Cheer up ol' buddy ol' pal! 19 is DE leeftijd om single te zijnquote:
Ja, verschrikkelijk. Gaat het?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:12 schreef Crazy-M het volgende:
nog steeds niet duidelijk of ik single of bezet ben
toch erg he
Ik ben ook 19 en singlequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Cheer up ol' buddy ol' pal! 19 is DE leeftijd om single te zijn![]()
Ik 21 en singlequote:
gaat snel bij jouquote:
niet echtquote:
Hmm kutsituatie. Maarja je ging in eerste instantie al de fout in door met haar te zoenen, je wist dat ze een relatie had en notabene ook nog met een goede vriend van jouquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet echt
maar ja lang lang lang verhaal.
om lang verhaal dus maar kort te maken:
Meid heeft vriend (al bijna 3 - 4 jaar)
we hebben gezoend
haar vriend ook mijn goede vriend
ehm. sinds zoen veel contact met haar (top was 4 berichten gemiddeld per dag in 2 weken tijd)
veel over gepraat
einde: Zei wil hem niet kwijt maar ook niet mij.
ik gevoel ik verder moet, maar ja ben toch van haar gaan houden
haar vriend weet van niks.
nu komende zaterdag leuke avond gepland tussen wat vrienden en haar
nodigt 1 of andere zakpatat ook haar vriend uit
dus Nee het gaat niet echt
net sms van haar (tja lekker laat maar ja)
zelfs zij vind het niet leuk dat hij meekomt
baal hier dus echt ontzettend van
tja als je een week alleen met elkaar bent, naast elkaar ligt en slaaptquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm kutsituatie. Maarja je ging in eerste instantie al de fout in door met haar te zoenen, je wist dat ze een relatie had en notabene ook nog met een goede vriend van jouWaar haal je het gore lef vandaan eigenlijk?
Het zou eerlijk gezegd niet in me opkomen om dergelijke activiteiten met de vriendin van een goeie vriend van me te doen. Of je "vriend" moet (onterecht) wel heel goed van vertrouwen zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja als je een week alleen met elkaar bent, naast elkaar ligt en slaapt
dan wordt je gewoon closer :x
shit happens zeggen ze soms maar ja
Hmja, ondr scouting, zei dezelfde leiding team als mij hij niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zou eerlijk gezegd niet in me opkomen om dergelijke activiteiten met de vriendin van een goeie vriend van me te doen. Of je "vriend" moet (onterecht) wel heel goed van vertrouwen zijn.
Maarja offtopic/andere discussie, of mag deze topic als SC beschouwd worden![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |