je vergeet, in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige geest,quote:
Yus!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef AlohaXa het volgende:
relaties zijn overrated
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:04 schreef Nexie het volgende:
[..]
Yus!
Hai, ik ben Nexie en ik ben alcoho...vrijgezel!
Dat heb ik al zo vaak gelezen de laatste tijd, het kan bijna niet meer als compliment gezien worden vind ik! Het is tijd voorquote:
haha exactly mequote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef kevin85 het volgende:
Nee..
Nu ff een keer niet, en dat mag je uniek noemen..!
Deed daar nooit zo aan
Nouzeg, das toch schattig!quote:Op maandag 11 september 2006 07:33 schreef Frederiqueske het volgende:
Bweugh, ik kreeg gisteren een liefdesbrief van een jongen van mijn school............... of ik verkering wil met hem....... die brief ligt nu mooi bij de openhaart om het straks mee aan te steken als het koud word![]()
![]()
![]()
schattig??? misschien vonden ze dat schattig in mijn oma's tijd, maar ik vind het dom. Je gaat toch geen liefdesbrief sturen......... deden ze in mijn ouders tijd,quote:Op maandag 11 september 2006 07:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nouzeg, das toch schattig!Die jongen heeft al zn moed verzameld om op te schrijven wattie van je vindt, toen nog een keer al zn moed verzameld om die brief ook daadwerkelijk te sturen. Wees in ieder geval zo eerlijk om m te bellen en te zeggen dat je het niet ziet zitten dan..
![]()
Achja, je bent ook nog maar 13. Alle jongens zijn eng, vooral die die zeggen dat ze je leuk vinden!quote:Op maandag 11 september 2006 07:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
schattig??? misschien vonden ze dat schattig in mijn oma's tijd, maar ik vind het dom. Je gaat toch geen liefdesbrief sturen......... deden ze in mijn ouders tijd,neuh, ik moet hem nie en ik ga hem ook nie bellen, dan merkt ie het vanzelf de kneus.
![]()
![]()
ook al zo'n zwak iets, innerlijk,,,,,,,,,,, ik heb liever iets wat een beetje een mooi aanzicht heeft hoor, wat heb je liever?? een aardig ventje dat eruit ziet als de klokkenluider van de Notre Dam of een iets minder aardige Brat Pitt achtig iemandquote:Op maandag 11 september 2006 08:03 schreef Merel1808 het volgende:
Uiteraard needless to say dat het om innerlijk gaat, niet om uiterlijk![]()
Achja, toen ik 13 was wilde ik ook altijd een knap vriendje, tot ik erachter kwam dat dat eigenlijk allemaal eikels zijn. Maargoed, daar moet je toch zelf achter komenquote:Op maandag 11 september 2006 08:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ook al zo'n zwak iets, innerlijk,,,,,,,,,,, ik heb liever iets wat een beetje een mooi aanzicht heeft hoor, wat heb je liever?? een aardig ventje dat eruit ziet als de klokkenluider van de Notre Dam of een iets minder aardige Brat Pitt achtig iemand![]()
![]()
![]()
idd, schattig en origineel in deze tijdquote:Op maandag 11 september 2006 07:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nouzeg, das toch schattig!Die jongen heeft al zn moed verzameld om op te schrijven wattie van je vindt, toen nog een keer al zn moed verzameld om die brief ook daadwerkelijk te sturen. Wees in ieder geval zo eerlijk om m te bellen en te zeggen dat je het niet ziet zitten dan..
![]()
Joh, maakt me niet uit hoor. Je mag hem lelijk vinden en alles. Ik zeg ook niet dat je 'verkering' met m moet nemen ofzo. Ik zeg alleen dat het lief is dattie je een brief heeft gestuurd, en dat het wel zo netjes is om enige vorm van reactie te geven.quote:Op maandag 11 september 2006 08:12 schreef Frederiqueske het volgende:
zit niet zo alles op mijn leeftijd af te steken man,net of het altijd daaraan ligt.... hij is gewoon een nerd, en lelijk, Balkenenden is zelfs knapper dan hem, dat zegt al genoeg he.. ik zal wel eens een foto van hem vragen, kan je het zien..... maar ik sta niet voor de gevolgen in
![]()
Ik vind het ook schattigquote:Op maandag 11 september 2006 08:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, schattig en origineel in deze tijd
* Sylvana nog vrijgezel is om het OT te houden
Maar goed benje nog vrijgezel?quote:Op maandag 11 september 2006 12:16 schreef AlohaXa het volgende:
Awww wat lief, er is iemand voor het eerst ongesteld![]()
edit: dit bericht had ik getypt voordat de mod langs was gekomen![]()
Ik welquote:Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed benje nog vrijgezel?
quote:
Vind je het gek dat je vrijgezel bent en nog nooit gezoend hebtquote:Op maandag 11 september 2006 17:22 schreef Frederiqueske het volgende:
hehe ik heb de brief vanmiddag terug gegevenhij keek niet zo blij volgens mij maja niet mijn probleem
dus ik blijf nog steeds vrijgezel om weer ff ontopic te gaan
![]()
![]()
![]()
ik ben helemaal niet onzeker, ik heb gewoon geen behoefte aan een vriendje, komaan zeg, heb tijd zat komt wel als ik van school af ben hoor, nu heb ik daar gewoon geen behoefte aan klaar.quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je vrijgezel bent en nog nooit gezoend hebtJe bent gewoon onzeker maar dat komt nog wel goed (hoop ik voor je).
Niet dat ik geen vrijgezel ben, maar dat is een ander verhaal![]()
Waarom zeur/klaag je dan in dit topic en open je een topic over dat je nog nooit gezoend hebt?quote:Op maandag 11 september 2006 18:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet onzeker, ik heb gewoon geen behoefte aan een vriendje, komaan zeg, heb tijd zat komt wel als ik van school af ben hoor, nu heb ik daar gewoon geen behoefte aan klaar.![]()
Ook nog nooit gezoend, geen problemen mee open ik een topicquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Waarom zeur/klaag je dan in dit topic en open je een topic over dat je nog nooit gezoend hebt?Lijkt toch echt op onzekerheid in mijn ogen
![]()
En KaMo, ik zeg het niet vaak, maar dit keer geef ik je gelijkYarr, shiver me timbers!
![]()
tuuuuuuuurlijk zou je dat doen jaquote:Op maandag 11 september 2006 19:04 schreef KaMo het volgende:
mag ik eerlijk zijn Frederiqueske:
Je bent een Bitch
![]()
En over je leeftijd en dat liefdesbriefen oud zijn
Ik vind van niet en ik ben ook 13
Als een meid mij een brief zou sturen en ik zou haar lelijk vinden dan zou ik opstenminst een gesprek met haar voeren ofzo
ookal is het maar over msn ofzo
neuj ben niet onzeker, alleen wilde ik dat weten voor het geval we zouden zoenen, maar ik heb besloten het niet te doen en heb hem al gedumpt ook hehe dus die topic was niet meer van belangquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Waarom zeur/klaag je dan in dit topic en open je een topic over dat je nog nooit gezoend hebt?Lijkt toch echt op onzekerheid in mijn ogen
![]()
En KaMo, ik zeg het niet vaak, maar dit keer geef ik je gelijkYarr, shiver me timbers!
![]()
Ik welquote:Op maandag 11 september 2006 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
tuuuuuuuurlijk zou je dat doen jaen je zou gelijk daarna die brief aan al je vrienden laten lezen en kopieeren en overal wegleggen
, heej goed idee trouwens whehe en ja ik ben een bitch, kan er niks aan doen, maar anders kom ik nooit van dat ventje af, nu weet ie gelijk wat hij aan mij heeft
niks dus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |