abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41126836
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:16 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hoeveel heeft Sevilla bijvoorbeeld verdient vorig jaar?
Geen flauw idee . Wel leuk om te weten te komen inderdaad.
pi_41126872
Hmm, Ajax zou sowieso denk ik meer verdienen met tv shit dan Sevilla.
pi_41126901
Mja, dan nog... kom je misschien net aan de 3 miljoen? 4 miljoen misschien? Als je wint, that is.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:20:05 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41126906
Jezus, het lijkt wel alsof het tegenwoordig allemaal om het geld gaat? Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld, als Ajax de CL niet haalde. Liever schulden en prestaties, dan helemaal gezond en jaren niets winnen. Liefst sportieve én financiële prestaties, maar op dit moment vind ik het erger dat we het CL-toernooi missen dan dat we het geld mislopen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:20:41 #155
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41126925
Wat een kleurloze dag zeg...

Is vandaag ook de loting voor de UEFA-Cup?
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_41126941
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, het lijkt wel alsof het tegenwoordig allemaal om het geld gaat? Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld, als Ajax de CL niet haalde. Liever schulden en prestaties, dan helemaal gezond en jaren niets winnen. Liefst sportieve én financiële prestaties, maar op dit moment vind ik het erger dat we het CL-toernooi missen dan dat we het geld mislopen.
Ben ik het ook mee eens

Alleen vraag ik het me wel af
pi_41126945
Ja, hoi M0NTANA, er is echt geen schande om het over het geld te hebben. Toen we nog gewoon kans maakten op de CL, hadden we ook een topic met een TT als 'De wedstrijd om negen miljoen' en hadden we het erover dat daarmee KJH in een klap terugbetaald zou zijn.

Ga nou niet miepen, dit is allemaal onderdeel van het voetbal.
pi_41126957
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef madtheswine het volgende:

[..]

vergeet niet dat wij iig 5 ploegen in de uefacup hebben...
Als Twente een beetje z'n best doet nog eentje extra vanavond.
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef jna het volgende:

[..]

Graag zelfs, dat commentaar gister was echt verschrikkelijk
Was Frank Snoeks nog op vakantie ofzo? Die is altijd wel prima bij Ajax.
quote:
[flauw]
Twintig jaar geleden waren er geen internetfora
[/flauw]
pi_41126972
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef Klapdeur het volgende:
Wat een kleurloze dag zeg...

Is vandaag ook de loting voor de UEFA-Cup?
Morgen volgens mij, maar je hoeft niks bijzonders te verwachten omdat Ajax toch bijna hoogste op die plaatsinglijst staat denk ik.

Zal wel een onbekend kut clubje worden
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:23:48 #160
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41127022
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef the_hunter het volgende: Vuurwerk tussen je eigen supporters gooien?
Als je op de pyro doelt, dit moet wel op deze manier omdat je anders gegarandeerd gepakt word.Er wordt vantevoren altijd aangegeven dat het gebeurd tegen de mensen die in de buurt staan dus dat levert nooit problemen op.
quote:
Even een vraagje, was die gozer die altijd zo irritant was er gisteren ook? Ik heb niks gemerkt. Dat was wel één van de redenen waarom wij (een groep van Zuid) er waren.
Ik heb hem gisteren niet gezien, hij stond tegen RKC bovenin 410.
quote:
Zaten jullie daarnaast niet massaal met het schaamrood op de kaken toen het hele uitvak jullie 'pogo' imiteerde...?
Uhhm NEE?, Hoezo de Pogo van 410. Dat is een vreugdeuiting uit de Ultra wereld die bijna iedere fanatieke Ultra groep gebruikt.
Ik weet niet of je Kopenhagen uit hebt gezien maar doen deden we beide de pogo. Maar nu was er niet echt aanleiding voor van onze kant he;)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41127027
quote:
Twintig jaar geleden discusieerden ze op internetfora echt niet over misgelopen geld
Toen hadden ze ook nog geen internet.

Was iemand me al voor
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_41127030
Het een is inherent aan het ander. Als je de CL haalt krijg je geld, kun je je team versterken/ bij elkaar houden, etc etc.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:24:09 #163
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_41127041
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Precies, voor de coefficienten is het echt niet slecht ofzo.
Als Ajax van FC Mypa wint in de Uefa cup levert dat net zoveel punten op als een overwinning op Barcelona in de CL

Belachelijk...maar komt goed uit dit jaar...
In de CL een ronde verder komen levert bonuspunten op. In de UEFA Cup niet.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:25:35 #164
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_41127079
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voordeel voor de supporters is dat de kaarten voor de UEFA Cup in eerste instantie betaalbaarder zijn dan voor de CL, want ik wil nooit meer zo'n wedstrijd thuis kijken. Je voelt je nóg machtelozer dan in het stadion en toen ik dacht dat we die strafschop tegen kregen (die schwalbe) heb ik de afstandsbediening kapotgegooid.
Nadeel voor de supporters is dat de wedstrijden in de UEFA Cup in eerste instantie van die scheitpartijen zijn

En alleen maar pech kan ik het ook niet noemen... Natuurlijk als die ballen van Babel niet de paal en de lat raken maar in de goal vallen was er niets aan de hand geweest want was Kopenhagen gebroken geweest, maar vanaf de start van de tweede helft was het gewoonweg niet goed genoeg meer! De eerste goal was Emanuelson totaal zijn man kwijt en als het zijn man niet was iemand anders maar die mocht nooit van z'n leven zo vrij in kunnen koppen... En de tweede goal sja Vermalen moest wel iets doen maar zo paniekerig en klungelig die bal raken is zwaar ruk en zijn reaktie erover zei genoeg dat was niet nodig geweest...

Nou maar hopen dat de rest van de mogelijke prijzen gepakt kunnen worden, maar feitelijk is het kampioenschap nu het enige dat nog echt telt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 augustus 2006 @ 13:25:36 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41127081
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Morgen volgens mij, maar je hoeft niks bijzonders te verwachten omdat Ajax toch bijna hoogste op die plaatsinglijst staat denk ik.

Zal wel een onbekend kut clubje worden
volgens mij maar iets van 5 ploegen die hoger staan op de lijst.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:25:50 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41127093
Ach ja, het is niet anders, maar UEFA is gewoon een stuk minder spannend.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41127094
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren niet gezien, hij stond tegen RKC bovenin 410.
Hij was er wel, ook weer bovenaan.

Aan het eind van de eerste helft stond ie bij de ingang te lullen met wat mensen.
pi_41127100
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef ErikT het volgende:

[..]

Lekker boeiend, dan moet je maar kampioen worden als je CL wil halen.
pi_41127107
geen samenvatting op internet ergens?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:26:23 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41127111
quote:

[..]

Ach, die paar punten die Ajax daarmee verliest door een jaartje niet verder te komen compenseert de punten die PSV al die jaren ervoor heeft verloren helaas niet.
pi_41127124
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
geen samenvatting op internet ergens?
Die zou ik niet eens willen zien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 augustus 2006 @ 13:27:02 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41127136
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:25 schreef Machielovic het volgende:

[..]

Nadeel voor de supporters is dat de wedstrijden in de UEFA Cup in eerste instantie van die scheitpartijen zijn
1 wedstrijd en dan zit je in de poulefase, daar zit altijd sowieso wel een aardige tegenstander bij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41127143
quote:

[..]

Hmm ok, dat helpt dan wel een beetje maar ik vind het nog steeds onzin.
AFC Ajax
pi_41127160
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Die zou ik niet eens willen zien.
Idd, en die zwabber-bal van Vermaelen staat op m'n netvlies gebrand
pi_41127178
Brugge en Spurs in de poule zou niet slecht zijn iig.

Die goal van Vermaelen is sowieso de smerigste tegengoal die Ajax dit jaar gaat krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')