één keer. Dat is misschien ook het verschilquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net ook geneukt, en ben nog zo fris als een hoentje. Aansteller.
Eén keer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net ook geneukt, en ben nog zo fris als een hoentje. Aansteller.
GMTAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
één keer. Dat is misschien ook het verschil
Het was ook meer dan 4quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
o fuck ja![]()
Vroegerr neukten wij ook nog 4 keer per dagMaar als je samenwoont word dat snel minder
Nee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
na 4 keer werd mn lul altijd schraal. Of doe jij het met condoom?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:19 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx er staan hier ouwe lijn 11 trams buiten. Die duitse dingen met aan beide kanten een uitgang. Wil je daar een foto van? Kan hem zo nemen van uit mijn raam.
Ik heb zo een idee dat ze binnen kort worden opgehaald.
Je bent te laat, deze reactie had in deel 1139 gemoeten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:19 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx er staan hier ouwe lijn 11 trams buiten. Die duitse dingen met aan beide kanten een uitgang. Wil je daar een foto van? Kan hem zo nemen van uit mijn raam.
Ik heb zo een idee dat ze binnen kort worden opgehaald.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA SC] Chevrolet Corvette C5-R @ 1139kg
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA SC] Chevrolet Corvette C5-R @ 1139kg
Ja? Een slijptol en een fatsoenlijk fototoestel kopen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
AUB
en nu ben ik weg![]()
Fokken tijdens het fokkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
Die komt wel als ik klaar ben
ondankbare hondquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja? Een slijptol en een fatsoenlijk fototoestel kopen?
Ik zal me even inhouden.quote:
mijn ideequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
Mja en dan is het saai hier....
George Baker meezingen werkte ook nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
Wat gaan we eraan doen. Als ik mijn dag ga bespreken is zeker iedereen pleitte.
OK.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:54 schreef Sjoewe het volgende:
Goed, dus een oude Volendammer en mijn seksleven zijn geen onderwerpen. Dus auto´s dan maar?
Nee ze ligt hier op mn schoot te slapenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
OF hij is weer achter zn lul aan, OF hij is aan het uitzoeken wat het is.
Waar zijn de watermerkjes?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, nieuwe opgave dan.
[afbeelding]
jullie hebben het hier ook wel aardig uit doen sterven met dat kleffe gedoe en sjors bekerquote:
Sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
jullie hebben het hier ook wel aardig uit doen sterven met dat kleffe gedoe en sjors beker
Maar ff serieus... wat is het hier belachelijk rustig, waar is iedereenquote:
morgen zal ik betere foto's makenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja? Een slijptol en een fatsoenlijk fototoestel kopen?
ben gisteren niet gaan stappenquote:
Klopt. En geen watermerk omdat ik hij (quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:20 schreef Paladijn het volgende:
Het is trouwens een Bitter SC lexxx
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Klopt. En geen watermerk omdat ik hij () dat een jaar geleden nog niet deed.
Pics driedaagse Opel Meeting Sevenum
Voor PNG
ik had hele goeie redenen om niet te gaan stappen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Jeuzes, wat the hell is was dat nou weer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]dat is bijna een orgasme aan foute tuning
[afbeelding]
Je zou bijna zeggen dat't een fotosoep is![]()
mmm, niet eens een GT te zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Klopt. En geen watermerk omdat ik hij () dat een jaar geleden nog niet deed.
Pics driedaagse Opel Meeting Sevenum
Voor PNG
Ik gok een opel... en ik wil eigenlijk ook niet weten welk type.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jeuzes, wat the hell is was dat nou weer?
Voormalige nissan ofzo?
avond btw![]()
Thanks, maar uhm, had vandaag nog in mijn eigen GT rondgeredenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier, voor jou.
Tijdje geleden zien staan ergens
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06343/Photo-0015.jpg]afbeelding][/url]
Kan je gratis (mits lid) ophalen bij de VVVquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef Paladijn het volgende:
Weet iemand trouwens of de ANWB autoroutes ergens online te vinden zijn? (heb als zuinige nederlander uiteraard geen zin een lomp boekje aan te schaffen waar ze in staan...)
oh, ik ben nog lid... van de week maar even kijken dusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je gratis (mits lid) ophalen bij de VVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |