abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41156516
Hij was vanochtend op de radio en weer had ik plaatsvervangende SCHaamte.

En dan komt Wilders vanmiddag ook nog met zijn plannen
pi_41156616
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Das inderdaad gewoon discriminatie.
Nee hoor, ze zijn een hele tolerante partij
A mind with a heart of it's own
pi_41156770
Even voor de volledigheid art. 1 van de Grondwet
quote:
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk
behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke
gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Knappe jongen die een 2/3e meerderheid vindt om dit artikel af te schaffen.
pi_41156776
Geen extra moskeeën, geen hoofddoekjes, geen Islamitisch onderwijs...

Maar multiculturele samenleving: ''Prima hoor, geen problemen mee!"
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:58:49 #46
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41156861
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef nozem het volgende:
e. Wat bedoelt hij hiermee?
SImpel: buitenlanders hoeven niet stante pede het land uit maar zullen zich wel moeten aanpassen. Eigenlijk had hij moeten zeggen een monoculturele multi-raciale samenleving..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41156927
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:51 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nee hoor, ze zijn een hele tolerante partij
Oh ja. Niet dat ik fan ben van hoofddoekjes op school en dergelijke, maar verbied dan ook keppeltjes en jezus kruisjes.
pi_41156959
Kies voor het westen of kies voor de Sharia!
1NL!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41157074
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Oh ja. Niet dat ik fan ben van hoofddoekjes op school en dergelijke, maar verbied dan ook keppeltjes en jezus kruisjes.
Het is weer gewoon ouderwets Islam-bashen. Beetje jammer dat ie schreeuwt met maatregelen waarvan ie nu al zeker is dat het nooit ene keer gaat lukken omdat de Grondwet ervoor moet worden aangepast, puur om Johnny en Anita achter zich te krijgen.
pi_41157382
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:07 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Het is weer gewoon ouderwets Islam-bashen. Beetje jammer dat ie schreeuwt met maatregelen waarvan ie nu al zeker is dat het nooit ene keer gaat lukken omdat de Grondwet ervoor moet worden aangepast, puur om Johnny en Anita achter zich te krijgen.
Ook voor jou geldt weer: Vul nou is die leeftijd in van je, anders weten we niet of wij jou serieus moeten nemen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41157554
Nawijn vanochtend op de radio: echt weer plaatsvervangende SCHaamte. Hij was zijn eigen programmapunten alweer vergeten
pi_41157916
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ook voor jou geldt weer: Vul nou is die leeftijd in van je, anders weten we niet of wij jou serieus moeten nemen.
Ook voor jou geldt weer, leer eens Nederlands
pi_41158228
Hallo ouwe pik (dude, n00b, l33t, whatever). Ik zit hier niet te solliciteren op 1 of andere topfunctie!

Voor types als jij, ga ik nog eens een keer een cHaTrOBoTjuh maken en iedere keer wanneer jij een typfout maakt in een bericht, dan maakt die chatrobotje een correctiepost er achter aan. En dan niet gaan klagen dat dat Superirritant is

Maargoed vul eerst maar eens je leeftijd in!
pi_41158382
De ideeën van Nawijn zijn denk ik compleet onhaalbaar aangezien je daarvoor de grondwet ingrijpend moet aanpassen en het artikel op de vrijheid van onderwijs.
Hij zou beter zijn pijlen kunnen richten op een betere controle op de lesstof op de scholen en een beroepsverbod voor extremistische imaams.
Vanuit de emotie kan ik hem echter wel begrijpen. Als je eens op internet kijkt wat voor een woede tegen het westen wordt geuit en hoeveel anti-semitisme is! Deze week voor de grap een paar sites bekeken en het is echt niet normaal meer. arabeuropean.org, elquelam.nl , as-siraat etc. etc
pi_41158545
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:43 schreef JohnDope het volgende:
Hallo ouwe pik (dude, n00b, l33t, whatever). Ik zit hier niet te solliciteren op 1 of andere topfunctie!

Voor types als jij, ga ik nog eens een keer een cHaTrOBoTjuh maken en iedere keer wanneer jij een typfout maakt in een bericht, dan maakt die chatrobotje een correctiepost er achter aan. En dan niet gaan klagen dat dat Superirritant is

Maargoed vul eerst maar eens je leeftijd in!
Dat het niveau van een reactie in POL leeftijdsgebonden is blijkt wel weer uit jouw reacties of niet?

Ga gewoon lekker ontopic verder en loop niet zo te drammen.
pi_41158718
Ik vind dat gedoe met al die kleine partijtjes ter rechter zijde een hoog "Life Of Brian" gehalte hebben. Al die Alpha mannetjes die als "redder des vaderlands' de geschiedenisboekjes in willen gaan.............................maar het blijft wel leuk.
pi_41158794
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:57 schreef druze_eddy het volgende:
Ik vind dat gedoe met al die kleine partijtjes ter rechter zijde een hoog "Life Of Brian" gehalte hebben. Al die Alpha mannetjes die als "redder des vaderlands' de geschiedenisboekjes in willen gaan.............................maar het blijft wel leuk.
Nawijn vindt het jammer dat er zoveel kleine rechtse partijen zijn, vraag ik me af waarom ie zich dan niet gewoon aansluit bij een van de anderen.
pi_41158806
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:57 schreef druze_eddy het volgende:
Pijn voor Nederland was misschien een betere naam geweest.
pi_41159070
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nawijn vindt het jammer dat er zoveel kleine rechtse partijen zijn, vraag ik me af waarom ie zich dan niet gewoon aansluit bij een van de anderen.
Hij heeft mannetjes die voor hem gaan bellen
Hij gaat toch zelf niet bellen

Maar ik denk gewoon dat niemand met hem wil samenwerken.

Hij doet me altijd denken aan zo'n gans uit de donald duck (niet Gijs Gans)
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:08:05 #60
3542 Gia
User under construction
pi_41159107
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef DrMarten het volgende:
Even voor de volledigheid art. 1 van de Grondwet
[..]

Knappe jongen die een 2/3e meerderheid vindt om dit artikel af te schaffen.
Schaffen we gewoon al het bijzonder onderwijs af. Voldoen we in elk geval aan dat artikel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')