abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41058642
Hier maar verder dan....!!

Vorige deel...
Ben jij nog vrijgezel? #5

Laatste posts :
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:39 schreef Chau het volgende:
Single, en doe ook ICT, en heb nog geen dames negatief zien reageren inverband met mijn opleiding meestal het tegenover gestelde en dat ze zeggen "Jij ICT?".

Wel gezien dat klasgenoten raar worden aangekeken, maar dat ligt aan hun houding en uitstraling.
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef WesHell het volgende:

[..]

Dat zijn veel ICT'ers... Ik ben gewoon normaal.. En heb de kennis in mijn hoofd.. En laat het van buiten dus echt niet zien dat ik een ICT'ér ben... Maar waarom moet ik een andere opleiding doen dan Loontjah??
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:49 schreef Bigs het volgende:

[..]

Mijn ervaring is ook dat de meeste vrouwen ICT helemaal niet als iets negatiefs zien.. het heeft toch echt met de persoon erachter te maken Maar voor de zekerheid ben ik toch maar een andere richting opgegaan.

[ Bericht 63% gewijzigd door WesHell op 22-08-2006 12:57:21 ]
pi_41059196
neuh
pi_41059248
Het zal eerder met je uitsraling dan met je beroepskeuze te maken hebben idd.
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_41059286
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:10 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Het zal eerder met je uitsraling dan met je beroepskeuze te maken hebben idd.
Helaas voor veel ICT-ers stralen ze niet veel bijzonders uit.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  Eindredactie Games dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:12:51 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_41059316
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Helaas voor veel ICT-ers stralen ze niet veel bijzonders uit.
"No I will not fix your computer" T-shirts
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_41059348
ja ik ben al 2 jaar single..doe ook geen echte actie ondernemen om dat te veranderen eigenlijk...eigen schuld heet dat geloof ik
pi_41059412
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

"No I will not fix your computer" T-shirts

Helaas is dat geen geintje nee...

Tsja, HTML staat blijkbaar niet voor "How To Meet Ladies"...
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_41059416
maar van buiten af kun je niet zien welke opleiding / beroep iemand volgt.

Je hebt veel ICT-ers die er echt klungelig uit zien (of als een nerdje)
maar je hebt er ook veel die er normaal uit zien. en is toch ook weer welke kant van de ICT gaat een persoon op ? Ik doe netwerkbeheer en kom je dus in contact met klanten, dan ga je toch bewust netter kleden.

Maar om nu iemand op zn beroeps keuze of studie keuze af te wijzen. Nee zo ben ik niet. let meer op het innerlijke van iemand. hoe gedraagt een persoon zich. toch belangrijker dan andere dingen voor mij.

En ja, ben dus nog single (in hoeverre je dat kunt zeggen btw :x)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_41059458
Ja

Ach, ik deed een tijdje terug ICT.. maar heb toch echt wel heel vaak oogcontact en merk ik dat ik word aangekeken, dus dat slaat gewoon nergens op.. Het is alleen dat ik vrouwen allemaal hetzelfde vind.. er zijn er maar weinigen die boven de rest springt. Ook komt het doordat ik gewoon geen 'drang' hebt om ff een 'chick te scoren' . Alles op zn tijd

Daarnaast had ik ook veel klasgenoten vorig jaar die alleen maar over spelletjes items praatte, en over world of warcraft in de pauze terwijl ze langs allemaal mooie dames liepen. Tja, dan doe je het toch echt zelf hoor

Voor mij nog een jaartje of 2 erbij

[ Bericht 16% gewijzigd door Spacemonkeh op 22-08-2006 13:26:37 ]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:25:42 #10
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41059742
4 jaar ict gedaan .. ben eindelijk weer eens vrijgezel nu ik een andere opleiding onderga..

Van de andere kant komen hier in dit topic wel erg veel ICT mensen als ik dat zo lees. Dat is natuurlijk geen goed gegeven in het voordeel van de ICTer
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_41059773
Ik doe ICT en voor mijn plezier werk ik achter de bar.
Niets te klagen over vrouwelijk schoon.
Maar ben nog wel vrijgezel, neuk alleen wat en verder geen gezeik aan mijn kop.
History became legend, legend became myth.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:50:51 #12
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_41060470
Ja, of vakantieliefdes moeten mee tellen ?
veni vidi gebanned
pi_41061341
Mijn vriend heeft ook een ICT opleiding gedaan, niets mis mee hoor.
Heb het al 2,5 jaar naar mijn zin met hem
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:28:08 #14
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41061611
ik ben ook ICT'er; maar ik ken meer nerds die een 'boeiende' job hebben dan ICT'ers die nerd zijn.

voor mij gaat het label ICT-nerd niet echt op. oh ja hoor...ik ben wel degelijk in trek (soms meer dan ik zou willen) maar nog steeds single. Weet niet wat het met me is. heb er gewoon geen zin meer in. gisteren ook zo twee bloedmooie vrouwen in zwembad *lonk lonk* het doet me weinig tot niks meer. ach ja..de ware zal nog wel eens komen zeker

voor je begint te flamen, ik voel me heel goed in mijn vel.
pi_41061995
zoiets heb ik ook acidburner.

het boeit me allemaal niet echt tegenwoordig. veel te druk met school enzo. en tja zoals ik net al zei,
100% single ben ik nu ook weer niet maar ja dat is een zeer lang verhaal waar ik desnoods een apart topic over kan openen

kan opzich wel posten voor advies maar ja ligt nogal ingewikkeld :x
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:56:52 #16
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_41064139
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:16 schreef Spacemonkeh het volgende:
Ja

Ach, ik deed een tijdje terug ICT.. maar heb toch echt wel heel vaak oogcontact en merk ik dat ik word aangekeken, dus dat slaat gewoon nergens op.. Het is alleen dat ik vrouwen allemaal hetzelfde vind.. er zijn er maar weinigen die boven de rest springt. Ook komt het doordat ik gewoon geen 'drang' hebt om ff een 'chick te scoren' . Alles op zn tijd

Daarnaast had ik ook veel klasgenoten vorig jaar die alleen maar over spelletjes items praatte, en over world of warcraft in de pauze terwijl ze langs allemaal mooie dames liepen. Tja, dan doe je het toch echt zelf hoor

Voor mij nog een jaartje of 2 erbij
Vind ik ook Ze doen het vaak zelf...praat over wat normaals dan komt't allemaal wel goed.
Kastanova is het levende bewijs

Mijn baas heeft ook zo'n shirt:
Roses are #FF0000
Violets are #0000FF
All my base are belong to you

Die hexadecimale kleurcodes kunnen ook andersom zijn, daar ben ik niet zo goed in thuis en had geen zin om het op te zoeken

Ik ben vrijgezel btw. redelijk bewust en net zoals iemand anders hier al zei: Onderneem ook eigenlijk niet echt actie dus eigen schuld (heb er meestal ook weinig behoefte aan om actie te ondernemen)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_41064471
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:25 schreef BunnyHunter het volgende:
4 jaar ict gedaan .. ben eindelijk weer eens vrijgezel nu ik een andere opleiding onderga..

Van de andere kant komen hier in dit topic wel erg veel ICT mensen als ik dat zo lees. Dat is natuurlijk geen goed gegeven in het voordeel van de ICTer
Ach, laten we het anders stellen.. Je hebt ICT'ers en ICT'ers...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:13:53 #18
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_41064604
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:09 schreef WesHell het volgende:

[..]

Ach, laten we het anders stellen.. Je hebt ICT'ers en ICT'ers...
En het leuke is dat ze dat allemaal zeggen
Ook de "nerdjes", om ze maar even in een hoekje te gooien (waar ik eerlijkgezegd niet zo van hou)
pi_41066415
Nee
pi_41066502
Nerdjes... Vergeet die gasten even.. logisch dat de meesten daar nog vrijgezel van zijn...
pi_41067812
ICT en niet single, al bijna 2 jaar een geweldige vriendin aan mijn zijde
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:51:01 #22
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_41075212
pi_41090377
tvp...
pi_41092125
ATM wel ja.
pi_41093010
Ik ben ook ICT'er werk met veel mensen ipv van computers en games etc... interreseren me ook geen bal. Thuis zit ik nooit achter de PC en ik heb al heel wat vriendinnetjes versleten dus het hangt er maar net van af wat je interresses zijn. ik werk er mee maar mijn leven is er niet door geobsedeerd.
wat dus wel het geval is bij de meeste ICTer is dat ze in hun eigen wereldje leven met als vriendin hun computer of hun favoriete spelletje.
Uit gaan ze meestal niet en hebben 1 of 2 nerds als vrienden om te praten over spelletjes en computers en hun onderdelen.
Dus sociaal zijn ze niet en vrouwen interreseerd ze ook niet!!
-
pi_41093092
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik ben ook ICT'er werk met veel mensen ipv van computers en games etc... interreseren me ook geen bal. Thuis zit ik nooit achter de PC en ik heb al heel wat vriendinnetjes versleten dus het hangt er maar net van af wat je interresses zijn. ik werk er mee maar mijn leven is er niet door geobsedeerd.
wat dus wel het geval is bij de meeste ICTer is dat ze in hun eigen wereldje leven met als vriendin hun computer of hun favoriete spelletje.
Uit gaan ze meestal niet en hebben 1 of 2 nerds als vrienden om te praten over spelletjes en computers en hun onderdelen.
Dus sociaal zijn ze niet en vrouwen interreseerd ze ook niet!!
Owja, en ben geen vrijgezel!!
-
pi_41093537
Ik ben dus wel vrijgezel... Maar ik weet het niet.. Mijn auto zal wel afstoten bij de moderne dames..

Maar daar gaat liefde niet om toch?? Valt me wel vaak op.. Dat lelijke jongens van een jaar of 23 een meid van 17 in hun ricer bak zitten hebben..
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:58:21 #28
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_41096813
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef WesHell het volgende:
Ik ben dus wel vrijgezel... Maar ik weet het niet.. Mijn auto zal wel afstoten bij de moderne dames..

Maar daar gaat liefde niet om toch?? Valt me wel vaak op.. Dat lelijke jongens van een jaar of 23 een meid van 17 in hun ricer bak zitten hebben..
Ah een Amerikanen liefhebber (althans, denk ik )

Ik heb toch al een hoop vrouwtjes gehad in m'n Chevrolet hoor Maar goed, dat zijn gewoon vriendinnen. Bovendien vinden de meeste vrouwen hem wel vet.
Ennuh......waarom lopen die meetings dan altijd vol met lekkere wijven die die auto's toch mooi vinden?

Maar wat die vrouwen met die Golf GTI of Astra GTI rijders moeten blijft bij mij ook een groot vraagteken...Wat is er nou mooi aan zo'n bak? Bovendien zijn ze niet eens duur Dus aan het geld zal het ook niet liggen...of vrouwen hebben daar gewoon geen kijk op
pi_41096962
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ah een Amerikanen liefhebber (althans, denk ik )

Ik heb toch al een hoop vrouwtjes gehad in m'n Chevrolet hoor Maar goed, dat zijn gewoon vriendinnen. Bovendien vinden de meeste vrouwen hem wel vet.
Ennuh......waarom lopen die meetings dan altijd vol met lekkere wijven die die auto's toch mooi vinden?

Maar wat die vrouwen met die Golf GTI of Astra GTI rijders moeten blijft bij mij ook een groot vraagteken...Wat is er nou mooi aan zo'n bak? Bovendien zijn ze niet eens duur Dus aan het geld zal het ook niet liggen...of vrouwen hebben daar gewoon geen kijk op
Amerikanen liefhebber for sure Mustang power he

Tja ik wil toch nu echt wel een vriendin hoor.. Ik ben nu wel toe aan serieuse relatie.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:32:47 #30
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_41097988
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:02 schreef WesHell het volgende:

[..]

Amerikanen liefhebber for sure Mustang power he

Tja ik wil toch nu echt wel een vriendin hoor.. Ik ben nu wel toe aan serieuse relatie.
Ik ken het Ik heb ook een tijdje rondgeslet en nou eindig je met niks, das ook niet leuk
Ik zag trouwens ook dat je op de amerikaanseautopagina zat Ik zie je daar vast wel weer
T'wordt nou wel heel erg offtopic
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:38:05 #31
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_41098152
Ja.

En ik ben ook half ICT-er.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_41098372
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ken het Ik heb ook een tijdje rondgeslet en nou eindig je met niks, das ook niet leuk
Ik zag trouwens ook dat je op de amerikaanseautopagina zat Ik zie je daar vast wel weer
T'wordt nou wel heel erg offtopic
Ja daar zit ik ook ja

Maar ja... Ik ben nu wel bezig met een vriendin en dat soort shit.. Misschien mijn hobby met amerikaanse auto's delen ..
pi_41119559
Nee.
pi_41119620
Nee , en ben ICT'er :p
pi_41119694
Nog steeds single
pi_41121329
ik ook single.. en kvin het wel best. lekker vrij in doen en laten
housemusic!
pi_41130560
Ja, ben nog steeds single, loop vast wel weer een keer iemand tegen het lijf
pi_41131096
Ik ken wel een paar ICT'ers en dat zijn strakke mensen. Waarschijnlijk hebben de niet strakke ICT'ers geen vrienden en kennen ze mij daarom niet
pi_41131112
Ik ben trouwens ook vrijgezel, al bijna 2 maanden
pi_41132196
De ICT'ers zijn wel in de meerderheid dus... Dan deugt er iets niet met dat volk
pi_41132792
Ik ben sinds maandag, na ruim twee jaar verkering gehad te hebben, weer vrijgezel.

Wáárom post ik in PUB...
pi_41133687
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik ben sinds maandag, na ruim twee jaar verkering gehad te hebben, weer vrijgezel.

Wáárom post ik in PUB...
En toe aan nieuwe relatie ???
pi_41134587
Nee ik heb een vriendin
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_41134656
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:47 schreef WesHell het volgende:

[..]

En toe aan nieuwe relatie ???
Uhm.. nee? Het is net drie dagen uit...

Twee jaar en twee maanden samen geweest. Waren twee mooie jaren samen..
pi_41137829
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Uhm.. nee? Het is net drie dagen uit...

Twee jaar en twee maanden samen geweest. Waren twee mooie jaren samen..
Jammer dat het dan zo afloopt...
pi_41141729
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef WesHell het volgende:

[..]

Jammer dat het dan zo afloopt...
Tja, als je beide veranderd, anders over dingen gaat denken, en samen niet meer met bepaalde dingen er uit kunt komen, is de relatie verbreken soms het beste. Ben wel blij dat zowel m'n ex als ik er beide op terug kunnen kijken als een erg leuke periode samen.
pi_41198636
Single

na een relatie van bijna 14maanden
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  Eindredactie Games zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:03:09 #48
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_41198705
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:00 schreef WalkingDisaster het volgende:
Single

na een relatie van bijna 14maanden
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_41249971
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:03 schreef 2dope het volgende:

[..]

Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:55:53 #50
98259 mstr
Een jonge God!
pi_41250087
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:29 schreef Borkydude het volgende: