abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:11:01 #26
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41104816
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Hij had inhoudelijk erg veel te melden. Hij wilt een energiecompensatie!!! Ik dacht dat rechts voor vrije marktwerking was? Overigens is de energiecompensatie toch echt het stokpaardje van het CDA...

"Nou, ik heb die andere rechtse partijen nog niet gehoord over energiecompensatie hoor"

.
Compensatie kan ook in de vorm van belastingverlaging.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_41105433
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:11 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Compensatie kan ook in de vorm van belastingverlaging.
Compensatie is een vorm van belastingverhoging. Het geld moet ergens vandaan. Het is gewoon een sigaar uit eigen zak.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:22:41 #28
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41107337
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Compensatie is een vorm van belastingverhoging. Het geld moet ergens vandaan. Het is gewoon een sigaar uit eigen zak.
Die rook je maar op de wc ..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 augustus 2006 @ 21:36:29 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41107732
wat een muppet is het ook. Hij vind het gek dat Pastors niet met hem wilde in één partij. Maar zelf bellen doet hij niet daat organiseerd hij mensen voor daadkracht had hij het weleens over he
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41121028
Hij wordt gesponserd door de gezamenlijke popcorn-industrie schijnt.
I´m back.
pi_41121229
Ik hoop op 0 zetels en ik verwacht het ook. Hopelijk is de mode om een politiek partij op te richten snel weer voorbij!
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_41126061
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hij was net bij 2vandaag; 20 tot 25 zetels denkt ie
pi_41126926
quote:
Dat zegt al genoeg. Enige realiteitszin is hem vreemd.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_41131909
quote:
Dus dan wordt het
Nawijn 25
Verdonk 25
LPF zeker 10
Wilders 25
Pastors 25
Dat is samen 110, een ruime meerderheid. .
I´m back.
pi_41154868
Nawijn heeft meer bekendgemaakt over het programma van zijn partij, die hij zelf als 'sociaal rechts' omschrijft...
quote:
De Partij voor Nederland van Hilbrand Nawijn is tegen verdere uitbreiding van het aantal moskeeën in Nederland. Nawijn wil af van het islamitisch onderwijs en van hoofddoekjes in publieke functies. Dat staat in een 25-puntenplan dat Nawijn vandaag presenteert.

Nawijn is voor gratis openbaar vervoer en afschaffing van het Kwartje van Kok en vindt dat 65-plussers niet moeten meebetalen aan de AOW. Hij wil zijn plannen betalen door te bezuinigen op de bureaucratie. Nawijn omschrijft zijn partij als sociaal rechts. Hij vindt het jammer dat er zoveel kleine rechtse partijen zijn.
Bron: NOS Teletekst

Genoeg stof tot discussie, lijkt me zo...
pi_41155680
Ik moest hier wel om lachen:

Voormalig LPF-fractieleider Gerard van As, die onlangs overstapte naar de partij van Nawijn, zegt in een toelichting: "Wij willen niet in de extreem-rechtse hoek worden gedrukt. Wij gooien de islam niet op één hoop, zoals de partijen van Wilders en Pastors. We zijn niet tegen de multiculturele samenleving. Iedereen die dat wil moet kunnen meedoen, maar dan moeten ze wel Nederlander worden." (van: www.nu.nl)

Leuk, zo'n contradictie. Wat bedoelt hij hiermee? Dat allochtonen dusdanig moeten integreren dat ze net zo Nederlands worden als de gemiddelde bewoner van een doorzonwoning in een vinexwijk in Duiven? En als je dat vindt, hoe kun je dan tegelijkertijd niet tegen een multiculturele samenleving zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door nozem op 25-08-2006 10:53:46 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_41155761
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Dat zegt al genoeg. Enige realiteitszin is hem vreemd.
Ambitie noemen ze dat
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef dVTB het volgende:
Nawijn heeft meer bekendgemaakt over het programma van zijn partij, die hij zelf als 'sociaal rechts' omschrijft...
[..]

Waarom komen die nieuwe rechtse partijtjes toch altijd met dezelfde items. Veel verder als dingen die er van de week op het nieuws waren en iets over moslims komen ze meestal niet.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_41156291
Hij wil islamitisch onderwijs afschaffen, maar over Christelijk en Katholiek onderwijs wordt weer niet gesproken
A mind with a heart of it's own
pi_41156429
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef dVTB het volgende:
[..]

quote:
Nawijn is voor gratis openbaar vervoer en afschaffing van het Kwartje van Kok en vindt dat 65-plussers niet moeten meebetalen aan de AOW. Hij wil zijn plannen betalen door te bezuinigen op de bureaucratie.
. Wat een populist. Gratis openbaar vervoer kost een HSL en Betuwelijn bij elkaar, elk jaar. Dat kun je niet even financieren door een beetje te bezuinigen op bureaucratie. Of je moet de kwaliteit totaal laten verloederen.
quote:
De Partij voor Nederland van Hilbrand Nawijn is tegen verdere uitbreiding van het aantal moskeeën in Nederland. Nawijn wil af van het islamitisch onderwijs
Vrij onmogelijk, moet je de grondwet aanpassen.
pi_41156439
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Hij wil islamitisch onderwijs afschaffen, maar over Christelijk en Katholiek onderwijs wordt weer niet gesproken
Das inderdaad gewoon discriminatie.
pi_41156516
Hij was vanochtend op de radio en weer had ik plaatsvervangende SCHaamte.

En dan komt Wilders vanmiddag ook nog met zijn plannen
pi_41156616
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Das inderdaad gewoon discriminatie.
Nee hoor, ze zijn een hele tolerante partij
pi_41156770
Even voor de volledigheid art. 1 van de Grondwet
quote:
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk
behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke
gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Knappe jongen die een 2/3e meerderheid vindt om dit artikel af te schaffen.
pi_41156776
Geen extra moskeeën, geen hoofddoekjes, geen Islamitisch onderwijs...

Maar multiculturele samenleving: ''Prima hoor, geen problemen mee!"
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:58:49 #46
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41156861
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef nozem het volgende:
e. Wat bedoelt hij hiermee?
SImpel: buitenlanders hoeven niet stante pede het land uit maar zullen zich wel moeten aanpassen. Eigenlijk had hij moeten zeggen een monoculturele multi-raciale samenleving..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41156927
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:51 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nee hoor, ze zijn een hele tolerante partij
Oh ja. Niet dat ik fan ben van hoofddoekjes op school en dergelijke, maar verbied dan ook keppeltjes en jezus kruisjes.
pi_41156959
Kies voor het westen of kies voor de Sharia!
1NL!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41157074
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Oh ja. Niet dat ik fan ben van hoofddoekjes op school en dergelijke, maar verbied dan ook keppeltjes en jezus kruisjes.
Het is weer gewoon ouderwets Islam-bashen. Beetje jammer dat ie schreeuwt met maatregelen waarvan ie nu al zeker is dat het nooit ene keer gaat lukken omdat de Grondwet ervoor moet worden aangepast, puur om Johnny en Anita achter zich te krijgen.
pi_41157382
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:07 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Het is weer gewoon ouderwets Islam-bashen. Beetje jammer dat ie schreeuwt met maatregelen waarvan ie nu al zeker is dat het nooit ene keer gaat lukken omdat de Grondwet ervoor moet worden aangepast, puur om Johnny en Anita achter zich te krijgen.
Ook voor jou geldt weer: Vul nou is die leeftijd in van je, anders weten we niet of wij jou serieus moeten nemen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')