Internet Explorerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Kunnen ze niet 1 browser maken die iedereen moet gebruiken ofzo.
Wat voor fuctie zou je daar moeten gaan doen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben zenuwachtig
de wijnkoper belt me vanmiddga terug, hij wil zich eerst op het gesprek voorbereiden en papieren doornemen en zo
Die doet juist nu zo moeilijk en kutquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Internet Explorer![]()
![]()
die blijf ik toch het fijnste vinden met aantal aanpassingen er op
Sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die doet juist nu zo moeilijk en kut.
In FF doet ie precies wat ik in de html heb gedumpt, maar IE moet er weer een witruimte tussenpleuren. Zomaar ineens.
Logistiek medewerkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat voor fuctie zou je daar moeten gaan doen?
Dank je. Als het lukt heb ik straks tig VVDers als klantquote:
Probeer jij maar eens iets anders te zoeken danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef Xtreem het volgende:
Waarom nou gvd iedere keer een **** kg topic?!? Wees 'ns originee
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:25 schreef Fugie het volgende:
ie zuigt, in firefox werkt mijn site 100% en in ie totaal niet, kwalitatief loopt ie echt ver achter
Een treinquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:35 schreef Xtreem het volgende:
[afbeelding]
http://www.constable.ca/hunter.htm topspeed 1144 km/h
En een vliegding.quote:
ik verstop er soms eastereggs in, en ik kan je vertellen dat de OP WEL word gelezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:48 schreef BaraCuda het volgende:
er is toch niemand die de op leest dus wat maakt het uit
Dank jequote:
Arno zegt:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef BaraCuda het volgende:
Top alex![]()
maar 20 uur in de week is niet echt veel? vindt je dat niet kut?
Nee, dat zei hij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand die over zichzelf zegt dat ie slim is![]()
.
Ik ben slim.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand die over zichzelf zegt dat ie slim is![]()
.
als ik mn rijbewisj heb word dat waarschinlijk meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef BaraCuda het volgende:
Top alex![]()
maar 20 uur in de week is niet echt veel? vindt je dat niet kut?
We tweetjes zijn gewoon de meest geweldige personen op aarde. We hebben beide alleen hetzelfde nadeel. We zijn een tikke arrogantquote:
Doe eerst eens wat aan je spelling en typenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We tweetjes zijn gewoon de meest geweldige personen op aarde. We hebben beide alleen hetzelfde nadeel. We zijn een tikke arrogant
Arrogant is het plebswoord voor zeflkennis
Intelligente mensen hebben niet alle letters nodig om mij te begrijpen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe eerst eens wat aan je spelling en typen. Want zo geweldig is dat niet.
Je vergeet ons voorbeeld in snobisme; Herman.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We tweetjes zijn gewoon de meest geweldige personen op aarde. We hebben beide alleen hetzelfde nadeel. We zijn een tikke arrogant
Arrogant is het plebswoord voor zeflkennis
Neenee, herman DENKT dat hij geweldig is. In werkelijkheid is het gewoon een bootjesfappper die op jamai lijkt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je vergeet ons voorbeeld in snobisme; Herman.
Maar ja, wij beschikken nou eenmaal over een gezonde dosis zelfkennis.
Het klinkt hard, maar ik ben nou eenmaal beter dan die paupers hier.![]()
Sterkte. Wie is gestorven?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Nolius het volgende:
Begrafenissen zijn kut
Ik begrijp je wel, maar het staat gewoon niet intelligent en geweldigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Intelligente mensen hebben niet alle letters nodig om mij te begrijpen.
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Nolius het volgende:
Begrafenissen zijn kut
Inderdaad onbegrijpelijk....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
klik. Het ging met name om de manier waarop. Onbegrijpelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |