quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef Kiteless het volgende:
Ikke ook
Tijd voor een vrijgezellen-meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
1op1 meetingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef Kiteless het volgende:
Ikke ook
Tijd voor een vrijgezellen-meet
je weet dat kiteless van mij is hea?quote:
haha toch maar even veilig stellenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
je weet dat kiteless van mij is hea?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
Omdat jullie allebei 'kont-foto's' maken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
mmh jij ook alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. 1x tegengekomen, maar ze vond mij niet de perfecte jongen![]()
![]()
![]()
Damn zo'n lekker ding vrijgezel.quote:
kan er toch wel een keer lenen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:24 schreef quickie1985 het volgende:
OEf er gaat niets boven een fuckbuddy (lees sex relatie) wel de lusten maar niet de lasten
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:52 schreef nsgopfok het volgende:
[..]
Damn zo'n lekker ding vrijgezel.
Is dat filmpje ook van jezelf ?![]()
Nou ik kan nu hier ook wel posten![]()
Na 7 jaar is het uit![]()
Dus hoe posten we nu.
Jongetje van 31 zoekt vrouw ergens rond of in de 010 gebied ?
Zoek vrouw met huis![]()
Game verslaafd zoals ik.
Geen behoefte aan een uitgaans leven![]()
Tuurlijk is poolen, bowlen, uit eten en dat soort dingen leuk.
En uitaard SEX![]()
Argh terug bij me ouders red mij![]()
Oh hier zal ik beter een vrouw mee krijgen als een kans op de jackpot in de lotto.
Maar het is tenminste eerlijk.
Meer details over mij imperfectie kunnen dames inlichten bij een chat programma waar ik op zit![]()
psst kitelessquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
kan er toch wel een keer lenen?
of we doen een 2op1 date
Maar, maar... ik verknal me tijd aan spelletjes zodat ik geen sociaal leven kan krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:35 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Je weet dat dit [PUB] is he, niet
[KANSLOZE 30'ERS DIE BIJ HUN OUDERS WONEN, GEEN SOCIAAL LEVEN HEBBEN, HUN TIJD VERBLOWEN EN GEILEN OP MEISJES DIE HALF ZO OUD ZIJN ALS ZIJZELF]
www.tmfchat.nlquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:36 schreef nsgopfok het volgende:
ps: wat is de link naar de forum met : [KANSLOZE 30'ERS DIE BIJ HUN OUDERS WONEN, GEEN SOCIAAL LEVEN HEBBEN, HUN TIJD VERSPILLEN AAN GAMES]![]()
he ik ook.. datenquote:
ja is goedquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:59 schreef Elvanera het volgende:
Ja, tot vanavond Ronald Jan!![]()
Haal je me om 7 uur op?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:56 schreef Okeuj het volgende:
Jeuj, bijna mn 3 maanden jubileum!
Je zou nog niks verklappen tussen onsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef liiszle het volgende:
een beetje..
ok.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:22 schreef fvivif het volgende:
[..]
Je zou nog niks verklappen tussen ons![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
ok.
Dan ben ik gewoon vrijgezel, negeer mijn voorgaande bericht alsjeblieft!
Ja, is toch onzin. Als mensen 3 maanden ofzo een vriendin hebben krijg je gelijk 40.000 topics omdat ze niet weten wat ze moeten kopen. Ooit wel eens een topic gezien van iemand die niets kon bedenken omdat ie 3 maanden singel is? Tssk, daar valt net zoveel te vieren: al 3 maanden geen verplichting, al 3 maanden een belminuten/smsbundel overschot, meer geld om te gaan stappenquote:
Je moeder? Loller einzZZ einzZnzeequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef FB-aight het volgende:
Ja, ik wacht altijden op 1 speciaal meisje
Ik word er ziek van
Dat we een open relatie hebben betekent nou ook weer niet dat je vrijgezel bent, liefquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
ok.
Dan ben ik gewoon vrijgezel, negeer mijn voorgaande bericht alsjeblieft!
Yoa.. maar euh..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:26 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat we een open relatie hebben betekent nou ook weer niet dat je vrijgezel bent, lief
vriend... ga je teveel met allochtonen om, dat je hun te vaak gebruikte humor hier weer moet gebruiken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef fvivif het volgende:
[..]
Je moeder? Loller einzZZ einzZnzee![]()
![]()
![]()
Jeuj..quote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef kevin85 het volgende:
Nee..
Nu ff een keer niet, en dat mag je uniek noemen..!
Deed daar nooit zo aan
Lange relatie geweest?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:04 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jeuj..![]()
Ik meld me weer aan als vrijgezel in dit topic..
Twijfelachtige prestatie overigens..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |