quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:39 schreef Chau het volgende:
Single, en doe ook ICT, en heb nog geen dames negatief zien reageren inverband met mijn opleiding meestal het tegenover gestelde en dat ze zeggen "Jij ICT?".
Wel gezien dat klasgenoten raar worden aangekeken, maar dat ligt aan hun houding en uitstraling.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef WesHell het volgende:
[..]
Dat zijn veel ICT'ers... Ik ben gewoon normaal.. En heb de kennis in mijn hoofd..En laat het van buiten dus echt niet zien dat ik een ICT'ér ben... Maar waarom moet ik een andere opleiding doen dan Loontjah??
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:49 schreef Bigs het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook dat de meeste vrouwen ICT helemaal niet als iets negatiefs zien.. het heeft toch echt met de persoon erachter te makenMaar voor de zekerheid ben ik toch maar een andere richting opgegaan.
Helaas voor veel ICT-ers stralen ze niet veel bijzonders uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:10 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Het zal eerder met je uitsraling dan met je beroepskeuze te maken hebben idd.
"No I will not fix your computer" T-shirtsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Helaas voor veel ICT-ers stralen ze niet veel bijzonders uit.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
"No I will not fix your computer" T-shirts![]()
Vind ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:16 schreef Spacemonkeh het volgende:
Ja
Ach, ik deed een tijdje terug ICT.. maar heb toch echt wel heel vaak oogcontact en merk ik dat ik word aangekeken, dus dat slaat gewoon nergens op.. Het is alleen dat ik vrouwen allemaal hetzelfde vind.. er zijn er maar weinigen die boven de rest springt. Ook komt het doordat ik gewoon geen 'drang' hebt om ff een 'chick te scoren' . Alles op zn tijd![]()
Daarnaast had ik ook veel klasgenoten vorig jaar die alleen maar over spelletjes items praatte, en over world of warcraft in de pauze terwijl ze langs allemaal mooie dames liepen. Tja, dan doe je het toch echt zelf hoor![]()
Voor mij nog een jaartje of 2 erbij![]()
Ach, laten we het anders stellen.. Je hebt ICT'ers en ICT'ers...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:25 schreef BunnyHunter het volgende:
4 jaar ict gedaan .. ben eindelijk weer eens vrijgezel nu ik een andere opleiding onderga..
Van de andere kant komen hier in dit topic wel erg veel ICT mensen als ik dat zo lees. Dat is natuurlijk geen goed gegeven in het voordeel van de ICTer
En het leuke is dat ze dat allemaal zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:09 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ach, laten we het anders stellen.. Je hebt ICT'ers en ICT'ers...
Owja, en ben geen vrijgezel!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik ben ook ICT'er werk met veel mensen ipv van computers en games etc... interreseren me ook geen bal. Thuis zit ik nooit achter de PC en ik heb al heel wat vriendinnetjes versleten dus het hangt er maar net van af wat je interresses zijn. ik werk er mee maar mijn leven is er niet door geobsedeerd.
wat dus wel het geval is bij de meeste ICTer is dat ze in hun eigen wereldje leven met als vriendin hun computer of hun favoriete spelletje.
Uit gaan ze meestal niet en hebben 1 of 2 nerds als vrienden om te praten over spelletjes en computers en hun onderdelen.![]()
Dus sociaal zijn ze niet en vrouwen interreseerd ze ook niet!!
Ah een Amerikanen liefhebberquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef WesHell het volgende:
Ik ben dus wel vrijgezel... Maar ik weet het niet.. Mijn auto zal wel afstoten bij de moderne dames..
Maar daar gaat liefde niet om toch?? Valt me wel vaak op.. Dat lelijke jongens van een jaar of 23 een meid van 17 in hun ricer bak zitten hebben..
Amerikanen liefhebber for surequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah een Amerikanen liefhebber(althans, denk ik
)
Ik heb toch al een hoop vrouwtjes gehad in m'n Chevrolet hoorMaar goed, dat zijn gewoon vriendinnen. Bovendien vinden de meeste vrouwen hem wel vet.
Ennuh......waarom lopen die meetings dan altijd vol met lekkere wijven die die auto's toch mooi vinden?
Maar wat die vrouwen met die Golf GTI of Astra GTI rijders moeten blijft bij mij ook een groot vraagteken...Wat is er nou mooi aan zo'n bak? Bovendien zijn ze niet eens duurDus aan het geld zal het ook niet liggen...of vrouwen hebben daar gewoon geen kijk op
Ik ken hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:02 schreef WesHell het volgende:
[..]
Amerikanen liefhebber for sureMustang power he
Tja ik wil toch nu echt wel een vriendin hoor.. Ik ben nu wel toe aan serieuse relatie.
Ja daar zit ik ook jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken hetIk heb ook een tijdje rondgeslet en nou eindig je met niks, das ook niet leuk
Ik zag trouwens ook dat je op de amerikaanseautopagina zatIk zie je daar vast wel weer
T'wordt nou wel heel erg offtopic
En toe aan nieuwe relatie ???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik ben sinds maandag, na ruim twee jaar verkering gehad te hebben, weer vrijgezel.
Wáárom post ik in PUB...
Uhm.. nee? Het is net drie dagen uit...quote:
Jammer dat het dan zo afloopt...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Uhm.. nee? Het is net drie dagen uit...
Twee jaar en twee maanden samen geweest. Waren twee mooie jaren samen..![]()
Tja, als je beide veranderd, anders over dingen gaat denken, en samen niet meer met bepaalde dingen er uit kunt komen, is de relatie verbreken soms het beste. Ben wel blij dat zowel m'n ex als ik er beide op terug kunnen kijken als een erg leuke periode samen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef WesHell het volgende:
[..]
Jammer dat het dan zo afloopt...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:00 schreef WalkingDisaster het volgende:
Single
na een relatie van bijna 14maanden![]()
voegt zich bij Borky aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:29 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben trouwens ook vrijgezel, al bijna 2 maanden
Cheer up ol' buddy ol' pal! 19 is DE leeftijd om single te zijnquote:
Ja, verschrikkelijk. Gaat het?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:12 schreef Crazy-M het volgende:
nog steeds niet duidelijk of ik single of bezet ben
toch erg he
Ik ben ook 19 en singlequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Cheer up ol' buddy ol' pal! 19 is DE leeftijd om single te zijn![]()
Ik 21 en singlequote:
gaat snel bij jouquote:
niet echtquote:
Hmm kutsituatie. Maarja je ging in eerste instantie al de fout in door met haar te zoenen, je wist dat ze een relatie had en notabene ook nog met een goede vriend van jouquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet echt
maar ja lang lang lang verhaal.
om lang verhaal dus maar kort te maken:
Meid heeft vriend (al bijna 3 - 4 jaar)
we hebben gezoend
haar vriend ook mijn goede vriend
ehm. sinds zoen veel contact met haar (top was 4 berichten gemiddeld per dag in 2 weken tijd)
veel over gepraat
einde: Zei wil hem niet kwijt maar ook niet mij.
ik gevoel ik verder moet, maar ja ben toch van haar gaan houden
haar vriend weet van niks.
nu komende zaterdag leuke avond gepland tussen wat vrienden en haar
nodigt 1 of andere zakpatat ook haar vriend uit
dus Nee het gaat niet echt
net sms van haar (tja lekker laat maar ja)
zelfs zij vind het niet leuk dat hij meekomt
baal hier dus echt ontzettend van
tja als je een week alleen met elkaar bent, naast elkaar ligt en slaaptquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm kutsituatie. Maarja je ging in eerste instantie al de fout in door met haar te zoenen, je wist dat ze een relatie had en notabene ook nog met een goede vriend van jouWaar haal je het gore lef vandaan eigenlijk?
Het zou eerlijk gezegd niet in me opkomen om dergelijke activiteiten met de vriendin van een goeie vriend van me te doen. Of je "vriend" moet (onterecht) wel heel goed van vertrouwen zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja als je een week alleen met elkaar bent, naast elkaar ligt en slaapt
dan wordt je gewoon closer :x
shit happens zeggen ze soms maar ja
Hmja, ondr scouting, zei dezelfde leiding team als mij hij niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zou eerlijk gezegd niet in me opkomen om dergelijke activiteiten met de vriendin van een goeie vriend van me te doen. Of je "vriend" moet (onterecht) wel heel goed van vertrouwen zijn.
Maarja offtopic/andere discussie, of mag deze topic als SC beschouwd worden![]()
quote:
Jaloers? Hoezo, je zoent toch niet met anderenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef Frederiqueske het volgende:
Bijna, hij zit zo jaloers te doen de laatste tijd dat ik op het punt sta hem te dumpen![]()
Jaloers gefrustreerd what's the differencequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jaloers? Hoezo, je zoent toch niet met anderen
Ja goed plan, en als het uitgaat je ex nog elke dag tegenkomen!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef gateh het volgende:
helaas![]()
maarja, ik zit in een nieuwe klas, nieuwe mensen enzo dus daar gaat gauw verandering in komen![]()
Je vindt 15 en 1.86 m zeker te oud/groot..quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef Frederiqueske het volgende:
Bijna, hij zit zo jaloers te doen de laatste tijd dat ik op het punt sta hem te dumpen![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef AlohaXa het volgende:
relaties zijn overrated
ooh wat een vooroordeel weer zeg, jong dus je bent een BrEeZ@Hquote:Op donderdag 7 september 2006 15:09 schreef quickie1985 het volgende:
frederiqueske 21 jaar en een auto kick je daar op?je mag er best wezen maar een beetje jong en je valt een beetje in de categorie BrEeZ@H
Amenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh wat een vooroordeel weer zeg, jong dus je bent een BrEeZ@Hen nee ik kick niet op op iemand van 21 jaar met een auto....... hoewel ik wel materialistisch ben ingesteld whehe
en ja ben jong helaas, maar ja, er zijn er ook weer die jonger dan mij zijn hoor whehe
![]()
je vergeet, in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige geest,quote:
Yus!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef AlohaXa het volgende:
relaties zijn overrated
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:04 schreef Nexie het volgende:
[..]
Yus!
Hai, ik ben Nexie en ik ben alcoho...vrijgezel!
Dat heb ik al zo vaak gelezen de laatste tijd, het kan bijna niet meer als compliment gezien worden vind ik! Het is tijd voorquote:
haha exactly mequote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef kevin85 het volgende:
Nee..
Nu ff een keer niet, en dat mag je uniek noemen..!
Deed daar nooit zo aan
Nouzeg, das toch schattig!quote:Op maandag 11 september 2006 07:33 schreef Frederiqueske het volgende:
Bweugh, ik kreeg gisteren een liefdesbrief van een jongen van mijn school............... of ik verkering wil met hem....... die brief ligt nu mooi bij de openhaart om het straks mee aan te steken als het koud word![]()
![]()
![]()
schattig??? misschien vonden ze dat schattig in mijn oma's tijd, maar ik vind het dom. Je gaat toch geen liefdesbrief sturen......... deden ze in mijn ouders tijd,quote:Op maandag 11 september 2006 07:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nouzeg, das toch schattig!Die jongen heeft al zn moed verzameld om op te schrijven wattie van je vindt, toen nog een keer al zn moed verzameld om die brief ook daadwerkelijk te sturen. Wees in ieder geval zo eerlijk om m te bellen en te zeggen dat je het niet ziet zitten dan..
![]()
Achja, je bent ook nog maar 13. Alle jongens zijn eng, vooral die die zeggen dat ze je leuk vinden!quote:Op maandag 11 september 2006 07:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
schattig??? misschien vonden ze dat schattig in mijn oma's tijd, maar ik vind het dom. Je gaat toch geen liefdesbrief sturen......... deden ze in mijn ouders tijd,neuh, ik moet hem nie en ik ga hem ook nie bellen, dan merkt ie het vanzelf de kneus.
![]()
![]()
ook al zo'n zwak iets, innerlijk,,,,,,,,,,, ik heb liever iets wat een beetje een mooi aanzicht heeft hoor, wat heb je liever?? een aardig ventje dat eruit ziet als de klokkenluider van de Notre Dam of een iets minder aardige Brat Pitt achtig iemandquote:Op maandag 11 september 2006 08:03 schreef Merel1808 het volgende:
Uiteraard needless to say dat het om innerlijk gaat, niet om uiterlijk![]()
Achja, toen ik 13 was wilde ik ook altijd een knap vriendje, tot ik erachter kwam dat dat eigenlijk allemaal eikels zijn. Maargoed, daar moet je toch zelf achter komenquote:Op maandag 11 september 2006 08:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ook al zo'n zwak iets, innerlijk,,,,,,,,,,, ik heb liever iets wat een beetje een mooi aanzicht heeft hoor, wat heb je liever?? een aardig ventje dat eruit ziet als de klokkenluider van de Notre Dam of een iets minder aardige Brat Pitt achtig iemand![]()
![]()
![]()
idd, schattig en origineel in deze tijdquote:Op maandag 11 september 2006 07:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nouzeg, das toch schattig!Die jongen heeft al zn moed verzameld om op te schrijven wattie van je vindt, toen nog een keer al zn moed verzameld om die brief ook daadwerkelijk te sturen. Wees in ieder geval zo eerlijk om m te bellen en te zeggen dat je het niet ziet zitten dan..
![]()
Joh, maakt me niet uit hoor. Je mag hem lelijk vinden en alles. Ik zeg ook niet dat je 'verkering' met m moet nemen ofzo. Ik zeg alleen dat het lief is dattie je een brief heeft gestuurd, en dat het wel zo netjes is om enige vorm van reactie te geven.quote:Op maandag 11 september 2006 08:12 schreef Frederiqueske het volgende:
zit niet zo alles op mijn leeftijd af te steken man,net of het altijd daaraan ligt.... hij is gewoon een nerd, en lelijk, Balkenenden is zelfs knapper dan hem, dat zegt al genoeg he.. ik zal wel eens een foto van hem vragen, kan je het zien..... maar ik sta niet voor de gevolgen in
![]()
Ik vind het ook schattigquote:Op maandag 11 september 2006 08:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, schattig en origineel in deze tijd
* Sylvana nog vrijgezel is om het OT te houden
Maar goed benje nog vrijgezel?quote:Op maandag 11 september 2006 12:16 schreef AlohaXa het volgende:
Awww wat lief, er is iemand voor het eerst ongesteld![]()
edit: dit bericht had ik getypt voordat de mod langs was gekomen![]()
Ik welquote:Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed benje nog vrijgezel?
quote:
Vind je het gek dat je vrijgezel bent en nog nooit gezoend hebtquote:Op maandag 11 september 2006 17:22 schreef Frederiqueske het volgende:
hehe ik heb de brief vanmiddag terug gegevenhij keek niet zo blij volgens mij maja niet mijn probleem
dus ik blijf nog steeds vrijgezel om weer ff ontopic te gaan
![]()
![]()
![]()
ik ben helemaal niet onzeker, ik heb gewoon geen behoefte aan een vriendje, komaan zeg, heb tijd zat komt wel als ik van school af ben hoor, nu heb ik daar gewoon geen behoefte aan klaar.quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je vrijgezel bent en nog nooit gezoend hebtJe bent gewoon onzeker maar dat komt nog wel goed (hoop ik voor je).
Niet dat ik geen vrijgezel ben, maar dat is een ander verhaal![]()
Waarom zeur/klaag je dan in dit topic en open je een topic over dat je nog nooit gezoend hebt?quote:Op maandag 11 september 2006 18:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet onzeker, ik heb gewoon geen behoefte aan een vriendje, komaan zeg, heb tijd zat komt wel als ik van school af ben hoor, nu heb ik daar gewoon geen behoefte aan klaar.![]()
Ook nog nooit gezoend, geen problemen mee open ik een topicquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Waarom zeur/klaag je dan in dit topic en open je een topic over dat je nog nooit gezoend hebt?Lijkt toch echt op onzekerheid in mijn ogen
![]()
En KaMo, ik zeg het niet vaak, maar dit keer geef ik je gelijkYarr, shiver me timbers!
![]()
tuuuuuuuurlijk zou je dat doen jaquote:Op maandag 11 september 2006 19:04 schreef KaMo het volgende:
mag ik eerlijk zijn Frederiqueske:
Je bent een Bitch
![]()
En over je leeftijd en dat liefdesbriefen oud zijn
Ik vind van niet en ik ben ook 13
Als een meid mij een brief zou sturen en ik zou haar lelijk vinden dan zou ik opstenminst een gesprek met haar voeren ofzo
ookal is het maar over msn ofzo
neuj ben niet onzeker, alleen wilde ik dat weten voor het geval we zouden zoenen, maar ik heb besloten het niet te doen en heb hem al gedumpt ook hehe dus die topic was niet meer van belangquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Waarom zeur/klaag je dan in dit topic en open je een topic over dat je nog nooit gezoend hebt?Lijkt toch echt op onzekerheid in mijn ogen
![]()
En KaMo, ik zeg het niet vaak, maar dit keer geef ik je gelijkYarr, shiver me timbers!
![]()
Ik welquote:Op maandag 11 september 2006 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
tuuuuuuuurlijk zou je dat doen jaen je zou gelijk daarna die brief aan al je vrienden laten lezen en kopieeren en overal wegleggen
, heej goed idee trouwens whehe en ja ik ben een bitch, kan er niks aan doen, maar anders kom ik nooit van dat ventje af, nu weet ie gelijk wat hij aan mij heeft
niks dus
![]()
Wees creatief zou ik zeggen, je zou kunnen terugzwaaien?quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:48 schreef WesHell het volgende:
Vrijgezel is zo bagger nog niet eens..
Maar ik ben wel op zoek naar de ware...............
nou is ook niet helemaal waar hoor, zijn veel mensen die heel hun leven vrijgezel blijven omdat ze geen passend dekseltje kunnen vindenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:17 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ach op ieder potje past een deksel...
Beter zoekenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou is ook niet helemaal waar hoor, zijn veel mensen die heel hun leven vrijgezel blijven omdat ze geen passend dekseltje kunnen vinden![]()
de broer van mijn opa bv
die is altijd vrijgezel gebleven zijn hele leven
en nog steeds want hij leeft nog hehe
![]()
haha ja eigelijk wel eejquote:
ik ehb misschien een dekseltje gevonden, maar het is ook nog een mooi dekseltje ookquote:Op donderdag 14 september 2006 11:17 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ach op ieder potje past een deksel...
ben nu denk ik zelfs meer kwijt aan een gewone vriendin aan smsjes dan toen ik een vriendin hadquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
lekker relax
geen geld uitgeven aan die persoon
Maar ja om bijna in een relatie te zitten kost ook al veel geld (SMS)
Wat ben jij koud zegquote:Op maandag 11 september 2006 07:33 schreef Frederiqueske het volgende:
Bweugh, ik kreeg gisteren een liefdesbrief van een jongen van mijn school............... of ik verkering wil met hem....... die brief ligt nu mooi bij de openhaart om het straks mee aan te steken als het koud word![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat sommige dekseltjes doordraaien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:04 schreef hele_nare_user het volgende:
Over die dekseltjes: ik dacht ook 10 jaar lang dat er geen enkel deksel 'op mij paste'. Toch heb ik sinds 2 maanden een hele lieve vriendin!
Geduld, hoewel ik dat woord ook niet wilde horen vroeger.
maar je durft al wel te zoenen?quote:Op maandag 11 september 2006 07:33 schreef Frederiqueske het volgende:
![]()
![]()
Akkoordquote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef andre347 het volgende:
Ik ben al mijn hele leven vrijgezel
*knipperlichtquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:54 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Ik geloof dat sommige dekseltjes doordraaien.
Dus antwoord op TT: Ja.
nou nouquote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef andre347 het volgende:
Ik ben al mijn hele leven vrijgezel
Hoiquote:Op donderdag 14 september 2006 22:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
haha ja eigelijk wel eejmaar hij reisde veel en had geen behoefte aan een relatie geloof ik, mja da kan eej
ik ben ff spelleke doen
met marysequote:Op donderdag 28 september 2006 12:16 schreef Kleine_Jelle het volgende:
en wat is precies het bedoeling van dit topic?
zeggen dat je vrijgezel bent, en vervolgens hier een vriendin krijgen, en dan geyle neucksecks?!!:11?!?!?!?
:D:D
behalve dat het goedkoper is zie ik niet veel voordelenquote:Op maandag 25 september 2006 17:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
single heeft zo zijn voor en nadelen
hahaa. idd ik heb nu ook nog geld in me portomonee na het weekend...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
behalve dat het goedkoper is zie ik niet veel voordelen
* LoggedIn aait zn vriendin
in principe?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:37 schreef liiszle het volgende:
ikke wel in principe
ja alleen als het me uitkomtquote:
Kun je er eentje voor me aanschaffen en verschepen, max 100 dollar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:31 schreef PPAUL het volgende:
haha ik heb al weer een tijdje een vriendinnigieman als het in nl niet lukt moet je naar indonesie komen (zit ik nu voor 4 maanden;) ) dan is het niet zo moeilijk want iedereen denkt dat je geld hebt hahah!!!
![]()
![]()
en dan toch gewoon stijlvol een nederlandse nemen whoehoe!
![]()
Hetzelfde geldt voor Hongarije.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:31 schreef PPAUL het volgende:
haha ik heb al weer een tijdje een vriendinnigieman als het in nl niet lukt moet je naar indonesie komen (zit ik nu voor 4 maanden;) ) dan is het niet zo moeilijk want iedereen denkt dat je geld hebt hahah!!!
![]()
![]()
en dan toch gewoon stijlvol een nederlandse nemen whoehoe!
![]()
Psstt, daar ga je de fout al in bij de vrouwtjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:07 schreef fate het volgende:
De vriendschap blijft altijd bij de vriendschap jammergenoeg...
Kan je dat es uitleggen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Psstt, daar ga je de fout al in bij de vrouwtjes
Eens in de friendzone, altijd in de friendzone. Als je wat met een vrouwtje wilt moet je vanaf het begin al een beetje duidelijk maken dat je geen normaal contact wiltquote:
valt mee om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:20 schreef koentje.k het volgende:
Ben ook vrijgezelLeuk, maar begin het nou toch wel en beetje zat te raken..
soms.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:53 schreef fvivif het volgende:
Ik heb een piemel ben ik nu vrijgezel?
kut. dan zou ik geen vrijgezel zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:53 schreef fvivif het volgende:
Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
kut. dan zou ik geen vrijgezel zijn
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:53 schreef fvivif het volgende:
nee... maar er zijn operaties.. en dan kan ook jij een piemel krijgen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
kut. dan zou ik geen vrijgezel zijn
ja, de 26e een datequote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:04 schreef Yankee_One het volgende:
plannen dan?
ik weet waar ze woontquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:37 schreef Yankee_One het volgende:
tja een relatie
als je het perfecte meisje tegenkomt misschien, maar die zijn heel zeldzaam
Idd. 1x tegengekomen, maar ze vond mij niet de perfecte jongenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:37 schreef Yankee_One het volgende:
tja een relatie
nuff saidquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:37 schreef Yankee_One het volgende:
tja een relatie
aah joh aanschaffen hoeft niet, nederland en europa zijn het beloofde land volgens mij zouden ze zo die kant op willen als ik een zee container regel. dan laat ik er wel 100 die kant op komenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:20 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Kun je er eentje voor me aanschaffen en verschepen, max 100 dollar.![]()
hoezo ook weer?? ben nooit weggegweest hoor....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hey, frederequeske ook weer in da house!!!
Hoiquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:19 schreef Frederiqueske het volgende:
ook nog altijd vrijgezellig whehe![]()
Ben ik met je eens. Veel ICT-ers hebben zo "nurd" uitstraling. Maar ik ben ook ICT-er in hard en nieren maar heb al meer dan 2 jaar een vriendin. En die houd niet van computers, haha.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Helaas voor veel ICT-ers stralen ze niet veel bijzonders uit.
laat nou net bij alle informatica nerds een bril hebben, te strakke oude broeken, met hun handen in de zakken van hun regenjackjes van de scapino lopen en hun haren strak achteroverzitten en je vooroordeel is geborenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:28 schreef WimpieVeghel het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Veel ICT-ers hebben zo "nurd" uitstraling. Maar ik ben ook ICT-er in hard en nieren maar heb al meer dan 2 jaar een vriendin. En die houd niet van computers, haha.
Ik wil hiermee zeggen: Het kan wel gewoon en hoeft zeker niet met je opleiding te maken te hebben maar met de uitstraling die je hebt en hoe graag je een vriendin wilt.
Generaliseren is ook een vak hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
laat nou net bij alle informatica nerds een bril hebben, te strakke oude broeken, met hun handen in de zakken van hun regenjackjes van de scapino lopen en hun haren strak achteroverzitten en je vooroordeel is geboren
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef Kiteless het volgende:
Ikke ook
Tijd voor een vrijgezellen-meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
1op1 meetingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef Kiteless het volgende:
Ikke ook
Tijd voor een vrijgezellen-meet
je weet dat kiteless van mij is hea?quote:
haha toch maar even veilig stellenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
je weet dat kiteless van mij is hea?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
Omdat jullie allebei 'kont-foto's' maken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
mmh jij ook alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. 1x tegengekomen, maar ze vond mij niet de perfecte jongen![]()
![]()
![]()
Damn zo'n lekker ding vrijgezel.quote:
kan er toch wel een keer lenen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:24 schreef quickie1985 het volgende:
OEf er gaat niets boven een fuckbuddy (lees sex relatie) wel de lusten maar niet de lasten
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:52 schreef nsgopfok het volgende:
[..]
Damn zo'n lekker ding vrijgezel.
Is dat filmpje ook van jezelf ?![]()
Nou ik kan nu hier ook wel posten![]()
Na 7 jaar is het uit![]()
Dus hoe posten we nu.
Jongetje van 31 zoekt vrouw ergens rond of in de 010 gebied ?
Zoek vrouw met huis![]()
Game verslaafd zoals ik.
Geen behoefte aan een uitgaans leven![]()
Tuurlijk is poolen, bowlen, uit eten en dat soort dingen leuk.
En uitaard SEX![]()
Argh terug bij me ouders red mij![]()
Oh hier zal ik beter een vrouw mee krijgen als een kans op de jackpot in de lotto.
Maar het is tenminste eerlijk.
Meer details over mij imperfectie kunnen dames inlichten bij een chat programma waar ik op zit![]()
psst kitelessquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
kan er toch wel een keer lenen?
of we doen een 2op1 date
Maar, maar... ik verknal me tijd aan spelletjes zodat ik geen sociaal leven kan krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:35 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Je weet dat dit [PUB] is he, niet
[KANSLOZE 30'ERS DIE BIJ HUN OUDERS WONEN, GEEN SOCIAAL LEVEN HEBBEN, HUN TIJD VERBLOWEN EN GEILEN OP MEISJES DIE HALF ZO OUD ZIJN ALS ZIJZELF]
www.tmfchat.nlquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:36 schreef nsgopfok het volgende:
ps: wat is de link naar de forum met : [KANSLOZE 30'ERS DIE BIJ HUN OUDERS WONEN, GEEN SOCIAAL LEVEN HEBBEN, HUN TIJD VERSPILLEN AAN GAMES]![]()
he ik ook.. datenquote:
ja is goedquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:59 schreef Elvanera het volgende:
Ja, tot vanavond Ronald Jan!![]()
Haal je me om 7 uur op?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:56 schreef Okeuj het volgende:
Jeuj, bijna mn 3 maanden jubileum!
Je zou nog niks verklappen tussen onsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef liiszle het volgende:
een beetje..
ok.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:22 schreef fvivif het volgende:
[..]
Je zou nog niks verklappen tussen ons![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
ok.
Dan ben ik gewoon vrijgezel, negeer mijn voorgaande bericht alsjeblieft!
Ja, is toch onzin. Als mensen 3 maanden ofzo een vriendin hebben krijg je gelijk 40.000 topics omdat ze niet weten wat ze moeten kopen. Ooit wel eens een topic gezien van iemand die niets kon bedenken omdat ie 3 maanden singel is? Tssk, daar valt net zoveel te vieren: al 3 maanden geen verplichting, al 3 maanden een belminuten/smsbundel overschot, meer geld om te gaan stappenquote:
Je moeder? Loller einzZZ einzZnzeequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef FB-aight het volgende:
Ja, ik wacht altijden op 1 speciaal meisje
Ik word er ziek van
Dat we een open relatie hebben betekent nou ook weer niet dat je vrijgezel bent, liefquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
ok.
Dan ben ik gewoon vrijgezel, negeer mijn voorgaande bericht alsjeblieft!
Yoa.. maar euh..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:26 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat we een open relatie hebben betekent nou ook weer niet dat je vrijgezel bent, lief
vriend... ga je teveel met allochtonen om, dat je hun te vaak gebruikte humor hier weer moet gebruiken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef fvivif het volgende:
[..]
Je moeder? Loller einzZZ einzZnzee![]()
![]()
![]()
Jeuj..quote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef kevin85 het volgende:
Nee..
Nu ff een keer niet, en dat mag je uniek noemen..!
Deed daar nooit zo aan
Lange relatie geweest?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:04 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jeuj..![]()
Ik meld me weer aan als vrijgezel in dit topic..
Twijfelachtige prestatie overigens..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |