abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41128628
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:12 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Die staat nogal prominent in het kader
- Weerkaatsing in de auto is mooi genomen.
- Wolk linksboven is een beetje jammer
- Compositie met die bosjes in de achtergrond is te druk/afleidend (mede door de scherpte)
- Rest van de foto lijkt aangepast in photoshop.

Heb ik zo een goede [FOT]verbeter reply gegeven als extreem amateur fotograaf?

Serieus: jij hebt de foto zeker gemaakt? Ik vind hem niet echt speciaal, hoewel de weerkaatsing van de auto wel zeer fraai is...
Nee, maar ik vind hem wel fraai.
pi_41128673
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik mn camera op de grond zet met 18 mm, heb ik ook zo'n foto maar ik kies er voor dat niet te doen
Ik zoek een voorbeeldje, wacht . Want nee, jij maak niet zo'n foto's.
pi_41128704
V10
pi_41128813
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik zoek een voorbeeldje, wacht . Want nee, jij maak niet zo'n foto's.
Klopt, ik hou niet van die krampachtige pogingen kunstzinnig te zijn Want ik ben niet kunstzinnig. Ik wil puur dingen vastleggen.
pi_41128848
Maar dan is de vraag ijsmeis, wie is Georgios?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_41128849
Standaardfoto:

Tegenover een standaardfoto van Alexxxxx:

Dan zie je toch wel het verschil eh?
pi_41128865
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Klopt, ik hou niet van die krampachtige pogingen kunstzinnig te zijn Want ik ben niet kunstzinnig. Ik wil puur dingen vastleggen.
Praat dan ook niet steeds over fotoshoots . En zeg niet dat je zulke foto's kan maken .
pi_41128898
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
Standaardfoto:
[afbeelding]

Tegenover een standaardfoto van Alexxxxx:
[afbeelding]

Dan zie je toch wel het verschil eh?
De enige fotosoep bij Lexxx is zijn watermerkje
De eerste foto is aardig bewerkt, maar daar kan iemand als Sjoewe waarschijnlijk meer over zeggen
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_41128900
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:21 schreef Paladijn het volgende:
Maar dan is de vraag ijsmeis, wie is Georgios?
Vanwaar die vraag?
pi_41128922
ach ja pik meteen een van mn slechtse foto's er uit Peu heeft niet geposeerd, die heeft zn auto briek op mn oprit gezet, en daar heb ik een foto van gemaakt

Deze vind ik wel leuk bijvoorbeeld
pi_41128932
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Vanwaar die vraag?
Opera toont de exif data als je de properties bekijkt... 3x raden wie er in het author veld staat
pi_41128934
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:22 schreef Paladijn het volgende:

[..]

De enige fotosoep bij Lexxx is zijn watermerkje
De eerste foto is aardig bewerkt, maar daar kan iemand als Sjoewe waarschijnlijk meer over zeggen
Aardig bewerkt valt ook wel weer mee. De Hue en Saturation zijn misschien wat opgekrikt. Dat maakt de kleuren wat mooier.
pi_41128957
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:21 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Praat dan ook niet steeds over fotoshoots . En zeg niet dat je zulke foto's kan maken .
ik heb het woord fotoshoot nog nooit in mn mond genomen. En ik kan wel zulke foto's maken, als ik auto's laat poseren. Maar ik heb van mijn leven nog NOOIT een auto laten poseren. Dat is niet wat ik wil namelijk
pi_41128964
Hey Alex? Waar kan ik naar mailen? Ik heb iets voor je .
pi_41128979
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik heb het woord fotoshoot nog nooit in mn mond genomen. En ik kan wel zulke foto's maken, als ik auto's laat poseren. Maar ik heb van mijn leven nog NOOIT een auto laten poseren. Dat is niet wat ik wil namelijk
Wellus! Je zegt wel eens dat iemand moet langskomen en dat je dan een fotoshoot maakt .
pi_41128994
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ach ja pik meteen een van mn slechtse foto's er uit Peu heeft niet geposeerd, die heeft zn auto briek op mn oprit gezet, en daar heb ik een foto van gemaakt

[afbeelding]
Godverdomme wat zou ik graag zo'n M3 in bezit hebben zeg

Op spa vrij veel gezien, maar mijn god wat een beauty
pi_41129009
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:

[afbeelding]

dan mag deze niet ontbreken:
pi_41129013
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Alex? Waar kan ik naar mailen? Ik heb iets voor je .
aamiedema at gmail.com, zoals in mn profiel staat?
pi_41129069
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:24 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wellus! Je zegt wel eens dat iemand moet langskomen en dat je dan een fotoshoot maakt .
nee, dat ik foto's moet maken van de restauratie van zn truck

En met poseren ga ik bezig als ik mnm Niva heb De Niva word de nieuwe Arthur Eend
pi_41129091
Ik vind het sowieso erg moeilijk om een auto in een mooie compositie te krijgen :x Er is altijd wel iets wat storend in beeld staat...
pi_41129150
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:27 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het sowieso erg moeilijk om een auto in een mooie compositie te krijgen :x Er is altijd wel iets wat storend in beeld staat...
Of iets stoms wat in de auto reflecteert .
pi_41129177
[peupost] Er hangen wel al 6 foto's van mij bij 2 personen aan de muur [/peupost]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:30:42 #248
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_41129219
jouw fotos zuigen kankerhard!
pi_41129237
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[peupost] Er hangen wel al 6 foto's van mij bij 2 personen aan de muur [/peupost]
[open deur]
pi_41129256
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
en 1 kaart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')