bron parlement.comquote:Hilbrand Nawijn noemt zijn partij 'Partij voor Nederland'
22 augustus 2006
De partij waarmee ex-LPF-Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn meedoet aan de Tweede Kamerverkiezingen heet 'Partij voor Nederland'. Dat heeft Nawijn bekendgemaakt.
Hij is nog bezig met het samenstellen van een kandidatenlijst en hoopt binnenkort zijn programma te kunnen presenteren.
Beetje een voortzetting van het hele Leefbaar-gebeuren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef sigme het volgende:
[..]
bron parlement.com
Om met SCH te spreken: NL en Nederland zijn in als onderdeel van de naam van een politieke partij.
Vergeet niet dat de grote partijen daar ook hard aan meewerken, zowel bij de VVD als het CDA heb je straks een lichting nieuwe kandidaten die "het ook allemaal nog moeten leren"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beetje een voortzetting van het hele Leefbaar-gebeuren.
Ik denk dat hij gesterkt is door de uitslag bij de gemeenteraadverkiezingen (in zijn gemeente, 5 zetels meen ik).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:08 schreef Napalm het volgende:
0 Zetels ondanks dat ie de vorige keer met voorkeursstemmen werd gekozen.
Vraag me ernstig af waarom Hilbrand N deze vrij kansloze partij op wil richten..
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:19 schreef Argento het volgende:
mijn stem heeft ie!
En dat recht hebben ze, als ze respecteren dat anderen níet die beleving van de werkelijkheid hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:52 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Niet te vergelijken.
Molukkers hadden gewoon een punt met hun treinkapingen: Nederland was haar afspraken niet nagekomen terwijl die mensen wél voor ons gevochten hebben.
De Islamitische problematiek is globaal en van een totaal andere aard. We hebben hier te maken met een mondiaal probleem en dat dreigt alleen maar groter te worden i.p.v kleiner. Waar andere migranten (Surinamers, Molukkers, Indo's) juist moderniseren, zien we bij islamieten het tegenovergestelde. I.p.v moderniserering zie je bij veel jonge Islamieten dat ze juist conservatiever worden of zelfs radicaliseren.
Het is wel humor allemaal hè ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:58 schreef Ringo het volgende:
En weer een pias!
Nou Wilders nog met zijn Pruikenpartij en het circus is compleet.
Laughter can kill the beast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is wel humor allemaal hè ?
Niet meer serieus te nemen, of juist wel.....
excuusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:31 schreef Napalm het volgende:
nu heb ik echt alles gezien
I have a dream...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hij was net bij 2vandaag; 20 tot 25 zetels denkt ie![]()
Hij had inhoudelijk erg veel te melden. Hij wilt een energiecompensatie!!! Ik dacht dat rechts voor vrije marktwerking was? Overigens is de energiecompensatie toch echt het stokpaardje van het CDA...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hij was net bij 2vandaag; 20 tot 25 zetels denkt ie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |