quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:39 schreef Chau het volgende:
Single, en doe ook ICT, en heb nog geen dames negatief zien reageren inverband met mijn opleiding meestal het tegenover gestelde en dat ze zeggen "Jij ICT?".
Wel gezien dat klasgenoten raar worden aangekeken, maar dat ligt aan hun houding en uitstraling.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef WesHell het volgende:
[..]
Dat zijn veel ICT'ers... Ik ben gewoon normaal.. En heb de kennis in mijn hoofd..En laat het van buiten dus echt niet zien dat ik een ICT'ér ben... Maar waarom moet ik een andere opleiding doen dan Loontjah??
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:49 schreef Bigs het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook dat de meeste vrouwen ICT helemaal niet als iets negatiefs zien.. het heeft toch echt met de persoon erachter te makenMaar voor de zekerheid ben ik toch maar een andere richting opgegaan.
Helaas voor veel ICT-ers stralen ze niet veel bijzonders uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:10 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Het zal eerder met je uitsraling dan met je beroepskeuze te maken hebben idd.
"No I will not fix your computer" T-shirtsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Helaas voor veel ICT-ers stralen ze niet veel bijzonders uit.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
"No I will not fix your computer" T-shirts![]()
Vind ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:16 schreef Spacemonkeh het volgende:
Ja
Ach, ik deed een tijdje terug ICT.. maar heb toch echt wel heel vaak oogcontact en merk ik dat ik word aangekeken, dus dat slaat gewoon nergens op.. Het is alleen dat ik vrouwen allemaal hetzelfde vind.. er zijn er maar weinigen die boven de rest springt. Ook komt het doordat ik gewoon geen 'drang' hebt om ff een 'chick te scoren' . Alles op zn tijd![]()
Daarnaast had ik ook veel klasgenoten vorig jaar die alleen maar over spelletjes items praatte, en over world of warcraft in de pauze terwijl ze langs allemaal mooie dames liepen. Tja, dan doe je het toch echt zelf hoor![]()
Voor mij nog een jaartje of 2 erbij![]()
Ach, laten we het anders stellen.. Je hebt ICT'ers en ICT'ers...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:25 schreef BunnyHunter het volgende:
4 jaar ict gedaan .. ben eindelijk weer eens vrijgezel nu ik een andere opleiding onderga..
Van de andere kant komen hier in dit topic wel erg veel ICT mensen als ik dat zo lees. Dat is natuurlijk geen goed gegeven in het voordeel van de ICTer
En het leuke is dat ze dat allemaal zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:09 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ach, laten we het anders stellen.. Je hebt ICT'ers en ICT'ers...
Owja, en ben geen vrijgezel!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik ben ook ICT'er werk met veel mensen ipv van computers en games etc... interreseren me ook geen bal. Thuis zit ik nooit achter de PC en ik heb al heel wat vriendinnetjes versleten dus het hangt er maar net van af wat je interresses zijn. ik werk er mee maar mijn leven is er niet door geobsedeerd.
wat dus wel het geval is bij de meeste ICTer is dat ze in hun eigen wereldje leven met als vriendin hun computer of hun favoriete spelletje.
Uit gaan ze meestal niet en hebben 1 of 2 nerds als vrienden om te praten over spelletjes en computers en hun onderdelen.![]()
Dus sociaal zijn ze niet en vrouwen interreseerd ze ook niet!!
Ah een Amerikanen liefhebberquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef WesHell het volgende:
Ik ben dus wel vrijgezel... Maar ik weet het niet.. Mijn auto zal wel afstoten bij de moderne dames..
Maar daar gaat liefde niet om toch?? Valt me wel vaak op.. Dat lelijke jongens van een jaar of 23 een meid van 17 in hun ricer bak zitten hebben..
Amerikanen liefhebber for surequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah een Amerikanen liefhebber(althans, denk ik
)
Ik heb toch al een hoop vrouwtjes gehad in m'n Chevrolet hoorMaar goed, dat zijn gewoon vriendinnen. Bovendien vinden de meeste vrouwen hem wel vet.
Ennuh......waarom lopen die meetings dan altijd vol met lekkere wijven die die auto's toch mooi vinden?
Maar wat die vrouwen met die Golf GTI of Astra GTI rijders moeten blijft bij mij ook een groot vraagteken...Wat is er nou mooi aan zo'n bak? Bovendien zijn ze niet eens duurDus aan het geld zal het ook niet liggen...of vrouwen hebben daar gewoon geen kijk op
Ik ken hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:02 schreef WesHell het volgende:
[..]
Amerikanen liefhebber for sureMustang power he
Tja ik wil toch nu echt wel een vriendin hoor.. Ik ben nu wel toe aan serieuse relatie.
Ja daar zit ik ook jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken hetIk heb ook een tijdje rondgeslet en nou eindig je met niks, das ook niet leuk
Ik zag trouwens ook dat je op de amerikaanseautopagina zatIk zie je daar vast wel weer
T'wordt nou wel heel erg offtopic
En toe aan nieuwe relatie ???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik ben sinds maandag, na ruim twee jaar verkering gehad te hebben, weer vrijgezel.
Wáárom post ik in PUB...
Uhm.. nee? Het is net drie dagen uit...quote:
Jammer dat het dan zo afloopt...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Uhm.. nee? Het is net drie dagen uit...
Twee jaar en twee maanden samen geweest. Waren twee mooie jaren samen..![]()
Tja, als je beide veranderd, anders over dingen gaat denken, en samen niet meer met bepaalde dingen er uit kunt komen, is de relatie verbreken soms het beste. Ben wel blij dat zowel m'n ex als ik er beide op terug kunnen kijken als een erg leuke periode samen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef WesHell het volgende:
[..]
Jammer dat het dan zo afloopt...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:00 schreef WalkingDisaster het volgende:
Single
na een relatie van bijna 14maanden![]()
voegt zich bij Borky aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:29 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben trouwens ook vrijgezel, al bijna 2 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |