in hoeverre je het al kan meten, laten we vanuit gaan dat het om fans gaat. laatst was er een onderzoek waaruit bleek dat Ajax de meeste sympathisanten had in NLquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Feyenoord schijnt - in Nederland - wél de grootste supporters-schare hebben. Ja groter als Ajax.
Hoeveel geld had je toen gewed op Ajax?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, Youri is een debiel![]()
Niks, ik was dingen kapot aan het schoppen op de tribune van woedequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoeveel geld had je toen gewed op Ajax?![]()
mwoah, hij is een stuk helderder dan z'n pa.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, Youri is een debiel![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niks, ik was dingen kapot aan het schoppen op de tribune van woede![]()
Ik neem het op.Maar geloof Jorien nog niet als ie op z'n kinderen zweert.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef -Hans- het volgende:
De zoekactie naar een nieuwe spits verloopt dus niet echt soepel als je Jorien mag geloven..
Oeh, PI vergetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ja en volgende week studio Ajax en dan studio PSV![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een smerig slijmballetje is die kuijt ook, niet te filmen....
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet aan Dirk komen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
hij heeft een kind, kun je van sneijder niet zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Kuyt lef had was 'ie gelijk uit de kast gekomen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Kuyt lef had was 'ie gelijk uit de kast gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |