Jaloers? Hoezo, je zoent toch niet met anderenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef Frederiqueske het volgende:
Bijna, hij zit zo jaloers te doen de laatste tijd dat ik op het punt sta hem te dumpen![]()
Jaloers gefrustreerd what's the differencequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jaloers? Hoezo, je zoent toch niet met anderen
Ja goed plan, en als het uitgaat je ex nog elke dag tegenkomen!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef gateh het volgende:
helaas![]()
maarja, ik zit in een nieuwe klas, nieuwe mensen enzo dus daar gaat gauw verandering in komen![]()
Je vindt 15 en 1.86 m zeker te oud/groot..quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef Frederiqueske het volgende:
Bijna, hij zit zo jaloers te doen de laatste tijd dat ik op het punt sta hem te dumpen![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef AlohaXa het volgende:
relaties zijn overrated
ooh wat een vooroordeel weer zeg, jong dus je bent een BrEeZ@Hquote:Op donderdag 7 september 2006 15:09 schreef quickie1985 het volgende:
frederiqueske 21 jaar en een auto kick je daar op?je mag er best wezen maar een beetje jong en je valt een beetje in de categorie BrEeZ@H
Amenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh wat een vooroordeel weer zeg, jong dus je bent een BrEeZ@Hen nee ik kick niet op op iemand van 21 jaar met een auto....... hoewel ik wel materialistisch ben ingesteld whehe
en ja ben jong helaas, maar ja, er zijn er ook weer die jonger dan mij zijn hoor whehe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |