Geen flauw ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Sevilla bijvoorbeeld verdient vorig jaar?
Ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, het lijkt wel alsof het tegenwoordig allemaal om het geld gaat? Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld, als Ajax de CL niet haalde. Liever schulden en prestaties, dan helemaal gezond en jaren niets winnen. Liefst sportieve én financiële prestaties, maar op dit moment vind ik het erger dat we het CL-toernooi missen dan dat we het geld mislopen.
Als Twente een beetje z'n best doet nog eentje extra vanavond.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef madtheswine het volgende:
[..]
vergeet niet dat wij iig 5 ploegen in de uefacup hebben...![]()
Was Frank Snoeks nog op vakantie ofzo? Die is altijd wel prima bij Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Graag zelfs, dat commentaar gister was echt verschrikkelijk![]()
[flauw]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, het lijkt wel alsof het tegenwoordig allemaal om het geld gaat? Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld, als Ajax de CL niet haalde. Liever schulden en prestaties, dan helemaal gezond en jaren niets winnen. Liefst sportieve én financiële prestaties, maar op dit moment vind ik het erger dat we het CL-toernooi missen dan dat we het geld mislopen.
Morgen volgens mij, maar je hoeft niks bijzonders te verwachten omdat Ajax toch bijna hoogste op die plaatsinglijst staat denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef Klapdeur het volgende:
Wat een kleurloze dag zeg...
Is vandaag ook de loting voor de UEFA-Cup?
Als je op de pyro doelt, dit moet wel op deze manier omdat je anders gegarandeerd gepakt word.Er wordt vantevoren altijd aangegeven dat het gebeurd tegen de mensen die in de buurt staan dus dat levert nooit problemen op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef the_hunter het volgende: Vuurwerk tussen je eigen supporters gooien?
Ik heb hem gisteren niet gezien, hij stond tegen RKC bovenin 410.quote:Even een vraagje, was die gozer die altijd zo irritant was er gisteren ook? Ik heb niks gemerkt. Dat was wel één van de redenen waarom wij (een groep van Zuid) er waren.
Uhhm NEE?, Hoezo de Pogo van 410. Dat is een vreugdeuiting uit de Ultra wereld die bijna iedere fanatieke Ultra groep gebruikt.quote:Zaten jullie daarnaast niet massaal met het schaamrood op de kaken toen het hele uitvak jullie 'pogo' imiteerde...?
Toen hadden ze ook nog geen internet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld
In de CL een ronde verder komen levert bonuspunten op. In de UEFA Cup niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Precies, voor de coefficienten is het echt niet slecht ofzo.
Als Ajax van FC Mypa wint in de Uefa cup levert dat net zoveel punten op als een overwinning op Barcelona in de CL
Belachelijk...maar komt goed uit dit jaar...
Nadeel voor de supporters is dat de wedstrijden in de UEFA Cup in eerste instantie van die scheitpartijen zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voordeel voor de supporters is dat de kaarten voor de UEFA Cup in eerste instantie betaalbaarder zijn dan voor de CL, want ik wil nooit meer zo'n wedstrijd thuis kijken. Je voelt je nóg machtelozer dan in het stadion en toen ik dacht dat we die strafschop tegen kregen (die schwalbe) heb ik de afstandsbediening kapotgegooid.
volgens mij maar iets van 5 ploegen die hoger staan op de lijst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Morgen volgens mij, maar je hoeft niks bijzonders te verwachten omdat Ajax toch bijna hoogste op die plaatsinglijst staat denk ik.
Zal wel een onbekend kut clubje worden![]()
Hij was er wel, ook weer bovenaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren niet gezien, hij stond tegen RKC bovenin 410.
Lekker boeiend, dan moet je maar kampioen worden als je CL wil halen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
In de CL een ronde verder komen levert bonuspunten op. In de UEFA Cup niet.
Ach, die paar punten die Ajax daarmee verliest door een jaartje niet verder te komen compenseert de punten die PSV al die jaren ervoor heeft verloren helaas niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens willen zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
geen samenvatting op internet ergens?
1 wedstrijd en dan zit je in de poulefase, daar zit altijd sowieso wel een aardige tegenstander bijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:25 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Nadeel voor de supporters is dat de wedstrijden in de UEFA Cup in eerste instantie van die scheitpartijen zijn
Hmm ok, dat helpt dan wel een beetje maar ik vind het nog steeds onzin.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Idd, en die zwabber-bal van Vermaelen staat op m'n netvlies gebrandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |