Ik ben er niet van overtuigd dat Been het sarcastisch bedoelde.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mis je nu het sarcasme van Been of begrijp ik jou verkeerd?
Zoals ik het zie kan hij twee dingen bedoeld hebben: hij maakte gewoon een grapje, of hij bedoelde dat Feyenoord te hoog inzet (ze gaan voor Pizarro en Cruz, waarom niet meteen voor Trezeguet?).quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben er niet van overtuigd dat Been het sarcastisch bedoelde.![]()
Nee, wel via de studio sportsitequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Is die niet terug te kijken via uitzendinggemist.nl ?
PSV is wel wat anders dan Feyenoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Evertjan het volgende:
Hiddink wou ooit Morientes halen en daar lachde ook niemand om. Scheelde toen niet veel of hij speelde echt bij PSV. Dus ik kijk nergens meer van op
Als Morientes naar PSV was gegaan had dat niet zozeer aan PSV gelegen, maar vooral aan Hiddinkquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
PSV is wel wat anders dan Feyenoord.
Dus als Hiddink bij de Graafschap had gezeten dan was Morientes naar de Graafschap gegaan? Het lag misschien 5% aan Hiddink maar 95% aan PSV. De club die elk jaar meedoet om het kampioenschap en elk jaar weer naam maakt in Europa.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als Morientes naar PSV was gegaan had dat niet zozeer aan PSV gelegen, maar vooral aan Hiddink.
Hij had wel wat op denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef Urquhart het volgende:
Koeman was gisteren ook niet meer helemaal helder aan de telefoon
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:11 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hij had wel wat op denk ik.
"Is dit de laatste wedstrijd van VoH bij PSV?"
"Gedeeltelijk wel, aan de andere kant kan hij ook weg gaan."
De Graafschap kan inderdaad het salaris van Morientes betalenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dus als Hiddink bij de Graafschap had gezeten dan was Morientes naar de Graafschap gegaan? Het lag misschien 5% aan Hiddink maar 95% aan PSV.
Overdrijven is ook een kunst. Tot een paar jaar geleden speelde PSV niet meer dan 6 CL-wedstrijdjes en dan was het ook weer over.quote:De club die elk jaar meedoet om het kampioenschap en elk jaar weer naam maakt in Europa.
Hoe weet jij nu dat het niet veel scheelde?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Evertjan het volgende:
Hiddink wou ooit Morientes halen en daar lachde ook niemand om. Scheelde toen niet veel of hij speelde echt bij PSV. Dus ik kijk nergens meer van op
Dat soort antwoorden geeft Ronald ook als hij niet gedronken heeft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:11 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hij had wel wat op denk ik.
"Is dit de laatste wedstrijd van VoH bij PSV?"
"Gedeeltelijk wel, aan de andere kant kan hij ook weg gaan."
Wij hebben Powel, Morientes mag zijn schoenen niet eens poetsen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dus als Hiddink bij de Graafschap had gezeten dan was Morientes naar de Graafschap gegaan?
Dat is ook helemaal niet erg, maar zeg dan wel tegen de NOS dat je op dat moment niet in de uitzending wil komen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
Ronald Koeman staat er om bekend dat ie wel een neut lust. Erwin ook trouwens. Ik hou daar wel van
Interessante gast weer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:50 schreef Erasmusch het volgende:
Studio Feyenoord
ik weet niet eens of ie komt, zeg ook maar wat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:02 schreef tong80 het volgende:
Dat is nou eens echt een leuke gast. Hij komt verlegen over maar zegt altijd de waarheid.Lang geleden dat ie in het openbaar verscheen. Hier ga ik eens goed voor zitten.
Lulquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ie komt, zeg ook maar wat.
Oh wachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ie komt, zeg ook maar wat.
Dan is Voetbal Insite ook lekker genaaid zeg. Twee dagen achter elkaar saai en politiek correct gelul.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:20 schreef Urquhart het volgende:
En hij zit maandag ook al bij Voetbal Insite
Kuyt probeert in interviews altijd de positieve jongen uit te hangen, ik word soms echt misselijk van zijn politiek-correcte geblaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Da's voor VI dan wel weer een voordeel: als iemand alleen maar politiek correct lult, maakt het toch niet uit of je hem als 1e hebt: komt er toch geen scoop uit.
Ik zie echt niet wat Kuyt voor nieuws over de overstap gaat vertellen...![]()
Idd, ik kan me nog een soort preek herinneren over het multiculturele binnen het voetbal en de kleedkamer. Het was net een pastoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kuyt probeert in interviews altijd de positieve jongen uit te hangen, ik word soms echt misselijk van zijn politiek-correcte geblaat.
Ik heb soms het idee dat hij het neefje van André Rouvoet is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik kan me nog een soort preek herinneren over het multiculturele binnen het voetbal en de kleedkamer
Ronald Koeman is ook niet echt een boeiende gast, bovendien zit die zowat wekelijks bij Voetbal Insite.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, triest mannetje die kuijt met zijn geslijm voor de camera's altijd. Waarom nodigen ze niet iemand van PSV uit? Ik wil horen hoe ze het vertrek van Ooijer en Vennegoor gaan opvangen.
Ronald Koeman vond ik laatst nog wel boeiend bij Voetbal Insite.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ronald Koeman is ook niet echt een boeiende gast, bovendien zit die zowat wekelijks bij Voetbal Insite.
Ik vind trouwens sowieso gasten die (tijdelijk) niet meer in de voetballerij werkzaam zijn interessanter. Die durven ten minste te zeggen wat ze denken en dat maakt het toch leuker. Is zeg maar hetzelfde als met politici, zolang ze in de actieve politiek zitten praten ze in bedekte termen, maar later in hun memoires slijpen ze de messen.
Het gaat hier om studio voetbalquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef Urquhart het volgende:
Ze mogen Peter R de Vries wel weer eens uitnodigen. Die heeft altijd wel een leuke mening, en durft tenminste tegen Derksen in te gaan.
Nou, PSV is werkelijk wat anders dan Feyenoord. Ik had een overgang naar PSV, ongeacht Hiddink erbij betrokken was of niet, een stuk minder wonderbaarlijk gevonden dan een overgang naar Feyenoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als Morientes naar PSV was gegaan had dat niet zozeer aan PSV gelegen, maar vooral aan Hiddink.
Ik denk dat VD Herik heel wat heeft uit te leggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:38 schreef Ricky_ het volgende:
En Jorien. Wat heeft die nou weer toe te voegen.
hij heeft zn muil nog niet opengetrokken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Doet hij dadelijk wel tegen Jorien
Het is een mooie vent, maar te politiek correct hiervoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die 5min waren ook leuk voor Kuyt
Inderdaad, dan nog liever een sleutelhangerquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het is een mooie vent, maar te politiek correct hiervoor.
Nou? Hoeveel is 12 x 1% over een vast bedrag?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:50 schreef PirE het volgende:
Quote van de avond:
Jorien: 1% rente per maand is 12% per jaar![]()
.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:50 schreef PirE het volgende:
Quote van de avond:
Jorien: 1% rente per maand is 12% per jaar![]()
.
Is vast, net zoals mij, al in slaap gevallen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef Noca het volgende:
Zit Dirk er nog?
Ow, ik dacht bij Hary Mens.. samen met Jack.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef Eppie_NL het volgende:
morgen is jorien ook te gast bij RTL Z.
denk het wel hoor...ik denk dat het de club met de meeste leden isquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef BigFire het volgende:
waaaaaaaaaa grootste club van het land![]()
Ja veruit. Dat is al jaren algemeen bekend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef BigFire het volgende:
Feyenoord schijnt - in Nederland - wél de grootste supporters-schare hebben. Ja groter als Ajax.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef BigFire het volgende:
Dat is ook zo. Ze hebben ook de meeste inkomsten aan merchandising.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Feyenoord schijnt - in Nederland - wél de grootste supporters-schare hebben. Ja groter als Ajax.
Hij heeft gewoon gelijk, Youri is een debielquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef Merkie het volgende:
Huilie HTC.
Helemaal niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, Youri is een debiel![]()
in hoeverre je het al kan meten, laten we vanuit gaan dat het om fans gaat. laatst was er een onderzoek waaruit bleek dat Ajax de meeste sympathisanten had in NLquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Feyenoord schijnt - in Nederland - wél de grootste supporters-schare hebben. Ja groter als Ajax.
Hoeveel geld had je toen gewed op Ajax?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niks, ik was dingen kapot aan het schoppen op de tribune van woedequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoeveel geld had je toen gewed op Ajax?![]()
mwoah, hij is een stuk helderder dan z'n pa.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niks, ik was dingen kapot aan het schoppen op de tribune van woede![]()
Ik neem het op.Maar geloof Jorien nog niet als ie op z'n kinderen zweert.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef -Hans- het volgende:
De zoekactie naar een nieuwe spits verloopt dus niet echt soepel als je Jorien mag geloven..
Oeh, PI vergetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ja en volgende week studio Ajax en dan studio PSV![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een smerig slijmballetje is die kuijt ook, niet te filmen....
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet aan Dirk komen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
hij heeft een kind, kun je van sneijder niet zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Kuyt lef had was 'ie gelijk uit de kast gekomen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Kuyt lef had was 'ie gelijk uit de kast gekomen
Had je dan gedacht dat 'ie nu Jorien zwart ging maken? Voor hem is Feyenoord toch goed geweest, hij heeft alleen geen prijzen kunnen winnen. Ze bieden 'm nu de kans om naar zijn droomclub te gaan, geen reden om Jorien aan te vallen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het iig wel een interessante uitzending.
Hij gaat Triviant doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef Omnifacer het volgende:
Kan die vent niet terug naar Te Land Ter Zee En In De Lucht??
Nee was relevant.Maar ze stelden de verkeerde vragen. Hugo Borst die zegt : 'Jorien' Om hem maar niet tegen zich te krijgen. Hij laat een puinhoop achter financieel. Van mij had hert er de hele uitzending over mogen gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vond het ook langdradig worden dat gelul over financien.
Is die Jack al zo oud?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ook walgelijk een vent van 60 die dagelijks onder de zonnenbank gaat liggen.
Ik kijk naar de video. En mijn persoonlijkheidsmeter over wie wel en niet deugen is feilloos. Die man deugt niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Kom je nu mee
Daar is iedereen het over eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de video. En mijn persoonlijkheidsmeter over wie wel en niet deugen is feilloos. Die man deugt niet.
Allertijdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:04 schreef DrDentz het volgende:
toch de topscorer aller tijden die weggaat
Ik zat ff niet op te letten, maar loopt de som nou wel op en er straks meer geamortiseerd moet worden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef Subjectiviteit het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Die 12% lening heeft als voordeel voor de kredietverstrekker dat ze de misgelopen inkomsten (de rente wordt immers niet betaald) kan bijschrijven als verliespost. Toch bouwt de investeerder zo krediet op. Belastingvoordeel all the way.
Hoewel vreemde constructie, niks mis mee.
Oh my, arme Mireille... Bij het Boodschappenspel was ze altijd erg op haar qui vivequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij gaat Triviant doen.![]()
Iemand moet het doen, Mireille Bekooij is sinds kort dement hoorde ik...
ik noem een anastaciou, galisteas, boukhari, sonck, mahlas, costoricaan, die lange argentijn die niemands naam weer wil herinneren....quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Jonge jongen hebben ze een keer een goede spits krijgt ie een afscheid alsof ie Feijenoord de europacup heeft geschonken. Bij Ajax vertekt er elk jaar wel eejn wereldspits.
Was dit dan ook de inzet van de belasting-rechtzaak tegen Yorien/ Feyenoord?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef Subjectiviteit het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Die 12% lening heeft als voordeel voor de kredietverstrekker dat ze de misgelopen inkomsten (de rente wordt immers niet betaald) kan bijschrijven als verliespost. Toch bouwt de investeerder zo krediet op. Belastingvoordeel all the way.
Hoewel vreemde constructie, niks mis mee.
Je hebt natuurlijk ook nog de beursgang van Ajax, maar ik miste idd wel de vraag over waar het geld nou allemaal heen gegaan is. Ik heb toch een beetje het idee dat Yorien zelf wat (terug-)genomen heeft, al weet ik niet waarom.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:46 schreef Plato1980 het volgende:
Goede uitzending, alleen is mij nog steeds niet duidelijk waarom de begroting van Feyenoord zo veel lager is dan die van Ajax. Dat kan immers niet alleen door het mislopen van de CL en te weinig transfers verklaard worden.![]()
Heb je eigenlijk wel gelijk in...quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:06 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als dit het meest kritische was wat hij te bieden heeft, is hij definitief afgedaan. Hij liet belangrijke issues liggen, had zijn huiswerk niet goed gedaan (itt Hugo Borst) en liet zich met een kluitje in het riet sturen.
Ik heb het idee dat het probleem is dat Jorien zelf strak alle touwtijes in ahnden wil houden en daarom andere investeerders buiten de deur houdt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook nog de beursgang van Ajax, maar ik miste idd wel de vraag over waar het geld nou allemaal heen gegaan is. Ik heb toch een beetje het idee dat Yorien zelf wat (terug-)genomen heeft, al weet ik niet waarom.
Zou ook kunnen, daar werd dan wel wat over doorgevraagd. Maar Dirk vond ook dat er geen Abramovich moest komen, en Dirk is de held van Rdam dus dan heeft ie altijd gelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het probleem is dat Jorien zelf strak alle touwtijes in ahnden wil houden en daarom andere investeerders buiten de deur houdt.
volgens mij zei Dirk juist dat ze daar in R'dam niet op zitten te wachten..quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, daar werd dan wel wat over doorgevraagd. Maar Dirk vond ook dat er Abramovich moest komen, en Dirk is de held van Rdam dus dan heeft ie altijd gelijk.![]()
Indd, heel duidelijk zelfs.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
volgens mij zei Dirk juist dat ze daar in R'dam niet op zitten te wachten..
Sorry guys, ik schreef het ff iets te snel, maar is aangepast.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
volgens mij zei Dirk juist dat ze daar in R'dam niet op zitten te wachten..
je hebt gedeeltelijk wel gelijk denk ik , vooral over de Uefa cup winst en dat ze daarna juist beter hadden moeten cashen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sorry guys, ik schreef het ff iets te snel, maar is aangepast.
Was ff een test of iemand het nog leest![]()
Jullie zijn iig scherp
![]()
nou ja, toch ook nog Emmerton, Kalou1, maar ok niet heel veel. Ook op dit punt hadden er mss veel meer uit kunnen halen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
maar ik denk niet dat ze heel veel goede transfers hebben gehad ,
Idd, het was wel relevant, maar het boeide mij verder ook niet zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vond het ook langdradig worden dat gelul over financien.
De totale 'lening' zal zo inderdaad oplopen. Nou zal Feijenoord ook niet stom zijn en daar wel een of andere constructie voor hebben. Dat een deel van de lening terug komt in een gift. En, verrassend, is de belasting betaald over deze gift lager dan 12%, ik geloof 8 procent.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zat ff niet op te letten, maar loopt de som nou wel op en er straks meer geamortiseerd moet worden?
Nee, de zaak van Jorien van den Herik lag heel anders, al had het ook te maken met een creatieve constructie. Spelers krijgen bij het tekenen van een contract vaak 'tekengeld'. Dit tekengeld wordt door de belastingdienst als inkomen gezien, waar inkomensbelasting over betaald moet worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was dit dan ook de inzet van de belasting-rechtzaak tegen Yorien/ Feyenoord?
Lijkt me dat je dan toch op het randje zit van wat wel en niet mag.
Je zit zo toch de cijfers kunstmatige laag te houden?
Waarom doet niet iedereen dit dan?
(heb geen verstand van finacien..)
Daar zie ik Jorien (of een van zn bedrijfjes...) niet voor aan. Het was ook maandelijks 1%. Dus jaarlijks stijgt die hoofdsom met 12.7%quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:09 schreef Subjectiviteit het volgende:
[..]
De totale 'lening' zal zo inderdaad oplopen. Nou zal Feijenoord ook niet stom zijn en daar wel een of andere constructie voor hebben. Dat een deel van de lening terug komt in een gift. En, verrassend, is de belasting betaald over deze gift lager dan 12%, ik geloof 8 procent.
gewoon de Nos ff mailen. Het was een vondst van Hugo Borst.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
Een vriend van mij hoorde dat ze het lotings balletje van Ajax (voor CL-league deden verloten) klopt dit? kan het nergens terug vinden.
Iemand wellicht een site?
Dank je voor je uitgebreide uitleg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:17 schreef Subjectiviteit het volgende:
[..]
Nee, de zaak van Jorien van den Herik lag heel anders, al had het ook te maken met een creatieve constructie. Spelers krijgen bij het tekenen van een contract vaak 'tekengeld'. Dit tekengeld wordt door de belastingdienst als inkomen gezien, waar inkomensbelasting over betaald moet worden.
Nou zat bij de door Feijenoord betaalde transfersom dit tekengeld er bij in. Wie het initiatief nam tot deze constructie is het punt van de hele zaak. Het FIOD meent dat Feijenoord én van den Herik (hij werd immers ook persoonlijk aangeklaagd) dit bedacht hadden om zo de belasting te ontwijken, ofwel ontduiken.
Feijenoord meent dat dit tekengeld in dit geval een persoonlijke afspraak van Vidmar met zijn oude club was. In de transfervoorwaarden zou worden opgenomen dat Feijenoord dit bedrag niet als tekengeld uit zou keren. Standard Luik (die club was het toch?) zou dat zelf maar moeten regelen.
Daar had Feyenoord natuurlijk wel bij moeten nadenken; Standards staat immers bekend als een door en door corrupte club.quote:
Wordt een off-topic maar niet minder interessant. Tja, je hebt dan wel de schijn tegen je, da's waar. En ik kan me ook voorstellen dat je voordat je zo'n kennelijk ongebruikelijke constructie doet, dit eerst bij de belasting checkt/goedkeuring vraagt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar had Feyenoord natuurlijk wel bij moeten nadenken; Standards staat immers bekend als een door en door corrupte club.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:53 schreef Erasmusch het volgende:
Hadden Gyan en Allotey er ook niet iets mee te maken?
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/FIOD-affaire_bij_Feyenoordquote:In de zomer van 1995, aan de vooravond van het voetbalseizoen 1995/1996 trok Feyenoord een nieuwe spits aan, de topscorer uit de Belgische eerste klasse, Aurelio Vidmar, die uiteindelijk slechts 15 wedstrijden voor de Rotterdammers zou uitkomen en daarin twee maal zou scoren. In die periode (1996) werden ook de spelers Christian Gyan en Patrick Allotey door de club gecontracteerd, ook zij speelden een rol in deze kwestie.
Welke weddenschap heb je verloren?quote:Op zondag 3 september 2006 15:04 schreef cultheld het volgende:
Wordt het ondertiteld?
De rest van het seizoen nog wel!quote:Op zondag 3 september 2006 15:06 schreef cultheld het volgende:
Lees de Sig.
Ned 2 bij de NOSquote:Op zondag 3 september 2006 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Op welke zender en bij welke omroep?
Om het program te vinden is wel gemakelijk ,maar goed ik dacht dat iedereen dat wel wistquote:
waarom. hij speelt nu in een betere competitie en verdient meer geld.quote:Op zondag 3 september 2006 21:22 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik denk dat Andre spijt heeft van zijn transfer(zal hij nooit toegeven natuurlijk)
Aannames.quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef slaapkamermug het volgende:
hij presteert slecht, beland dadelijk op de bank en ziet eventueel PSV nog schitteren en denkt; was ik daar nog maar bij
Hij heeft pas één wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef slaapkamermug het volgende:
hij presteert slecht,
Inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef Robocock het volgende:
Het was gewoon slecht
zeg het nog 13x, kneus![]()
Ten Cate ook, maar die praat normaler Nederlands dan Ooijer.quote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef Type-R het volgende:
Ooijer is amsterdammer dus daar is je antwoord
Ja hoor.quote:
PSV verliest van een Twentequote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef slaapkamermug het volgende:
hij presteert slecht, beland dadelijk op de bank en ziet eventueel PSV nog schitteren en denkt; was ik daar nog maar bij
Hugo heeft gelijk!quote:Op zondag 3 september 2006 22:31 schreef Jasza het volgende:
Hugo irriteert me mateloos, wat een domme opmerkingen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |