Was dat laatste maar waarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:57 schreef Loontjah het volgende:
Ik hoop toch in een andere richting.. of je moet bij alleenstaande moeders langsgaan en milf's neuken
Nee niet radeloos hoor... Maar zou wel een leuke ervaring zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:01 schreef Loontjah het volgende:
Joh...zo radeloos geworden ?
Als ik die jongens uit mijn klas soms hoor, vind ik het ook niet gek ook
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:04 schreef Skazminko het volgende:
Nee, sinds 24 uur ben ik niet meer vrijgezel.![]()
quote:
Probeer eens een andere studiequote:Op zondag 20 augustus 2006 11:46 schreef WesHell het volgende:
ik alweer een tijd...
19 jaar en single
ja?quote:
Staat jouw avater gelijk aan jouw karakter??quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja.. ik ben sinds kort ook weer 100% single.. mn scharrel maar gedumped![]()
Idd... waar slaat dat op? Wat is er in godsnaam mis met ICT'ers??quote:
somsquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:07 schreef dalet het volgende:
[..]
Staat jouw avater gelijk aan jouw karakter??
Haha je mist de helft!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef Zabimaru het volgende:
[..]
Idd... waar slaat dat op? Wat is er in godsnaam mis met ICT'ers??
Alleen omdat we graag met pc's en het hele alles er omheen werken
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:20 schreef Loontjah het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam: Wesley
Achternaam: van der Werff
Geslacht: Man
Geboortedatum: 0000-00-00
Opleiding: ICT
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:08 schreef Loontjah het volgende:
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Opleiding: ICT
valt niet mee he
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:57 schreef Loontjah het volgende:
Ik hoop toch in een andere richting.. of je moet bij alleenstaande moeders langsgaan en milf's neuken
Lijkt me niet, gezien je steeds iets over zijn opleiding/studierichting hebtquote:
Hmmja, ik krijg meestal ook wel de blik van "Oh daar heb je er weer zo één"quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef Zabimaru het volgende:
Ik merk vaak dat een meid me leuk vind het dat laat ze ook merken máár zodra ze hoort dat ik een ICT opleiding doe, zien ze me niet meer staan...
Als of het slecht is om kennis van computers en netwerken te hebben. Ieder zijn vak, ik ben echt geen figuur om ergens in de bouw te werken...
Denk je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:15 schreef Loontjah het volgende:
haha die denken dan meteen aan zo'n nerd die alleen maar programmeren en naar LANparty's gaan... Als ze horen dat ik ICT doe, maak ik meteen de blits bij de mannen
Nog niks van gemerkt dat jij blitstquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:15 schreef Loontjah het volgende:
haha die denken dan meteen aan zo'n nerd die alleen maar programmeren en naar LANparty's gaan... Als ze horen dat ik ICT doe, maak ik meteen de blits bij de mannen
Dat zijn veel ICT'ers... Ik ben gewoon normaal.. En heb de kennis in mijn hoofd..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:39 schreef Chau het volgende:
Single, en doe ook ICT, en heb nog geen dames negatief zien reageren inverband met mijn opleiding meestal het tegenover gestelde en dat ze zeggen "Jij ICT?".
Wel gezien dat klasgenoten raar worden aangekeken, maar dat ligt aan hun houding en uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |