aaaaahhhwwwquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen. Ik ben volgens mij tegenwoordig zelfs even lang als mijn moeder.
Maar ja, iedereen noemt me nog klein. Komt denk ik door 'vroegah'. Toen was ik altijd de kleinste van de klas enzo.
Ik merk er anders niks vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
aaaaahhhwww
Goed iedere ochtend je boterhammetjes eten. Wordt je groot en sterk van.
Ga je nu wel winnen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Arno (2).
Volgens mij ga ik dinsdag weer karten.
Die van jou mag er anders ook wezenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik vind dat je echt een geweldig mooie naam hebt![]()
Dat is geen excuus, gewoon gassen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim gaat vast weer mee. Dus nee.
Jaja, ik zal dinsdag eens proberen of ik niet met vol gas door een zo'n bocht heen kanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, gewoon gassen!
Was dat maar zo... heb de paniekfase aan telefoontjes net achter de rugquote:
Je hebt berichten zeker een paar keer gestuurdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb echt een knoeiboel gemaakt van de nieuwssubmit op de frontpage![]()
.
Zit je stiekem te kijken ofzo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je hebt berichten zeker een paar keer gestuurd
En toen bedacht je nog dat je wat vergeten was
Nee, ik ken de submitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zit je stiekem te kijken ofzo?.
Er is er wel al 1 geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |