Ik zag jou laatst ergens posten waar alleen crew mag komen. Kan dat? Of heb ik dat gedroomdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, ik ken de submit
Ik ben toch geen cew meer
droom jij over fok?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag jou laatst ergens posten waar alleen crew mag komen. Kan dat? Of heb ik dat gedroomd?
En is ChrisJX geen crew meer dan?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag jou laatst ergens posten waar alleen crew mag komen. Kan dat? Of heb ik dat gedroomd?
Er is een friestalige google, aap.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, boycot jij google al?
Bedoelde u: autoroutes in friesland
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij droomt dat ik ergens achter de schermen post![]()
Nee, ik ben al een tijd geen crew meer en ChrisJX ook niet.
Fijne dromen verder
puik. die baan waar ik nu mee bezig ben, komt daar ook op neer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef BaraCuda het volgende:
Nou de baan die me aangeboden is komt eigenlijk neer op Hoofd Magazijn (hoi alex)
bek houwe, dwergmakaak.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
Veel aapjes hier.
waarmee?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, je moet nog even goed gaan oefenen:
[afbeelding].
Desondanks is de provincienaam Fryslân, ook in't nederlandsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is een friestalige google, aap.
wat een fucking lelijke achterlichten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, je moet nog even goed gaan oefenen:
[afbeelding].
Het gaat niet om de auto, het gaat om de foto zelf.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
wat een fucking lelijke achterlichten.
Foute tuning foto's makenquote:
Die staat nogal prominent in het kaderquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat niet om de auto, het gaat om de foto zelf.
Klopt, ik heb nog een lange weg te gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |