabri nog niet
Het was Vertonghen voor Maduro en Perez voor Gabri, toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:38 schreef Houniet het volgende:
Vertonghen kwam erin voor Maduro.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:38 schreef Houniet het volgende:
Ach ja je hapt maar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst gooien al die rampentoeristen het erop dat dit slecht is voor de UEFA ranking. Blijkt dat in eerste instantie niet zo te zijn, begint er eentje te zuigen over bonuspunten bij een ronde verder die zijn club van de 11 seizoenen 2 keer heeft gehaald. Tsja, dan hap ik wel hoor.
Uit scoorden wij (lees: KJH) tweemaal uit nog geen drie kansen, toen was FCK beter en eigenlijk heeft Ajax over twee wedstrijden gezien, maar één helft kunnen imponeren. Misschien dat de uitschakeling niet eens zo onverdiend is, als je het zo bekijkt.quote:
Een geschiedenis van 10 jaar terug het hedenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja je hapt maar.
PSV heeft Europees gezien meer punten gehaald en betere resultaten geboekt dan ajax de afgelopen 10 jaar.
En dan kun je zeggen heb je hem weer met de afgelopen 10 jaar maar dat is wel het heden.
Tsja, da's een steeds terugkerend iets. Vermoeiend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijke discussie ook weer.
Daarom is PSV ook kampioen gewordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dan moet je maar kampioen worden als je CL wil halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |