Liever champions league. Waar ajax met deze ploeg wel had kunnen overwinteren en wat heel veel miljoenen zou hebben opgeleverd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef BobbyHill het volgende:
Je kan je afvragen wat mooier is: voortijdig stranden in de Champions League (wat absoluut zou zijn gebeurd) of spelen in de UEFA-cup, die je zomaar zou kunnen winnen. Het is misschien een fluttoernooi (zeker de dag nadat je club CL misloopt), maar voor ploegen die net de aansluiting met de CL-topploegen missen is het in ieder geval wel een keer een kans op een prijs. Maar als je de UEFA-cup niet wint is het allemaal ook meteen geen fluit waard.
In de UEFA-cup lopen alleen wel veel ploegen rond, die net als Kopenhagen niet kunnen voetballen. Ajax moet in ieder geval een stuk minder grillig worden. Het wordt tijd voor nog een sterke middenvelder.
Ik vond het voor de TV ook nog kutter, hoewel je dan in ieder geval niet hebt betaald zit ik volgende keer ook maar liever in het stadion, dan kan je tenminste nog schreeuwen, achter de TV is helemaal machteloos.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voordeel voor de supporters is dat de kaarten voor de UEFA Cup in eerste instantie betaalbaarder zijn dan voor de CL, want ik wil nooit meer zo'n wedstrijd thuis kijken. Je voelt je nóg machtelozer dan in het stadion en toen ik dacht dat we die strafschop tegen kregen (die schwalbe) heb ik de afstandsbediening kapotgegooid.
Ik heb geluk dat ik nog een oud toetsenbord heb liggen. F11 en wat andere toetsen hebben de eigen goal van Vermaelen niet overleefdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voordeel voor de supporters is dat de kaarten voor de UEFA Cup in eerste instantie betaalbaarder zijn dan voor de CL, want ik wil nooit meer zo'n wedstrijd thuis kijken. Je voelt je nóg machtelozer dan in het stadion en toen ik dacht dat we die strafschop tegen kregen (die schwalbe) heb ik de afstandsbediening kapotgegooid.
2,5 miljoen geloof ik, las het laatst nog..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel levert uefa cup winst eigenlijk op?
Dat is zakgeld man tering.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
2,5 miljoen geloof ik, las het laatst nog..
Je wou inderdaad niet zien hoe lullig en langzaam die bal over Stekelenburg erin dwarreldequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat ik nog een oud toetsenbord heb liggen. F11 en wat andere toetsen hebben de eigen goal van Vermaelen niet overleefd![]()
Ben nu wel blij dat ik geen stream kon vinden. Wil niet weten wat er nog meer stuk was gegaan als ik het daadwerkelijk had gezien.![]()
Dat is dan alleen puur het prijzengeld he...Dat is bij de CL geloof ik ook "maar" 6 of 7 miljoen.quote:
Nou in de CL zitten dit jaar net zoveel oostbloklanden als in de Uefa denk ik, zijn er aardig wat doorheen gekomen iigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
Ik ga echt niet naar uitwedstrijden in oost-bloklanden........... maar Spurs enzo zijn nog wel leuk wedstrijden
Dachten de Kopenhagen spelers ook, die waren aan het juichen van verbazing. Volgens mij kreeg die bal op het laatst een raar effect ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht zelfs even dat ie over ging
Tot ik die Berglund zag juichenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
prcsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:25 schreef PLAE@ het volgende:
deze grap kost je gewoon meer dan ¤ 15.000.000![]()
Ik zag 'm gewoon naast gaan, tot het net ineens opboldequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Piertje, ik en Wolf stonden aan het begin onderaan bij 425, gewoon voor de railingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |