Nee hoor, ze zijn een hele tolerante partijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Das inderdaad gewoon discriminatie.
Knappe jongen die een 2/3e meerderheid vindt om dit artikel af te schaffen.quote:Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk
behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke
gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
SImpel: buitenlanders hoeven niet stante pede het land uit maar zullen zich wel moeten aanpassen. Eigenlijk had hij moeten zeggen een monoculturele multi-raciale samenleving..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef nozem het volgende:
e. Wat bedoelt hij hiermee?
Oh ja. Niet dat ik fan ben van hoofddoekjes op school en dergelijke, maar verbied dan ook keppeltjes en jezus kruisjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn een hele tolerante partij
Het is weer gewoon ouderwets Islam-bashen. Beetje jammer dat ie schreeuwt met maatregelen waarvan ie nu al zeker is dat het nooit ene keer gaat lukken omdat de Grondwet ervoor moet worden aangepast, puur om Johnny en Anita achter zich te krijgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh ja. Niet dat ik fan ben van hoofddoekjes op school en dergelijke, maar verbied dan ook keppeltjes en jezus kruisjes.
Ook voor jou geldt weer: Vul nou is die leeftijd in van je, anders weten we niet of wij jou serieus moeten nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is weer gewoon ouderwets Islam-bashen. Beetje jammer dat ie schreeuwt met maatregelen waarvan ie nu al zeker is dat het nooit ene keer gaat lukken omdat de Grondwet ervoor moet worden aangepast, puur om Johnny en Anita achter zich te krijgen.
Ook voor jou geldt weer, leer eens Nederlandsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt weer: Vul nou is die leeftijd in van je, anders weten we niet of wij jou serieus moeten nemen.
Dat het niveau van een reactie in POL leeftijdsgebonden is blijkt wel weer uit jouw reacties of niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:43 schreef JohnDope het volgende:
Hallo ouwe pik (dude, n00b, l33t, whatever). Ik zit hier niet te solliciteren op 1 of andere topfunctie!
Voor types als jij, ga ik nog eens een keer een cHaTrOBoTjuh maken en iedere keer wanneer jij een typfout maakt in een bericht, dan maakt die chatrobotje een correctiepost er achter aan. En dan niet gaan klagen dat dat Superirritant is
Maargoed vul eerst maar eens je leeftijd in!
Nawijn vindt het jammer dat er zoveel kleine rechtse partijen zijn, vraag ik me af waarom ie zich dan niet gewoon aansluit bij een van de anderen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:57 schreef druze_eddy het volgende:
Ik vind dat gedoe met al die kleine partijtjes ter rechter zijde een hoog "Life Of Brian" gehalte hebben. Al die Alpha mannetjes die als "redder des vaderlands' de geschiedenisboekjes in willen gaan.............................maar het blijft wel leuk.
Pijn voor Nederland was misschien een betere naam geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:57 schreef druze_eddy het volgende:
Ik vind dat gedoe met al die kleine partijtjes ter rechter zijde een hoog "Life Of Brian" gehalte hebben. Al die Alpha mannetjes die als "redder des vaderlands' de geschiedenisboekjes in willen gaan.............................maar het blijft wel leuk.
Hij heeft mannetjes die voor hem gaan bellenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nawijn vindt het jammer dat er zoveel kleine rechtse partijen zijn, vraag ik me af waarom ie zich dan niet gewoon aansluit bij een van de anderen.
Schaffen we gewoon al het bijzonder onderwijs af. Voldoen we in elk geval aan dat artikel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef DrMarten het volgende:
Even voor de volledigheid art. 1 van de Grondwet
[..]
Knappe jongen die een 2/3e meerderheid vindt om dit artikel af te schaffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |