Parentes ook niet o.i.d.?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
oh, ik ben nog lid... van de week maar even kijken dus
Mijn lidmaatschap loopt nog tot eind dit jaar (heb nu een leasebak, dus is niet langer nodig...), dus moet alleen mijn kaart even opzoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Parentes ook niet o.i.d.?
Kan je gewoon met hun kaart die shit halen.
Lekker makkelijk
owquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, nee. iets anders.
En goeiemorgen.
Ik bel al een uur op mijn werkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ontbijten, aankleden en de hele reutemeteut.
Tot straks![]()
.
Om 18:00 uur ben ik al lang en breed thuisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
IK hoef pas om 9 uur te beginnen. Maar ik eindig dan ook pas om 18:00.
Tskquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Om 18:00 uur ben ik al lang en breed thuis![]()
Afgelopen vrijdag op zaterdag was ik pas om 02:45 uur thuis. Daarna zaterdag al vroeg een vrijgezellenfeest (lees: de hele dag zuipen, paintballen, golfenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk.
Morgen ben ik pas om 21:30 thuis. En daarna ga ik naar een feestje tot 05:00.
En dan moet ik zaterdag weer werken om 12:00.
Euw euw euw, zondag ben ik deaud deaud deaud.
Maar ik ben helemaal niet grootquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag op zaterdag was ik pas om 02:45 uur thuis. Daarna zaterdag al vroeg een vrijgezellenfeest (lees: de hele dag zuipen, paintballen, golfenen ergens lam op een terras zitten en in de kroeg hangen) en 's nachts weer laat thuis. En dan zondag weer gaan werken
En dan tussendoor ook nog even horen dat de moeder van een iemand die je al heel lang kent is overleden.
Dus gedraag je eens als een grote meid![]()
![]()
Jij bent toch niet van de gelegenheids-emancipatie hè?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet groot.
Nee, valt wel mee hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij bent toch niet van de gelegenheids-emancipatie hè?![]()
Ik ben nog maar een meisje, dus dat moet nog komenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar heel goed in, is mijn ervaring
Kijk, weer een goed voorbeeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een meisje, dus dat moet nog komen![]()
.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kijk, weer een goed voorbeeld
Als het je uitkomt ben je een klein, zielig meisje dat gehlopen moet worden
Hoe hoog ben je dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik ben altijd een klein meisje. Alleen dat zielige ben ik niet altijd. Vandaag ook niet. Zondag misschien
.
1.64 dus. Want vrouwen doen er ook altijd nog wat bijquote:
Ik vind het ook wel meevallenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
1.64 dus. Want vrouwen doen er ook altijd nog wat bij![]()
Maar dat is toch niet zo klein? Volgens mij is dat maar iets onder het gemiddelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |