abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41124492
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, ik heb er sowieso dik twee uur van wakker gelegen vannacht
Ik heb me wat dat betreft gelukkig flink gelaafd...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41124528
Ik had hier ook geen moment rekening mee gehouden, NIEMAND ook volgens mij.

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Dat je zoveel beter bent, Kopenhagen maar één echte kans heeft gecreeerd, en dat je toch verliest.

Het voelt een beetje als Nederland - Italie tijdens EK 2000, dat kon ik ook niet geloven.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41124534
FF wat harde rockmuziek om me wat te kunnen afreageren.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41124552
Persoonlijk zou ik Vermaelen nu nog meer aanmoedigen... Hij was er echte helemaal ziek van gister, terwijl hij er weinig aan kon doen (dacht zelfs dat ie uitgeleed)

...We kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41124566
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, ik heb er sowieso dik twee uur van wakker gelegen vannacht
Ik kreeg gelukkig een stressballetje van een huisgenoot, anders had ik wel wat vernield denk ik.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41124631
Het dringt nu pas tot mij door eigenlijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_41124641
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Persoonlijk zou ik Vermaelen nu nog meer aanmoedigen... Hij was er echte helemaal ziek van gister, terwijl hij er weinig aan kon doen (dacht zelfs dat ie uitgeleed)

Ik ben het met je eens. Hij speelde een prima wedstrijd en mag niet als de boeman gezien worden. Die ene bal, tja, dat was gewoon een blunder, laten we wel wezen; dat had beter gemoeten. Maar Vermaelen staat er volgende wedstrijd gewoon weer.

Het is gewoon fucking zonde dat we met Stam, Gabri, Sneijder en Huntelaar in de fucking UEFA cup moeten spelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41124670
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef koningdavid het volgende:

Het voelt een beetje als Nederland - Italie tijdens EK 2000, dat kon ik ook niet geloven.
Over interland voetbal gepsproken. De uitschakeling van het Nederlands elftal op het wk valt hier wel bij in het niet.
pi_41124699
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Stam probeerde hem nog te troosten, maar hij was echt ontroostbaar.
Ajax!!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:10:21 #70
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41124719
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
piertje, zat jij 425?
* Doopy-X- wel
pi_41124756
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Over interland voetbal gepsproken. De uitschakeling van het Nederlands elftal op het wk valt hier wel bij in het niet.
Zeker. Daar was Oranje niet bij machte om beter te presteren.

Wij wel gisteravond. Wij moesten dik winnen maar verliezen 2-0, het is gewoon onwerkelijk...
pi_41124764
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef F1Bas het volgende:
O ja, wat ik niet goed heb kunnen zien op de tribune; was het nu echt een schwalbe of was het wel een penalty(bij die actie van Stekelenburg)?
Hij was nog erger dan die van Machlas destijds. Hij ging al liggen voordat Stekelenburg in de buurt was, de josti
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:12:18 #73
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41124778
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:09 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Stam probeerde hem nog te troosten, maar hij was echt ontroostbaar.
Ik neem Vermalen niets kwalijk.....dit was gewoon een ongeluk, hij is er zelf het meest ziek van.

Prachtig wel om te zien dat Jaap na het fluitsignaal meteen naar Thomas toe liep en een arm om hem heensloeg
pi_41124796
Nee, ik val hem niet af .

Maar jammer dat KJH even droog lijkt te staan...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41124827
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Hij speelde een prima wedstrijd en mag niet als de boeman gezien worden. Die ene bal, tja, dat was gewoon een blunder, laten we wel wezen; dat had beter gemoeten. Maar Vermaelen staat er volgende wedstrijd gewoon weer.

Het is gewoon fucking zonde dat we met Stam, Gabri, Sneijder en Huntelaar in de fucking UEFA cup moeten spelen.
Het was een fout van Urb, die is geen aanvaller en hoeft dus niet aanvallend te spelen en gewoon lekker achterin blijven en FCK's vleugelspeler in zijn zak stoppen. Als je dan als verdediger de bal verliest over de middenlijn dan weet je dat er een counter komt. Ik had Urb en iig Maduro vroeger gewisseld, en dan niet voor Vertonghen en Perez, maar voor Roger en Rosenberg:

Heitings - Stam - Vermaelen
Gabri
Roger - Sneijder
Rosales - Rosenberg - Huntelaar - Babel
pi_41124830
LOL Portugal heeft gewoon 3 ploegen in de champions league. Die halen we nu nooit meer in.
lollig
pi_41124864
Stage van Live en Battery van Metallica doen het op dit soort momenten wel FF goed hoor.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41124916
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik val hem niet af .

Maar jammer dat KJH even droog lijkt te staan...
Komt doordat iedereen hem loopt aan te praten dat ie zonodig 'mee moet voetballen'. Hij moet helemaal niet meevoetballen, hij moet lekker doen waar ie goed in is; scoren.
pi_41124918
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef ub40_bboy het volgende:
LOL Portugal heeft gewoon 3 ploegen in de champions league. Die halen we nu nooit meer in.
Je verdient evenveel punten per overwinning of gelijkspel. Je krijgt geen punten meer voor een overwinning in de Champions League dan in de UEFA Cup. Daarnaast word je beloond als je een fase verder komt in het toernooi. De UEFA Cup heeft meer fases dan de Champions League. Daarnaast heeft Ajax een grotere kans van winnen in de UEFA Cup dan de Portugese ploegen in de Champions league, die relatief moeilijkere tegenstanders treffen dan Ajax.
pi_41124919
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:14 schreef StarGazer het volgende:
Stage van Live en Battery van Metallica doen het op dit soort momenten wel FF goed hoor.
Goed idee, die laatste vooral.
pi_41124945
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Je verdient evenveel punten per overwinning of gelijkspel. Je krijgt geen punten meer voor een overwinning in de Champions League dan in de UEFA Cup. Daarnaast word je beloond als je een fase verder komt in het toernooi. De UEFA Cup heeft meer fases dan de Champions League. Daarnaast heeft Ajax een grotere kans van winnen in de UEFA Cup dan de Portugese ploegen in de Champions league die relatief moeilijke tegenstanders treffen dan Ajax.
Oh wist ik niet. Maar die Portugese clubs verdienen wel allemaal mooi even al die miljoenen.
lollig
pi_41124961
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Je verdient evenveel punten per overwinning of gelijkspel. Je krijgt geen punten meer voor een overwinning in de Champions League dan in de UEFA Cup. Daarnaast word je beloond als je een fase verder komt in het toernooi. De UEFA Cup heeft meer fases dan de Champions League. Daarnaast heeft Ajax een grotere kans van winnen in de UEFA Cup dan de Portugese ploegen in de Champions league die relatief moeilijke tegenstanders treffen dan Ajax.
Precies, voor de coefficienten is het echt niet slecht ofzo.
Als Ajax van FC Mypa wint in de Uefa cup levert dat net zoveel punten op als een overwinning op Barcelona in de CL

Belachelijk...maar komt goed uit dit jaar...
AFC Ajax
pi_41124976
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Oh wist ik niet. Maar die Portugese clubs verdienen wel allemaal mooi even al die miljoenen.
ach het is niet alsof we het geld hard nodig hebben... Zou wel welkom zijn, maar niet hard nodig...
pi_41125014
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Precies, voor de coefficienten is het echt niet slecht ofzo.
Als Ajax van FC Mypa wint in de Uefa cup levert dat net zoveel punten op als een overwinning op Barcelona in de CL

Belachelijk...maar komt goed uit dit jaar...
Dat wist ik niet, wel raar inderdaad.
pi_41125019
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

En over enkele jaren zie ik Nederland gewoon boven Portugal staan. Waarom?
Portugal presteerde vooral in 2003 en 2004 goed met FC Porto (UEFA Cup en Champions League winst). Als deze resultaten wegvallen, overheersen de resultaten van PSV en AZ in 2004/2005 en van PSV en Ajax in 2005/2006.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:18:31 #86
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41125027
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

ach het is niet alsof we het geld hard nodig hebben... Zou wel welkom zijn, maar niet hard nodig...
de hele begroting is gebaseerd op de CL.
Jawel, je keek.
pi_41125057
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef jna het volgende:

[..]

de hele begroting is gebaseerd op de CL.
Er zijn 2 begrotingen. 1 voor de UEFA Cup, en 1 voor de CL.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41125061
We hebben wel een grotere kans om Europees te overwinteren nu.

Maar serieus, die UEFA cup, het is misschien een troostprijs, maar we moeten er nu wel voor gaan. We zijn een van de favorieten, of op zijn minst ousiders.
En vergeet niet dat in de jaren 90 we ook eerst de UEFA cup wonnen en daarna de Champions League.

Ik teken ervoor.
pi_41125094
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef koningdavid het volgende:
We hebben wel een grotere kans om Europees te overwinteren nu.

Maar serieus, die UEFA cup, het is misschien een troostprijs, maar we moeten er nu wel voor gaan. We zijn een van de favorieten, of op zijn minst ousiders.
En vergeet niet dat in de jaren 90 we ook eerst de UEFA cup wonnen en daarna de Champions League.

Ik teken ervoor.
De UEFA Cup is alleen leuk als je hem wint

Maar goed, als Feyenoord het kan in 2002, dan hebben wij zeker ook een kans.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:20:43 #90
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41125099
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Er zijn 2 begrotingen. 1 voor de UEFA Cup, en 1 voor de CL.
Ja dat wel, maar er was toch wel dikke rekening mee gehouden dat het de CL versie zou worden. De kaartjes zullen nu ook wel weer duurder worden
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')