in hoeverre je het al kan meten, laten we vanuit gaan dat het om fans gaat. laatst was er een onderzoek waaruit bleek dat Ajax de meeste sympathisanten had in NLquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Feyenoord schijnt - in Nederland - wél de grootste supporters-schare hebben. Ja groter als Ajax.
Hoeveel geld had je toen gewed op Ajax?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, Youri is een debiel![]()
Niks, ik was dingen kapot aan het schoppen op de tribune van woedequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoeveel geld had je toen gewed op Ajax?![]()
mwoah, hij is een stuk helderder dan z'n pa.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, Youri is een debiel![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niks, ik was dingen kapot aan het schoppen op de tribune van woede![]()
Ik neem het op.Maar geloof Jorien nog niet als ie op z'n kinderen zweert.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef -Hans- het volgende:
De zoekactie naar een nieuwe spits verloopt dus niet echt soepel als je Jorien mag geloven..
Oeh, PI vergetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ja en volgende week studio Ajax en dan studio PSV![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een smerig slijmballetje is die kuijt ook, niet te filmen....
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet aan Dirk komen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
hij heeft een kind, kun je van sneijder niet zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Kuyt lef had was 'ie gelijk uit de kast gekomen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Kuyt lef had was 'ie gelijk uit de kast gekomen
Had je dan gedacht dat 'ie nu Jorien zwart ging maken? Voor hem is Feyenoord toch goed geweest, hij heeft alleen geen prijzen kunnen winnen. Ze bieden 'm nu de kans om naar zijn droomclub te gaan, geen reden om Jorien aan te vallen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het iig wel een interessante uitzending.
Hij gaat Triviant doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef Omnifacer het volgende:
Kan die vent niet terug naar Te Land Ter Zee En In De Lucht??
Nee was relevant.Maar ze stelden de verkeerde vragen. Hugo Borst die zegt : 'Jorien' Om hem maar niet tegen zich te krijgen. Hij laat een puinhoop achter financieel. Van mij had hert er de hele uitzending over mogen gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vond het ook langdradig worden dat gelul over financien.
Is die Jack al zo oud?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ook walgelijk een vent van 60 die dagelijks onder de zonnenbank gaat liggen.
Ik kijk naar de video. En mijn persoonlijkheidsmeter over wie wel en niet deugen is feilloos. Die man deugt niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Kom je nu mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |