Nog meer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grappig. Ik smeer je nog 'ns een note aan.
Je kunt hem ook gewoon niet maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nog meer?
Ik dacht, ik maak de opmerking maar voor iemand anders'm maakt
Laat eens wat van je werk zien anders...
Leugenaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeven ze toch niet te weten
-weg-quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon niet maken.
En nee dankje.
Wat is het verschil dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
Anders doe je even normaal?
Het verschil is dat ik zeg dat ik dat niet wil.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?
Ik zet een foto van een rooie auto die jij hebt gemakat in de SC, en jij deed dat een paar posts geleden met mij
ik had ook geen toestemming gegevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik zeg dat ik dat niet wil.
Geen ruzie makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Haal eerst die balk eens uit je oog voor je over de splinter in die van mij begint
geposeerd of straatbeeld?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef Paladijn het volgende:
zullen we het weer over mooie autofoto's hebben?
Ik zei dat ik een voorbeeld erbij ging pakken. Toen had je al kunnen zeggen dat je dat niet wildequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had ook geen toestemming gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |