Wees creatief zou ik zeggen, je zou kunnen terugzwaaien?quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:48 schreef WesHell het volgende:
Vrijgezel is zo bagger nog niet eens..
Maar ik ben wel op zoek naar de ware...............
nou is ook niet helemaal waar hoor, zijn veel mensen die heel hun leven vrijgezel blijven omdat ze geen passend dekseltje kunnen vindenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:17 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ach op ieder potje past een deksel...
Beter zoekenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou is ook niet helemaal waar hoor, zijn veel mensen die heel hun leven vrijgezel blijven omdat ze geen passend dekseltje kunnen vinden![]()
de broer van mijn opa bv
die is altijd vrijgezel gebleven zijn hele leven
en nog steeds want hij leeft nog hehe
![]()
haha ja eigelijk wel eejquote:
ik ehb misschien een dekseltje gevonden, maar het is ook nog een mooi dekseltje ookquote:Op donderdag 14 september 2006 11:17 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ach op ieder potje past een deksel...
ben nu denk ik zelfs meer kwijt aan een gewone vriendin aan smsjes dan toen ik een vriendin hadquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
lekker relax
geen geld uitgeven aan die persoon
Maar ja om bijna in een relatie te zitten kost ook al veel geld (SMS)
Wat ben jij koud zegquote:Op maandag 11 september 2006 07:33 schreef Frederiqueske het volgende:
Bweugh, ik kreeg gisteren een liefdesbrief van een jongen van mijn school............... of ik verkering wil met hem....... die brief ligt nu mooi bij de openhaart om het straks mee aan te steken als het koud word![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat sommige dekseltjes doordraaien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:04 schreef hele_nare_user het volgende:
Over die dekseltjes: ik dacht ook 10 jaar lang dat er geen enkel deksel 'op mij paste'. Toch heb ik sinds 2 maanden een hele lieve vriendin!
Geduld, hoewel ik dat woord ook niet wilde horen vroeger.
maar je durft al wel te zoenen?quote:Op maandag 11 september 2006 07:33 schreef Frederiqueske het volgende:
Bweugh, ik kreeg gisteren een liefdesbrief van een jongen van mijn school............... of ik verkering wil met hem....... die brief ligt nu mooi bij de openhaart om het straks mee aan te steken als het koud word![]()
![]()
![]()
Akkoordquote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef andre347 het volgende:
Ik ben al mijn hele leven vrijgezel
*knipperlichtquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:54 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Ik geloof dat sommige dekseltjes doordraaien.
Dus antwoord op TT: Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |