Internet Explorerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Kunnen ze niet 1 browser maken die iedereen moet gebruiken ofzo.
Wat voor fuctie zou je daar moeten gaan doen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben zenuwachtig
de wijnkoper belt me vanmiddga terug, hij wil zich eerst op het gesprek voorbereiden en papieren doornemen en zo
Die doet juist nu zo moeilijk en kutquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Internet Explorer![]()
![]()
die blijf ik toch het fijnste vinden met aantal aanpassingen er op
Sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die doet juist nu zo moeilijk en kut.
In FF doet ie precies wat ik in de html heb gedumpt, maar IE moet er weer een witruimte tussenpleuren. Zomaar ineens.
Logistiek medewerkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat voor fuctie zou je daar moeten gaan doen?
Dank je. Als het lukt heb ik straks tig VVDers als klantquote:
Probeer jij maar eens iets anders te zoeken danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef Xtreem het volgende:
Waarom nou gvd iedere keer een **** kg topic?!? Wees 'ns originee
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:25 schreef Fugie het volgende:
ie zuigt, in firefox werkt mijn site 100% en in ie totaal niet, kwalitatief loopt ie echt ver achter
Een treinquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:35 schreef Xtreem het volgende:
[afbeelding]
http://www.constable.ca/hunter.htm topspeed 1144 km/h
En een vliegding.quote:
ik verstop er soms eastereggs in, en ik kan je vertellen dat de OP WEL word gelezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:48 schreef BaraCuda het volgende:
er is toch niemand die de op leest dus wat maakt het uit
Dank jequote:
Arno zegt:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef BaraCuda het volgende:
Top alex![]()
maar 20 uur in de week is niet echt veel? vindt je dat niet kut?
Nee, dat zei hij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand die over zichzelf zegt dat ie slim is![]()
.
Ik ben slim.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand die over zichzelf zegt dat ie slim is![]()
.
als ik mn rijbewisj heb word dat waarschinlijk meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef BaraCuda het volgende:
Top alex![]()
maar 20 uur in de week is niet echt veel? vindt je dat niet kut?
We tweetjes zijn gewoon de meest geweldige personen op aarde. We hebben beide alleen hetzelfde nadeel. We zijn een tikke arrogantquote:
Doe eerst eens wat aan je spelling en typenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We tweetjes zijn gewoon de meest geweldige personen op aarde. We hebben beide alleen hetzelfde nadeel. We zijn een tikke arrogant
Arrogant is het plebswoord voor zeflkennis
Intelligente mensen hebben niet alle letters nodig om mij te begrijpen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe eerst eens wat aan je spelling en typen. Want zo geweldig is dat niet.
Je vergeet ons voorbeeld in snobisme; Herman.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We tweetjes zijn gewoon de meest geweldige personen op aarde. We hebben beide alleen hetzelfde nadeel. We zijn een tikke arrogant
Arrogant is het plebswoord voor zeflkennis
Neenee, herman DENKT dat hij geweldig is. In werkelijkheid is het gewoon een bootjesfappper die op jamai lijkt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je vergeet ons voorbeeld in snobisme; Herman.
Maar ja, wij beschikken nou eenmaal over een gezonde dosis zelfkennis.
Het klinkt hard, maar ik ben nou eenmaal beter dan die paupers hier.![]()
Sterkte. Wie is gestorven?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Nolius het volgende:
Begrafenissen zijn kut
Ik begrijp je wel, maar het staat gewoon niet intelligent en geweldigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Intelligente mensen hebben niet alle letters nodig om mij te begrijpen.
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Nolius het volgende:
Begrafenissen zijn kut
Inderdaad onbegrijpelijk....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
klik. Het ging met name om de manier waarop. Onbegrijpelijk...
Dat is behoorlijk kut.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, laten we het nu maar weer over iets vrolijks hebben ofzo.
quote:
Jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, laten we het nu maar weer over iets vrolijks hebben ofzo.
Filmpje?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik stikte net bijna in een muesli-reep?
Hoi ijsmeis. Alles goed?quote:
Ik zit bij m´n lief in Tilburg,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb mijn eerste stagedag bijna overleefd.
Jij dan?
Nu. Behoorlijk uitgeput. :´)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook niet meer te vragen hoe het gaat.
één keer. Dat is misschien ook het verschilquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net ook geneukt, en ben nog zo fris als een hoentje. Aansteller.
Eén keer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net ook geneukt, en ben nog zo fris als een hoentje. Aansteller.
GMTAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
één keer. Dat is misschien ook het verschil
Het was ook meer dan 4quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
o fuck ja![]()
Vroegerr neukten wij ook nog 4 keer per dagMaar als je samenwoont word dat snel minder
Nee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
na 4 keer werd mn lul altijd schraal. Of doe jij het met condoom?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:19 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx er staan hier ouwe lijn 11 trams buiten. Die duitse dingen met aan beide kanten een uitgang. Wil je daar een foto van? Kan hem zo nemen van uit mijn raam.
Ik heb zo een idee dat ze binnen kort worden opgehaald.
Je bent te laat, deze reactie had in deel 1139 gemoeten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:19 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx er staan hier ouwe lijn 11 trams buiten. Die duitse dingen met aan beide kanten een uitgang. Wil je daar een foto van? Kan hem zo nemen van uit mijn raam.
Ik heb zo een idee dat ze binnen kort worden opgehaald.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA SC] Chevrolet Corvette C5-R @ 1139kg
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA SC] Chevrolet Corvette C5-R @ 1139kg
Ja? Een slijptol en een fatsoenlijk fototoestel kopen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
AUB
en nu ben ik weg![]()
Fokken tijdens het fokkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
Die komt wel als ik klaar ben
ondankbare hondquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja? Een slijptol en een fatsoenlijk fototoestel kopen?
Ik zal me even inhouden.quote:
mijn ideequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
Mja en dan is het saai hier....
George Baker meezingen werkte ook nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
Wat gaan we eraan doen. Als ik mijn dag ga bespreken is zeker iedereen pleitte.
OK.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:54 schreef Sjoewe het volgende:
Goed, dus een oude Volendammer en mijn seksleven zijn geen onderwerpen. Dus auto´s dan maar?
Nee ze ligt hier op mn schoot te slapenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
OF hij is weer achter zn lul aan, OF hij is aan het uitzoeken wat het is.
Waar zijn de watermerkjes?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, nieuwe opgave dan.
[afbeelding]
jullie hebben het hier ook wel aardig uit doen sterven met dat kleffe gedoe en sjors bekerquote:
Sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
jullie hebben het hier ook wel aardig uit doen sterven met dat kleffe gedoe en sjors beker
Maar ff serieus... wat is het hier belachelijk rustig, waar is iedereenquote:
morgen zal ik betere foto's makenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja? Een slijptol en een fatsoenlijk fototoestel kopen?
ben gisteren niet gaan stappenquote:
Klopt. En geen watermerk omdat ik hij (quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:20 schreef Paladijn het volgende:
Het is trouwens een Bitter SC lexxx
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Klopt. En geen watermerk omdat ik hij () dat een jaar geleden nog niet deed.
Pics driedaagse Opel Meeting Sevenum
Voor PNG
ik had hele goeie redenen om niet te gaan stappen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Jeuzes, wat the hell is was dat nou weer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]dat is bijna een orgasme aan foute tuning
[afbeelding]
Je zou bijna zeggen dat't een fotosoep is![]()
mmm, niet eens een GT te zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Klopt. En geen watermerk omdat ik hij () dat een jaar geleden nog niet deed.
Pics driedaagse Opel Meeting Sevenum
Voor PNG
Ik gok een opel... en ik wil eigenlijk ook niet weten welk type.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jeuzes, wat the hell is was dat nou weer?
Voormalige nissan ofzo?
avond btw![]()
Thanks, maar uhm, had vandaag nog in mijn eigen GT rondgeredenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier, voor jou.
Tijdje geleden zien staan ergens
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06343/Photo-0015.jpg]afbeelding][/url]
Kan je gratis (mits lid) ophalen bij de VVVquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef Paladijn het volgende:
Weet iemand trouwens of de ANWB autoroutes ergens online te vinden zijn? (heb als zuinige nederlander uiteraard geen zin een lomp boekje aan te schaffen waar ze in staan...)
oh, ik ben nog lid... van de week maar even kijken dusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je gratis (mits lid) ophalen bij de VVV
Parentes ook niet o.i.d.?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
oh, ik ben nog lid... van de week maar even kijken dus
Mijn lidmaatschap loopt nog tot eind dit jaar (heb nu een leasebak, dus is niet langer nodig...), dus moet alleen mijn kaart even opzoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Parentes ook niet o.i.d.?
Kan je gewoon met hun kaart die shit halen.
Lekker makkelijk
owquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, nee. iets anders.
En goeiemorgen.
Ik bel al een uur op mijn werkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ontbijten, aankleden en de hele reutemeteut.
Tot straks![]()
.
Om 18:00 uur ben ik al lang en breed thuisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
IK hoef pas om 9 uur te beginnen. Maar ik eindig dan ook pas om 18:00.
Tskquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Om 18:00 uur ben ik al lang en breed thuis![]()
Afgelopen vrijdag op zaterdag was ik pas om 02:45 uur thuis. Daarna zaterdag al vroeg een vrijgezellenfeest (lees: de hele dag zuipen, paintballen, golfenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk.
Morgen ben ik pas om 21:30 thuis. En daarna ga ik naar een feestje tot 05:00.
En dan moet ik zaterdag weer werken om 12:00.
Euw euw euw, zondag ben ik deaud deaud deaud.
Maar ik ben helemaal niet grootquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag op zaterdag was ik pas om 02:45 uur thuis. Daarna zaterdag al vroeg een vrijgezellenfeest (lees: de hele dag zuipen, paintballen, golfenen ergens lam op een terras zitten en in de kroeg hangen) en 's nachts weer laat thuis. En dan zondag weer gaan werken
En dan tussendoor ook nog even horen dat de moeder van een iemand die je al heel lang kent is overleden.
Dus gedraag je eens als een grote meid![]()
![]()
Jij bent toch niet van de gelegenheids-emancipatie hè?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet groot.
Nee, valt wel mee hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij bent toch niet van de gelegenheids-emancipatie hè?![]()
Ik ben nog maar een meisje, dus dat moet nog komenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar heel goed in, is mijn ervaring
Kijk, weer een goed voorbeeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een meisje, dus dat moet nog komen![]()
.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kijk, weer een goed voorbeeld
Als het je uitkomt ben je een klein, zielig meisje dat gehlopen moet worden
Hoe hoog ben je dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik ben altijd een klein meisje. Alleen dat zielige ben ik niet altijd. Vandaag ook niet. Zondag misschien
.
1.64 dus. Want vrouwen doen er ook altijd nog wat bijquote:
Ik vind het ook wel meevallenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
1.64 dus. Want vrouwen doen er ook altijd nog wat bij![]()
Maar dat is toch niet zo klein? Volgens mij is dat maar iets onder het gemiddelde.
aaaaahhhwwwquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen. Ik ben volgens mij tegenwoordig zelfs even lang als mijn moeder.
Maar ja, iedereen noemt me nog klein. Komt denk ik door 'vroegah'. Toen was ik altijd de kleinste van de klas enzo.
Ik merk er anders niks vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
aaaaahhhwww
Goed iedere ochtend je boterhammetjes eten. Wordt je groot en sterk van.
Ga je nu wel winnen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Arno (2).
Volgens mij ga ik dinsdag weer karten.
Die van jou mag er anders ook wezenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik vind dat je echt een geweldig mooie naam hebt![]()
Dat is geen excuus, gewoon gassen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim gaat vast weer mee. Dus nee.
Jaja, ik zal dinsdag eens proberen of ik niet met vol gas door een zo'n bocht heen kanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, gewoon gassen!
Was dat maar zo... heb de paniekfase aan telefoontjes net achter de rugquote:
Je hebt berichten zeker een paar keer gestuurdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb echt een knoeiboel gemaakt van de nieuwssubmit op de frontpage![]()
.
Zit je stiekem te kijken ofzo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je hebt berichten zeker een paar keer gestuurd
En toen bedacht je nog dat je wat vergeten was
Nee, ik ken de submitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zit je stiekem te kijken ofzo?.
Er is er wel al 1 geplaatst.
Ik zag jou laatst ergens posten waar alleen crew mag komen. Kan dat? Of heb ik dat gedroomdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, ik ken de submit
Ik ben toch geen cew meer
droom jij over fok?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag jou laatst ergens posten waar alleen crew mag komen. Kan dat? Of heb ik dat gedroomd?
En is ChrisJX geen crew meer dan?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag jou laatst ergens posten waar alleen crew mag komen. Kan dat? Of heb ik dat gedroomd?
Er is een friestalige google, aap.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, boycot jij google al?
Bedoelde u: autoroutes in friesland
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij droomt dat ik ergens achter de schermen post![]()
Nee, ik ben al een tijd geen crew meer en ChrisJX ook niet.
Fijne dromen verder
puik. die baan waar ik nu mee bezig ben, komt daar ook op neer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef BaraCuda het volgende:
Nou de baan die me aangeboden is komt eigenlijk neer op Hoofd Magazijn (hoi alex)
bek houwe, dwergmakaak.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
Veel aapjes hier.
waarmee?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, je moet nog even goed gaan oefenen:
[afbeelding].
Desondanks is de provincienaam Fryslân, ook in't nederlandsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is een friestalige google, aap.
wat een fucking lelijke achterlichten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, je moet nog even goed gaan oefenen:
[afbeelding].
Het gaat niet om de auto, het gaat om de foto zelf.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
wat een fucking lelijke achterlichten.
Foute tuning foto's makenquote:
Die staat nogal prominent in het kaderquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat niet om de auto, het gaat om de foto zelf.
Klopt, ik heb nog een lange weg te gaanquote:
Nee, maar ik vind hem wel fraai.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die staat nogal prominent in het kader
- Weerkaatsing in de auto is mooi genomen.
- Wolk linksboven is een beetje jammer
- Compositie met die bosjes in de achtergrond is te druk/afleidend (mede door de scherpte)
- Rest van de foto lijkt aangepast in photoshop.
Heb ik zo een goede [FOT]verbeter reply gegeven als extreem amateur fotograaf?
Serieus: jij hebt de foto zeker gemaakt? Ik vind hem niet echt speciaal, hoewel de weerkaatsing van de auto wel zeer fraai is...
Ik zoek een voorbeeldje, wachtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik mn camera op de grond zet met 18 mm, heb ik ook zo'n fotomaar ik kies er voor dat niet te doen
Klopt, ik hou niet van die krampachtige pogingen kunstzinnig te zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zoek een voorbeeldje, wacht. Want nee, jij maak niet zo'n foto's.
Praat dan ook niet steeds over fotoshootsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, ik hou niet van die krampachtige pogingen kunstzinnig te zijnWant ik ben niet kunstzinnig. Ik wil puur dingen vastleggen.
De enige fotosoep bij Lexxx is zijn watermerkjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
Standaardfoto:
[afbeelding]
Tegenover een standaardfoto van Alexxxxx:
[afbeelding]
Dan zie je toch wel het verschil eh?
Vanwaar die vraag?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:21 schreef Paladijn het volgende:
Maar dan is de vraag ijsmeis, wie is Georgios?
Opera toont de exif data als je de properties bekijkt... 3x raden wie er in het author veld staatquote:
Aardig bewerkt valt ook wel weer mee. De Hue en Saturation zijn misschien wat opgekrikt. Dat maakt de kleuren wat mooier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De enige fotosoep bij Lexxx is zijn watermerkje
De eerste foto is aardig bewerkt, maar daar kan iemand als Sjoewe waarschijnlijk meer over zeggen
ik heb het woord fotoshoot nog nooit in mn mond genomen. En ik kan wel zulke foto's maken, als ik auto's laat poseren. Maar ik heb van mijn leven nog NOOIT een auto laten poseren. Dat is niet wat ik wil namelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Praat dan ook niet steeds over fotoshoots. En zeg niet dat je zulke foto's kan maken
.
Wellus! Je zegt wel eens dat iemand moet langskomen en dat je dan een fotoshoot maaktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het woord fotoshoot nog nooit in mn mond genomen. En ik kan wel zulke foto's maken, als ik auto's laat poseren. Maar ik heb van mijn leven nog NOOIT een auto laten poseren. Dat is niet wat ik wil namelijk
Godverdomme wat zou ik graag zo'n M3 in bezit hebben zegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ach ja pik meteen een van mn slechtse foto's er uitPeu heeft niet geposeerd, die heeft zn auto briek op mn oprit gezet, en daar heb ik een foto van gemaakt
[afbeelding]
Deze vind ik wel leuk bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ach ja pik meteen een van mn slechtse foto's er uitPeu heeft niet geposeerd, die heeft zn auto briek op mn oprit gezet, en daar heb ik een foto van gemaakt
[afbeelding]
Deze vind ik wel leuk bijvoorbeeld
aamiedema at gmail.com, zoals in mn profiel staat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Alex? Waar kan ik naar mailen? Ik heb iets voor je.
nee, dat ik foto's moet maken van de restauratie van zn truckquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wellus! Je zegt wel eens dat iemand moet langskomen en dat je dan een fotoshoot maakt.
Of iets stoms wat in de auto reflecteertquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:27 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het sowieso erg moeilijk om een auto in een mooie compositie te krijgen :x Er is altijd wel iets wat storend in beeld staat...
[open deur]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[peupost] Er hangen wel al 6 foto's van mij bij 2 personen aan de muur[/peupost]
en 1 kaartquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[peupost] Er hangen wel al 6 foto's van mij bij 2 personen aan de muur[/peupost]
Nog meer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grappig. Ik smeer je nog 'ns een note aan.
Je kunt hem ook gewoon niet maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nog meer?
Ik dacht, ik maak de opmerking maar voor iemand anders'm maakt
Laat eens wat van je werk zien anders...
Leugenaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeven ze toch niet te weten
-weg-quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon niet maken.
En nee dankje.
Wat is het verschil dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
Anders doe je even normaal?
Het verschil is dat ik zeg dat ik dat niet wil.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?
Ik zet een foto van een rooie auto die jij hebt gemakat in de SC, en jij deed dat een paar posts geleden met mij
ik had ook geen toestemming gegevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik zeg dat ik dat niet wil.
Geen ruzie makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Haal eerst die balk eens uit je oog voor je over de splinter in die van mij begint
geposeerd of straatbeeld?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef Paladijn het volgende:
zullen we het weer over mooie autofoto's hebben?
Ik zei dat ik een voorbeeld erbij ging pakken. Toen had je al kunnen zeggen dat je dat niet wildequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had ook geen toestemming gegeven
je werkt niet hard genoegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil een M3
Waarom kan ik dat niet betalen M5 waarom!>>!
met mooie compositie... dus beiden kanquote:
Gelukkig denken veel andere mensen daar anders over.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die straadbeeldfoto's van je vallen niet onder mooie foto's.
Er bestaan genoeg mensen zonder smaak idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig denken veel andere mensen daar anders over.
Ik ben naar mn moeder, die is jarig
dus je mag niet over jezlef zeggen dat je slim bent, maar wel dat je smaak in pacht hebt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er bestaan genoeg mensen zonder smaak idd.
Dagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dus je mag niet over jezlef zeggen dat je slim bent, maar wel dat je smaak in pacht hebt?
Je bent erg sneu bezig vandaag. Oh nee, sinds je blauw bent.
Doei
E46 kan ik wel vergeten in elk gevalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:51 schreef M5 het volgende:
[..]
je werkt niet hard genoeg![]()
hmm, ja ik weet jou finaniceële situatie niet, maar 'n E36 M3 moet wel te betalen zijn. Maar jij wilt zeker of een E30 of een E46 is het niet?
E46 is anders een perfecte auto. Misschien dat ze niet voluit gingen op Spa. Best zonde als je dat ding afschrijft.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
E46 kan ik wel vergeten in elk geval![]()
Die kwamen op Spa trouwens ook niet heel erg bruut over, mooie wagen maar mwa
E36 is te betalen maar daar zet je niet zo snel een rolkooi in als je hem ook normaal gebruikt...
E30 is vrij duurdus moet een een E30 325 worden
Lijkt me erg gaaf om te doen jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:03 schreef M5 het volgende:
[..]
E46 is anders een perfecte auto. Misschien dat ze niet voluit gingen op Spa. Best zonde als je dat ding afschrijft.
E30 325i is lastig te vinden.. in een goede staat dan. Ga je daar dan een ring-racer van maken?
Circuitautoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lijkt me erg gaaf om te doen jaNiet perce de ring hoor, daar heb ik niet zoveel mee verder
Maar dagen zoals op spa![]()
Daar kun je gewoon 25 minuten rijden zonder iemand tegen te komen, zodat je op je eigen rijden kan letten, op de ring zit je meer in je spiegels te kijken dan iets anders
325's zijn redelijk beschikbaar, alleen moet je proberen om er 1 te vinden met een M-tech onderstel
Als ik zo'n 325 koop maak ik dat natuurlijk allemaal "race" hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Circuitauto
Ik denk dat je de ring meer moet zien als het amateur-racemekka, met name omdat het natuurlijk veel vaker open is dan de 'normale' circuits.
mbt. de E30 325i ben ik het wel met M5 eens though, een goede vinden voor een schappelijke prijs is gewoon erg moeilijk. Als je ermee het circuit op gaat, zit je natuurlijk ook liever in een waarbij de fusee-kogel heel blijft
325iquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:19 schreef Fugie het volgende:
ik geloof dat hier in een dorp een e36 335i met hamann onderstel te koop staat. kost je wel 12k
Ik zit zelf dus ook rond te kijken en ga rond januari/feb een halen mits het qua kosten te doen is. Mogelijk doet mijn broertje daar dan ook aan mee, dus dat zou sowieso minder kosten meebrengen - enige nadeel is als een van de twee'm aan gort rijdtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik zo'n 325 koop maak ik dat natuurlijk allemaal "race" he![]()
M'n elise oom wilde zelfs misschien meedoen
Ik ga echt niet met standaard prul racenzeker niet als je er semi slicks onder zet
![]()
Bij lotus exige is bijvoorbeeld complete kit te verkrijgen voor je slicks onder die bak kan leggen, zoveel krachten komen er vrij bij dat soort banden.
Veel te pauper, doe het dan met een 645ci zoals diegene die hier voor de deur staatquote:
Waar was jij gisterenquote:
die bestaat dus alleen in de nieuwste E92 seriequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee een 335i, heeft ook een lotus esprit ofzo te koop
325i dan, boeiendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:31 schreef M5 het volgende:
[..]
die bestaat dus alleen in de nieuwste E91 serieOf hij moet een 3.5 V8 van een 5-serie/7-serie in z'n 3'tje gezet hebben
Herhaaldelijk een bepaalde lichamelijke activiteit aan het vervullen met mn vriendinquote:
Je kan de spanning niet aan eh.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef M5 het volgende:
zeg dan gewoon dat je lag te neuken met je vriendin. al die vage omschrijvingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |