je vergeet, in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige geest,quote:
Yus!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:16 schreef AlohaXa het volgende:
relaties zijn overrated
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:04 schreef Nexie het volgende:
[..]
Yus!
Hai, ik ben Nexie en ik ben alcoho...vrijgezel!
Dat heb ik al zo vaak gelezen de laatste tijd, het kan bijna niet meer als compliment gezien worden vind ik! Het is tijd voorquote:
haha exactly mequote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef kevin85 het volgende:
Nee..
Nu ff een keer niet, en dat mag je uniek noemen..!
Deed daar nooit zo aan
Nouzeg, das toch schattig!quote:Op maandag 11 september 2006 07:33 schreef Frederiqueske het volgende:
Bweugh, ik kreeg gisteren een liefdesbrief van een jongen van mijn school............... of ik verkering wil met hem....... die brief ligt nu mooi bij de openhaart om het straks mee aan te steken als het koud word![]()
![]()
![]()
schattig??? misschien vonden ze dat schattig in mijn oma's tijd, maar ik vind het dom. Je gaat toch geen liefdesbrief sturen......... deden ze in mijn ouders tijd,quote:Op maandag 11 september 2006 07:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nouzeg, das toch schattig!Die jongen heeft al zn moed verzameld om op te schrijven wattie van je vindt, toen nog een keer al zn moed verzameld om die brief ook daadwerkelijk te sturen. Wees in ieder geval zo eerlijk om m te bellen en te zeggen dat je het niet ziet zitten dan..
![]()
Achja, je bent ook nog maar 13. Alle jongens zijn eng, vooral die die zeggen dat ze je leuk vinden!quote:Op maandag 11 september 2006 07:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
schattig??? misschien vonden ze dat schattig in mijn oma's tijd, maar ik vind het dom. Je gaat toch geen liefdesbrief sturen......... deden ze in mijn ouders tijd,neuh, ik moet hem nie en ik ga hem ook nie bellen, dan merkt ie het vanzelf de kneus.
![]()
![]()
ook al zo'n zwak iets, innerlijk,,,,,,,,,,, ik heb liever iets wat een beetje een mooi aanzicht heeft hoor, wat heb je liever?? een aardig ventje dat eruit ziet als de klokkenluider van de Notre Dam of een iets minder aardige Brat Pitt achtig iemandquote:Op maandag 11 september 2006 08:03 schreef Merel1808 het volgende:
Uiteraard needless to say dat het om innerlijk gaat, niet om uiterlijk![]()
Achja, toen ik 13 was wilde ik ook altijd een knap vriendje, tot ik erachter kwam dat dat eigenlijk allemaal eikels zijn. Maargoed, daar moet je toch zelf achter komenquote:Op maandag 11 september 2006 08:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ook al zo'n zwak iets, innerlijk,,,,,,,,,,, ik heb liever iets wat een beetje een mooi aanzicht heeft hoor, wat heb je liever?? een aardig ventje dat eruit ziet als de klokkenluider van de Notre Dam of een iets minder aardige Brat Pitt achtig iemand![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |