Behalve die hoer achter me die enkel aan het kankeren was. Op alles. Toen er na de wedstrijd drie man het publiek kwam bedanken riep ze dat ze niet ging klappen voor een stelletje losers....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef zjroentje het volgende:
Wel mooi trouwens dat het publiek na de 0-1 en 0-2 vol achter de ploeg bleef staan.![]()
Ah, je begint een beetje bij te draaien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Vermealen speelde idd verder een prima wedstrijd...
Opmerkelijke uitspraak, had verwacht dat je Thomas Vermaelen en KJH `wel zou afvallen na gisteren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Vermealen speelde idd verder een prima wedstrijd...
Neuh, zo erg is het niet met mequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Opmerkelijke uitspraak, had verwacht dat je Thomas Vermaelen en KJH `wel zou afvallen na gisteren.
Schwalbe...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef F1Bas het volgende:
O ja, wat ik niet goed heb kunnen zien op de tribune; was het nu echt een schwalbe of was het wel een penalty(bij die actie van Stekelenburg)?
Stekelenburg raakte die speler net niet, dus de scheidsrechter had het goed gezien. Maar het leek verdacht veel op een overtreding, dus hij had hem ook zo kunnen geven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef F1Bas het volgende:
O ja, wat ik niet goed heb kunnen zien op de tribune; was het nu echt een schwalbe of was het wel een penalty(bij die actie van Stekelenburg)?
Schwalbe.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef F1Bas het volgende:
en een hele slechte ook nogquote:
Ik had uit frustratie al m'n afstandsbediening aan gort gegooid en ben ff een rondje gaan lopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en een hele slechte ook nogzo opzichtig
Die van Heitinga was nog veel mooier en Allback (?) kreeg nog geel ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dacht in eerste instantie wel dat het een pingel was....maar het was dus een dikke schwalbe...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pleur der het veld opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Behalve die hoer achter me die enkel aan het kankeren was. Op alles. Toen er na de wedstrijd drie man het publiek kwam bedanken riep ze dat ze niet ging klappen voor een stelletje losers....
Ajax.nlquote:Training vrijdag gaat niet door
24 augustus 2006
De training van vrijdag 25 augustus 10.30 uur gaat niet door. De ingelaste training van vandaag was in het Amsterdamse bos en is inmiddels beëindigd. De eerstvolgende training is op zaterdag 26 augustus aanstaande om 10.30 uur.
Ten Cate zei gisteren dat hij de spelers vandaag in principe vrijgaf. Maar na de nederlaag dacht hij daar anders over. Dus ik weet niet, misschien dat het met het weer te maken heeft.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ajax.nl
Zou dat met gisteravond te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |