bron parlement.comquote:Hilbrand Nawijn noemt zijn partij 'Partij voor Nederland'
22 augustus 2006
De partij waarmee ex-LPF-Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn meedoet aan de Tweede Kamerverkiezingen heet 'Partij voor Nederland'. Dat heeft Nawijn bekendgemaakt.
Hij is nog bezig met het samenstellen van een kandidatenlijst en hoopt binnenkort zijn programma te kunnen presenteren.
Beetje een voortzetting van het hele Leefbaar-gebeuren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef sigme het volgende:
[..]
bron parlement.com
Om met SCH te spreken: NL en Nederland zijn in als onderdeel van de naam van een politieke partij.
Vergeet niet dat de grote partijen daar ook hard aan meewerken, zowel bij de VVD als het CDA heb je straks een lichting nieuwe kandidaten die "het ook allemaal nog moeten leren"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beetje een voortzetting van het hele Leefbaar-gebeuren.
Ik denk dat hij gesterkt is door de uitslag bij de gemeenteraadverkiezingen (in zijn gemeente, 5 zetels meen ik).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:08 schreef Napalm het volgende:
0 Zetels ondanks dat ie de vorige keer met voorkeursstemmen werd gekozen.
Vraag me ernstig af waarom Hilbrand N deze vrij kansloze partij op wil richten..
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:19 schreef Argento het volgende:
mijn stem heeft ie!
En dat recht hebben ze, als ze respecteren dat anderen níet die beleving van de werkelijkheid hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:52 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Niet te vergelijken.
Molukkers hadden gewoon een punt met hun treinkapingen: Nederland was haar afspraken niet nagekomen terwijl die mensen wél voor ons gevochten hebben.
De Islamitische problematiek is globaal en van een totaal andere aard. We hebben hier te maken met een mondiaal probleem en dat dreigt alleen maar groter te worden i.p.v kleiner. Waar andere migranten (Surinamers, Molukkers, Indo's) juist moderniseren, zien we bij islamieten het tegenovergestelde. I.p.v moderniserering zie je bij veel jonge Islamieten dat ze juist conservatiever worden of zelfs radicaliseren.
Het is wel humor allemaal hè ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:58 schreef Ringo het volgende:
En weer een pias!
Nou Wilders nog met zijn Pruikenpartij en het circus is compleet.
Laughter can kill the beast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is wel humor allemaal hè ?
Niet meer serieus te nemen, of juist wel.....
excuusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:31 schreef Napalm het volgende:
nu heb ik echt alles gezien
I have a dream...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hij was net bij 2vandaag; 20 tot 25 zetels denkt ie![]()
Hij had inhoudelijk erg veel te melden. Hij wilt een energiecompensatie!!! Ik dacht dat rechts voor vrije marktwerking was? Overigens is de energiecompensatie toch echt het stokpaardje van het CDA...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Compensatie kan ook in de vorm van belastingverlaging.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij had inhoudelijk erg veel te melden. Hij wilt een energiecompensatie!!! Ik dacht dat rechts voor vrije marktwerking was? Overigens is de energiecompensatie toch echt het stokpaardje van het CDA...
"Nou, ik heb die andere rechtse partijen nog niet gehoord over energiecompensatie hoor"
.
Compensatie is een vorm van belastingverhoging. Het geld moet ergens vandaan. Het is gewoon een sigaar uit eigen zak.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Compensatie kan ook in de vorm van belastingverlaging.
Die rook je maar op de wc ..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Compensatie is een vorm van belastingverhoging. Het geld moet ergens vandaan. Het is gewoon een sigaar uit eigen zak.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dat zegt al genoeg. Enige realiteitszin is hem vreemd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dus dan wordt hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Bron: NOS Teletekstquote:De Partij voor Nederland van Hilbrand Nawijn is tegen verdere uitbreiding van het aantal moskeeën in Nederland. Nawijn wil af van het islamitisch onderwijs en van hoofddoekjes in publieke functies. Dat staat in een 25-puntenplan dat Nawijn vandaag presenteert.
Nawijn is voor gratis openbaar vervoer en afschaffing van het Kwartje van Kok en vindt dat 65-plussers niet moeten meebetalen aan de AOW. Hij wil zijn plannen betalen door te bezuinigen op de bureaucratie. Nawijn omschrijft zijn partij als sociaal rechts. Hij vindt het jammer dat er zoveel kleine rechtse partijen zijn.
Ambitie noemen ze datquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg. Enige realiteitszin is hem vreemd.![]()
Waarom komen die nieuwe rechtse partijtjes toch altijd met dezelfde items. Veel verder als dingen die er van de week op het nieuws waren en iets over moslims komen ze meestal niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef dVTB het volgende:
Nawijn heeft meer bekendgemaakt over het programma van zijn partij, die hij zelf als 'sociaal rechts' omschrijft...
[..]
Bron: NOS Teletekst
Genoeg stof tot discussie, lijkt me zo...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef dVTB het volgende:
Nawijn heeft meer bekendgemaakt over het programma van zijn partij, die hij zelf als 'sociaal rechts' omschrijft...
[..]
Bron: NOS Teletekst
Genoeg stof tot discussie, lijkt me zo...
quote:Nawijn is voor gratis openbaar vervoer en afschaffing van het Kwartje van Kok en vindt dat 65-plussers niet moeten meebetalen aan de AOW. Hij wil zijn plannen betalen door te bezuinigen op de bureaucratie.
Vrij onmogelijk, moet je de grondwet aanpassen.quote:De Partij voor Nederland van Hilbrand Nawijn is tegen verdere uitbreiding van het aantal moskeeën in Nederland. Nawijn wil af van het islamitisch onderwijs
Das inderdaad gewoon discriminatie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Hij wil islamitisch onderwijs afschaffen, maar over Christelijk en Katholiek onderwijs wordt weer niet gesproken
Nee hoor, ze zijn een hele tolerante partijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Das inderdaad gewoon discriminatie.
Knappe jongen die een 2/3e meerderheid vindt om dit artikel af te schaffen.quote:Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk
behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke
gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
SImpel: buitenlanders hoeven niet stante pede het land uit maar zullen zich wel moeten aanpassen. Eigenlijk had hij moeten zeggen een monoculturele multi-raciale samenleving..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef nozem het volgende:
e. Wat bedoelt hij hiermee?
Oh ja. Niet dat ik fan ben van hoofddoekjes op school en dergelijke, maar verbied dan ook keppeltjes en jezus kruisjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn een hele tolerante partij
Het is weer gewoon ouderwets Islam-bashen. Beetje jammer dat ie schreeuwt met maatregelen waarvan ie nu al zeker is dat het nooit ene keer gaat lukken omdat de Grondwet ervoor moet worden aangepast, puur om Johnny en Anita achter zich te krijgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh ja. Niet dat ik fan ben van hoofddoekjes op school en dergelijke, maar verbied dan ook keppeltjes en jezus kruisjes.
Ook voor jou geldt weer: Vul nou is die leeftijd in van je, anders weten we niet of wij jou serieus moeten nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is weer gewoon ouderwets Islam-bashen. Beetje jammer dat ie schreeuwt met maatregelen waarvan ie nu al zeker is dat het nooit ene keer gaat lukken omdat de Grondwet ervoor moet worden aangepast, puur om Johnny en Anita achter zich te krijgen.
Ook voor jou geldt weer, leer eens Nederlandsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt weer: Vul nou is die leeftijd in van je, anders weten we niet of wij jou serieus moeten nemen.
Dat het niveau van een reactie in POL leeftijdsgebonden is blijkt wel weer uit jouw reacties of niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:43 schreef JohnDope het volgende:
Hallo ouwe pik (dude, n00b, l33t, whatever). Ik zit hier niet te solliciteren op 1 of andere topfunctie!
Voor types als jij, ga ik nog eens een keer een cHaTrOBoTjuh maken en iedere keer wanneer jij een typfout maakt in een bericht, dan maakt die chatrobotje een correctiepost er achter aan. En dan niet gaan klagen dat dat Superirritant is
Maargoed vul eerst maar eens je leeftijd in!
Nawijn vindt het jammer dat er zoveel kleine rechtse partijen zijn, vraag ik me af waarom ie zich dan niet gewoon aansluit bij een van de anderen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:57 schreef druze_eddy het volgende:
Ik vind dat gedoe met al die kleine partijtjes ter rechter zijde een hoog "Life Of Brian" gehalte hebben. Al die Alpha mannetjes die als "redder des vaderlands' de geschiedenisboekjes in willen gaan.............................maar het blijft wel leuk.
Pijn voor Nederland was misschien een betere naam geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:57 schreef druze_eddy het volgende:
Ik vind dat gedoe met al die kleine partijtjes ter rechter zijde een hoog "Life Of Brian" gehalte hebben. Al die Alpha mannetjes die als "redder des vaderlands' de geschiedenisboekjes in willen gaan.............................maar het blijft wel leuk.
Hij heeft mannetjes die voor hem gaan bellenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nawijn vindt het jammer dat er zoveel kleine rechtse partijen zijn, vraag ik me af waarom ie zich dan niet gewoon aansluit bij een van de anderen.
Schaffen we gewoon al het bijzonder onderwijs af. Voldoen we in elk geval aan dat artikel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef DrMarten het volgende:
Even voor de volledigheid art. 1 van de Grondwet
[..]
Knappe jongen die een 2/3e meerderheid vindt om dit artikel af te schaffen.
breid je de bestaande scholen uit,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef Napalm het volgende:
voor nieuwe scholen, bestaande uitgezonderd.
Pak je alleen de Moslims mee
Regels zijn er om te omzeilen
"te beginnen met nieuwe scholen". Ben ik op zich wel voor. Het lijkt me sowieso onmogelijk om bestaande scholen op korte termijn om te vormen, maar je ontkomt er tegelijk niet aan om op langere termijn dit wel te doen. En fusies e.d. kunnen dan meteen al niet meer op religieuze grondslag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef Napalm het volgende:
voor nieuwe scholen, bestaande uitgezonderd.
Pak je alleen de Moslims mee
Precies. Goed ingeburgerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
breid je de bestaande scholen uit,![]()
De Elite..........altijd grappig als deze term wordt gebruikt door groeperingen die de mensen proberen te overtuigen dat zij niet tot die elite behoren. Figuren als Wilders en Nawijn zijn gewoon deel van die zogenaamde "Elite" ................niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef JohnDope het volgende:
Kijk mensen, of die kleine partijen nou invloed hebben of niet. De elite moet in ieder geval beseffen dat ze fout zitten met hun beleid. We dachten dat ze na Fortuyn tot in keer zijn gekomen, maar nog steeds hebben ze een plaat voor hun kop of ze doen alsof ze die hebben en daar zijn die splinterpartijen een gevolg van.
het probleem is dat boomknuffelaars (en die lui zelf) gaan gillen dat we geen gelijke kansen creëeren op de arbeidsmarkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:38 schreef Theodoric het volgende:
Ach, laat islamitisch onderwijs maar lekker behouden blijven. Ik wens ze veel succes op de arbeidsmarkt met arabisch, koranleer, en dat soort onzinvakken
ja, waarom niet? elke school verplicht, ongeacht particulier of openbaar, een vast pakket aan onderwijs laten bieden met een vast aantal uren en een te behalen minimumniveau en wat ze dan met de vrije tijd doen moeten ze (en die leerlingen ook) zelf weten.quote:Het faciliteren van de hoeveelheid religieus onderwijs naar een uurtje of 3/week maximaal lijkt me trouwens een goed punt.
Dat zal altijd zo blijven denk ik, ongeacht de houding van de werkgevers. Men moet toch de schuld ergens anders op afschuiven. (bij voorkeur op de o zo rechtse, bekrompen, dieskriminierende nederlandersquote:[..]
het probleem is dat boomknuffelaars (en die lui zelf) gaan gillen dat we geen gelijke kansen creëeren op de arbeidsmarkt.![]()
[..]
Jep, als men gaat dreigen met inhouding van subsidies en andere sancties zal er wellicht wel wat te bereiken zijn. Alhoewel ik denk dat het in de praktijk lastig te controleren zal zijn. Met name het controleren of er in de vrije tijd van de leerlingen of toch licht-gedwongen islamitisch onderwijs gegeven wordt.quote:ja, waarom niet? elke school verplicht, ongeacht particulier of openbaar, een vast pakket aan onderwijs laten bieden met een vast aantal uren en een te behalen minimumniveau en wat ze dan met de vrije tijd doen moeten ze (en die leerlingen ook) zelf weten.
misschien dan wel te simpel gedacht, maar ik zie 't probleem niet, behalve dat ze bij het ministerie van onderwijs ballen moeten kweken.
tja, dat mogen we weer niet zeggen, dat zou discriminatie zijn.... half islamitisch Nederland (1/3 van de bevolking denk ik soms, te horen aan het kabaal) staat dan gelijk op haar achterpoten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:58 schreef ElectricEye het volgende:
Ik ben voor keuzevrijheid.
Vooral omdat een volgeling van de van oudsher grootste religie van Nederland, het christendom (in welke vorm dan ook) zijn/haar kind(eren) naar een bij hun overtuiging passende school moet kunnen sturen.
Daarnaast is er een wezenlijk verschil tussen christelijk en islamitisch onderwijs. Bij islamitisch onderwijs ligt de koran altijd open, bij christelijk onderwijs is men over het algemeen iets breder georienteerd.
Dat zal dan ook moeten volgens de Nederlandse grondwet; en ik zou het geen slecht idee vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef Isegrim het volgende:
Schaf dan het hele bijzonder onderwijs af. Had van mij allang mogen gebeuren. Als je een religieus indoctrinatie-instituut wilt opzetten, dan doe je dat maar lekker van je eigen centjes.
Maar als al die mensen straks niet de arbeidsmarkt op kunnen hebben we toch een probleem. Mensen zonder baan kosten ons het nodige geld, het is gewoon niet goed voor een land als er veel werkloosheid is. En een deel van de mensen die niet aan een baan kan komen komt in de criminaliteit terecht, ongeacht wat voor een religieuze achtergrond ze hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:38 schreef Theodoric het volgende:
Ach, laat islamitisch onderwijs maar lekker behouden blijven. Ik wens ze veel succes op de arbeidsmarkt met arabisch, koranleer, en dat soort onzinvakken
mee eens, voor onderwijs ga je naar school, voor religie ga je naar de kerk/moskeequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef clowncloon het volgende:
heel simpel. Kerk en staat gescheiden houden. Aangezien onderwijs verplicht is, ook religie in onderwijs apart houden. Vrijwillig, allah, maar verplicht religie is waanzin tegenwoordig (op openbare scholen that is).
Daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat het overtuigd islamitisch zijn (naar buiten toe) geen doorslag zal geven in de wat minder hoge functies, waar je niet representatief hoeft te zijn. Ze zullen grotendeels best een baan vinden, maar niet altijd op het gewenste niveau denk ik. En vergrote werkeloosheid zal altijd blijven bestaan onder 'probleemgroepen'. Het is mijns inziens nu aan de overheid om zoals TS al zei het islamitisch onderwijs beter te faciliteren en ervoor te zorgen dat het niveau omhoog gaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:13 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Maar als al die mensen straks niet de arbeidsmarkt op kunnen hebben we toch een probleem. Mensen zonder baan kosten ons het nodige geld, het is gewoon niet goed voor een land als er veel werkloosheid is. En een deel van de mensen die niet aan een baan kan komen komt in de criminaliteit terecht, ongeacht wat voor een religieuze achtergrond ze hebben.
dat gebeurt voor een deel al ; mijn punt gaat vooral in op het ook grip krijgen van dit soort instituten, dat ze niet volledige vrijheid krijgen omdat ze zelf de kosten lappen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef Isegrim het volgende:
Schaf dan het hele bijzonder onderwijs af. Had van mij allang mogen gebeuren. Als je een religieus indoctrinatie-instituut wilt opzetten, dan doe je dat maar lekker van je eigen centjes.
Pastors niet. En over Wilders heb ik mijn twijfels.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef druze_eddy het volgende:
[..]
De Elite..........altijd grappig als deze term wordt gebruikt door groeperingen die de mensen proberen te overtuigen dat zij niet tot die elite behoren. Figuren als Wilders en Nawijn zijn gewoon deel van die zogenaamde "Elite" ................niet meer en niet minder.
En dat politieke tuig van de LPF heeft nou niet echt laten zien dat zij het beter deden.
het verplicht toelaten van vrouwelijke docenten is idd een belangrijk punt dat ik ook gerealiseerd zou willen zien voor bijzonder onderwijs, ongeacht religieuze grondslag ; we hebben in dit land bepaalde normen en waarden die niet door religie geschaad mogen worden tijdens schooltijd, als ze op andere plekken ook gelden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:14 schreef dVTB het volgende:
Leg het accent dus gewoon op bestrijding van misstanden die in strijd zijn met de Nederlandse samenleving, zoals het verplichten van vrouwelijke leerkrachten tot het dragen van een hoofddoek, eventueel haatzaaien of verzwijgen van wezenlijke onderdelen van de geschiedenis van dit land.
vanonder de steen waar jij ligt is niks aan te merken op het bestaan van zogeheten zwarte scholen en andere potentiële broeinesten van ellende?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het zijn per slot voor rekening de moslims die het op hun geweten hebben dat wij het zo slecht hebben in Nederland, hè.
Nee, geen last van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
vanonder de steen waar jij ligt is niks aan te merken op het bestaan van zogeheten zwarte scholen en andere potentiële broeinesten van ellende?
Dat geloof ik niet. Hoewel ik het soms verrekte moeilijk vind om te ontdekken wat de immigratiestromen uit de moslimlanden nou voor positiefs hebben opgeleverd. 't Wordt er niet echt gezelliger op.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het zijn per slot voor rekening de moslims die het op hun geweten hebben dat wij het zo slecht hebben in Nederland, hè.
Mijn opmerking was sarcastischquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef klez het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Hoewel ik het soms verrekte moeilijk vind om te ontdekken wat de immigratiestromen uit de moslimlanden nou voor positiefs hebben opgeleverd. 't Wordt er niet echt gezelliger op.
nee, als je in de achterhoek woont heb je alleen maar last van duitsers, limburg alleen van de belgen en in groningen alleen van de friezen en de scandinaviërs , maar we hebben het nu over randstedelingen en brabantstedelingen.quote:
Ah so. Subtiel...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Mijn opmerking was sarcastisch
Ik heb enkel last van oermaastrichtse kampsjengen en overige asocialen die zich in kuddes ophouden en zich van tijd tot tijd genoodzaakt voelen een grote bek tegen voorbijgangers op te zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, als je in de achterhoek woont heb je alleen maar last van duitsers, limburg alleen van de belgen en in groningen alleen van de friezen en de scandinaviërs , maar we hebben het nu over randstedelingen en brabantstedelingen.
gezien het feit dat deze discussie al jaren speeld zijn er dus ook al kamervragen gesteld en onderzoeken gedaan .. http://tinyurl.com/mj8h9 ... oa naar de as-siddieq schoolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:14 schreef dVTB het volgende:
In elk geval horen op islamitische basisscholen Nederlandse wetten de dienst uit te maken en niet de Arabische cultuur (want het moge inmiddels bekend dat zaken als hoofddoeken niet door de Koran worden verplicht, maar gewoon voortkomt uit de Arabische cultuur van vrouwenonderdrukking). Het liefst zou ik zien dat alle bijzonder onderwijs wordt afgeschaft en dat alle kinderen gewoon naar een algemene, openbare basisschool gaan. Maar dat is in Nederland helaas nog een brug te ver. Echter: alleen islamitsche en niet de Christelijke scholen verbieden, is pure discriminatie.
Leg het accent dus gewoon op bestrijding van misstanden die in strijd zijn met de Nederlandse samenleving, zoals het verplichten van vrouwelijke leerkrachten tot het dragen van een hoofddoek, eventueel haatzaaien of verzwijgen van wezenlijke onderdelen van de geschiedenis van dit land.
wat ik mij dan afvraag is : wat wordt er bedoeld met "versterken van basiswaarden"?quote:Vraag 3.
Besteedt de school voldoende aandacht binnen het lesprogramma aan de Nederlandse normen en
waarden? Zo ja, op welke wijze? Zo neen, hoe kan de conclusie dat de As-Siddieqschool de integratie niet belemmert hiermee in overeenstemming worden gebracht?
Ja. In het genoemde inspectierapport “Islamitische scholen nader onderzocht” concludeert de
inspectie dat de betrokken school in woord, geschrift noch in de praktijk in strijd handelt met de
basiswaarden van onze democratische rechtsstaat. De school voldoet aan de eisen die aan de
overdracht van deze waarden gesteld mogen worden, zij het dat zij daarbij weinig initiatiefrijk is en geen extra activiteiten ontwikkelt die de bevordering van basiswaarden versterken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |