Daar is iedereen het over eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de video. En mijn persoonlijkheidsmeter over wie wel en niet deugen is feilloos. Die man deugt niet.
Allertijdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:04 schreef DrDentz het volgende:
toch de topscorer aller tijden die weggaat
Ik zat ff niet op te letten, maar loopt de som nou wel op en er straks meer geamortiseerd moet worden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef Subjectiviteit het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Die 12% lening heeft als voordeel voor de kredietverstrekker dat ze de misgelopen inkomsten (de rente wordt immers niet betaald) kan bijschrijven als verliespost. Toch bouwt de investeerder zo krediet op. Belastingvoordeel all the way.
Hoewel vreemde constructie, niks mis mee.
Oh my, arme Mireille... Bij het Boodschappenspel was ze altijd erg op haar qui vivequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij gaat Triviant doen.![]()
Iemand moet het doen, Mireille Bekooij is sinds kort dement hoorde ik...
ik noem een anastaciou, galisteas, boukhari, sonck, mahlas, costoricaan, die lange argentijn die niemands naam weer wil herinneren....quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Jonge jongen hebben ze een keer een goede spits krijgt ie een afscheid alsof ie Feijenoord de europacup heeft geschonken. Bij Ajax vertekt er elk jaar wel eejn wereldspits.
Was dit dan ook de inzet van de belasting-rechtzaak tegen Yorien/ Feyenoord?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef Subjectiviteit het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Die 12% lening heeft als voordeel voor de kredietverstrekker dat ze de misgelopen inkomsten (de rente wordt immers niet betaald) kan bijschrijven als verliespost. Toch bouwt de investeerder zo krediet op. Belastingvoordeel all the way.
Hoewel vreemde constructie, niks mis mee.
Je hebt natuurlijk ook nog de beursgang van Ajax, maar ik miste idd wel de vraag over waar het geld nou allemaal heen gegaan is. Ik heb toch een beetje het idee dat Yorien zelf wat (terug-)genomen heeft, al weet ik niet waarom.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:46 schreef Plato1980 het volgende:
Goede uitzending, alleen is mij nog steeds niet duidelijk waarom de begroting van Feyenoord zo veel lager is dan die van Ajax. Dat kan immers niet alleen door het mislopen van de CL en te weinig transfers verklaard worden.![]()
Heb je eigenlijk wel gelijk in...quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:06 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als dit het meest kritische was wat hij te bieden heeft, is hij definitief afgedaan. Hij liet belangrijke issues liggen, had zijn huiswerk niet goed gedaan (itt Hugo Borst) en liet zich met een kluitje in het riet sturen.
Ik heb het idee dat het probleem is dat Jorien zelf strak alle touwtijes in ahnden wil houden en daarom andere investeerders buiten de deur houdt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook nog de beursgang van Ajax, maar ik miste idd wel de vraag over waar het geld nou allemaal heen gegaan is. Ik heb toch een beetje het idee dat Yorien zelf wat (terug-)genomen heeft, al weet ik niet waarom.
Zou ook kunnen, daar werd dan wel wat over doorgevraagd. Maar Dirk vond ook dat er geen Abramovich moest komen, en Dirk is de held van Rdam dus dan heeft ie altijd gelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het probleem is dat Jorien zelf strak alle touwtijes in ahnden wil houden en daarom andere investeerders buiten de deur houdt.
volgens mij zei Dirk juist dat ze daar in R'dam niet op zitten te wachten..quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, daar werd dan wel wat over doorgevraagd. Maar Dirk vond ook dat er Abramovich moest komen, en Dirk is de held van Rdam dus dan heeft ie altijd gelijk.![]()
Indd, heel duidelijk zelfs.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
volgens mij zei Dirk juist dat ze daar in R'dam niet op zitten te wachten..
Sorry guys, ik schreef het ff iets te snel, maar is aangepast.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
volgens mij zei Dirk juist dat ze daar in R'dam niet op zitten te wachten..
je hebt gedeeltelijk wel gelijk denk ik , vooral over de Uefa cup winst en dat ze daarna juist beter hadden moeten cashen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sorry guys, ik schreef het ff iets te snel, maar is aangepast.
Was ff een test of iemand het nog leest![]()
Jullie zijn iig scherp
![]()
nou ja, toch ook nog Emmerton, Kalou1, maar ok niet heel veel. Ook op dit punt hadden er mss veel meer uit kunnen halen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
maar ik denk niet dat ze heel veel goede transfers hebben gehad ,
Idd, het was wel relevant, maar het boeide mij verder ook niet zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vond het ook langdradig worden dat gelul over financien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |