Dat is ook helemaal niet erg, maar zeg dan wel tegen de NOS dat je op dat moment niet in de uitzending wil komen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
Ronald Koeman staat er om bekend dat ie wel een neut lust. Erwin ook trouwens. Ik hou daar wel van
Interessante gast weer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:50 schreef Erasmusch het volgende:
Studio Feyenoord
ik weet niet eens of ie komt, zeg ook maar wat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:02 schreef tong80 het volgende:
Dat is nou eens echt een leuke gast. Hij komt verlegen over maar zegt altijd de waarheid.Lang geleden dat ie in het openbaar verscheen. Hier ga ik eens goed voor zitten.
Lulquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ie komt, zeg ook maar wat.
Oh wachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ie komt, zeg ook maar wat.
Dan is Voetbal Insite ook lekker genaaid zeg. Twee dagen achter elkaar saai en politiek correct gelul.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:20 schreef Urquhart het volgende:
En hij zit maandag ook al bij Voetbal Insite
Kuyt probeert in interviews altijd de positieve jongen uit te hangen, ik word soms echt misselijk van zijn politiek-correcte geblaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Da's voor VI dan wel weer een voordeel: als iemand alleen maar politiek correct lult, maakt het toch niet uit of je hem als 1e hebt: komt er toch geen scoop uit.
Ik zie echt niet wat Kuyt voor nieuws over de overstap gaat vertellen...![]()
Idd, ik kan me nog een soort preek herinneren over het multiculturele binnen het voetbal en de kleedkamer. Het was net een pastoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kuyt probeert in interviews altijd de positieve jongen uit te hangen, ik word soms echt misselijk van zijn politiek-correcte geblaat.
Ik heb soms het idee dat hij het neefje van André Rouvoet is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik kan me nog een soort preek herinneren over het multiculturele binnen het voetbal en de kleedkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |