Daar is iedereen het over eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de video. En mijn persoonlijkheidsmeter over wie wel en niet deugen is feilloos. Die man deugt niet.
Allertijdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:04 schreef DrDentz het volgende:
toch de topscorer aller tijden die weggaat
Ik zat ff niet op te letten, maar loopt de som nou wel op en er straks meer geamortiseerd moet worden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef Subjectiviteit het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Die 12% lening heeft als voordeel voor de kredietverstrekker dat ze de misgelopen inkomsten (de rente wordt immers niet betaald) kan bijschrijven als verliespost. Toch bouwt de investeerder zo krediet op. Belastingvoordeel all the way.
Hoewel vreemde constructie, niks mis mee.
Oh my, arme Mireille... Bij het Boodschappenspel was ze altijd erg op haar qui vivequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij gaat Triviant doen.![]()
Iemand moet het doen, Mireille Bekooij is sinds kort dement hoorde ik...
ik noem een anastaciou, galisteas, boukhari, sonck, mahlas, costoricaan, die lange argentijn die niemands naam weer wil herinneren....quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Jonge jongen hebben ze een keer een goede spits krijgt ie een afscheid alsof ie Feijenoord de europacup heeft geschonken. Bij Ajax vertekt er elk jaar wel eejn wereldspits.
Was dit dan ook de inzet van de belasting-rechtzaak tegen Yorien/ Feyenoord?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef Subjectiviteit het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Die 12% lening heeft als voordeel voor de kredietverstrekker dat ze de misgelopen inkomsten (de rente wordt immers niet betaald) kan bijschrijven als verliespost. Toch bouwt de investeerder zo krediet op. Belastingvoordeel all the way.
Hoewel vreemde constructie, niks mis mee.
Je hebt natuurlijk ook nog de beursgang van Ajax, maar ik miste idd wel de vraag over waar het geld nou allemaal heen gegaan is. Ik heb toch een beetje het idee dat Yorien zelf wat (terug-)genomen heeft, al weet ik niet waarom.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:46 schreef Plato1980 het volgende:
Goede uitzending, alleen is mij nog steeds niet duidelijk waarom de begroting van Feyenoord zo veel lager is dan die van Ajax. Dat kan immers niet alleen door het mislopen van de CL en te weinig transfers verklaard worden.![]()
Heb je eigenlijk wel gelijk in...quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:06 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als dit het meest kritische was wat hij te bieden heeft, is hij definitief afgedaan. Hij liet belangrijke issues liggen, had zijn huiswerk niet goed gedaan (itt Hugo Borst) en liet zich met een kluitje in het riet sturen.
Ik heb het idee dat het probleem is dat Jorien zelf strak alle touwtijes in ahnden wil houden en daarom andere investeerders buiten de deur houdt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook nog de beursgang van Ajax, maar ik miste idd wel de vraag over waar het geld nou allemaal heen gegaan is. Ik heb toch een beetje het idee dat Yorien zelf wat (terug-)genomen heeft, al weet ik niet waarom.
Zou ook kunnen, daar werd dan wel wat over doorgevraagd. Maar Dirk vond ook dat er geen Abramovich moest komen, en Dirk is de held van Rdam dus dan heeft ie altijd gelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het probleem is dat Jorien zelf strak alle touwtijes in ahnden wil houden en daarom andere investeerders buiten de deur houdt.
volgens mij zei Dirk juist dat ze daar in R'dam niet op zitten te wachten..quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, daar werd dan wel wat over doorgevraagd. Maar Dirk vond ook dat er Abramovich moest komen, en Dirk is de held van Rdam dus dan heeft ie altijd gelijk.![]()
Indd, heel duidelijk zelfs.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
volgens mij zei Dirk juist dat ze daar in R'dam niet op zitten te wachten..
Sorry guys, ik schreef het ff iets te snel, maar is aangepast.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
volgens mij zei Dirk juist dat ze daar in R'dam niet op zitten te wachten..
je hebt gedeeltelijk wel gelijk denk ik , vooral over de Uefa cup winst en dat ze daarna juist beter hadden moeten cashen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sorry guys, ik schreef het ff iets te snel, maar is aangepast.
Was ff een test of iemand het nog leest![]()
Jullie zijn iig scherp
![]()
nou ja, toch ook nog Emmerton, Kalou1, maar ok niet heel veel. Ook op dit punt hadden er mss veel meer uit kunnen halen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
maar ik denk niet dat ze heel veel goede transfers hebben gehad ,
Idd, het was wel relevant, maar het boeide mij verder ook niet zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vond het ook langdradig worden dat gelul over financien.
De totale 'lening' zal zo inderdaad oplopen. Nou zal Feijenoord ook niet stom zijn en daar wel een of andere constructie voor hebben. Dat een deel van de lening terug komt in een gift. En, verrassend, is de belasting betaald over deze gift lager dan 12%, ik geloof 8 procent.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zat ff niet op te letten, maar loopt de som nou wel op en er straks meer geamortiseerd moet worden?
Nee, de zaak van Jorien van den Herik lag heel anders, al had het ook te maken met een creatieve constructie. Spelers krijgen bij het tekenen van een contract vaak 'tekengeld'. Dit tekengeld wordt door de belastingdienst als inkomen gezien, waar inkomensbelasting over betaald moet worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was dit dan ook de inzet van de belasting-rechtzaak tegen Yorien/ Feyenoord?
Lijkt me dat je dan toch op het randje zit van wat wel en niet mag.
Je zit zo toch de cijfers kunstmatige laag te houden?
Waarom doet niet iedereen dit dan?
(heb geen verstand van finacien..)
Daar zie ik Jorien (of een van zn bedrijfjes...) niet voor aan. Het was ook maandelijks 1%. Dus jaarlijks stijgt die hoofdsom met 12.7%quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:09 schreef Subjectiviteit het volgende:
[..]
De totale 'lening' zal zo inderdaad oplopen. Nou zal Feijenoord ook niet stom zijn en daar wel een of andere constructie voor hebben. Dat een deel van de lening terug komt in een gift. En, verrassend, is de belasting betaald over deze gift lager dan 12%, ik geloof 8 procent.
gewoon de Nos ff mailen. Het was een vondst van Hugo Borst.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
Een vriend van mij hoorde dat ze het lotings balletje van Ajax (voor CL-league deden verloten) klopt dit? kan het nergens terug vinden.
Iemand wellicht een site?
Dank je voor je uitgebreide uitleg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:17 schreef Subjectiviteit het volgende:
[..]
Nee, de zaak van Jorien van den Herik lag heel anders, al had het ook te maken met een creatieve constructie. Spelers krijgen bij het tekenen van een contract vaak 'tekengeld'. Dit tekengeld wordt door de belastingdienst als inkomen gezien, waar inkomensbelasting over betaald moet worden.
Nou zat bij de door Feijenoord betaalde transfersom dit tekengeld er bij in. Wie het initiatief nam tot deze constructie is het punt van de hele zaak. Het FIOD meent dat Feijenoord én van den Herik (hij werd immers ook persoonlijk aangeklaagd) dit bedacht hadden om zo de belasting te ontwijken, ofwel ontduiken.
Feijenoord meent dat dit tekengeld in dit geval een persoonlijke afspraak van Vidmar met zijn oude club was. In de transfervoorwaarden zou worden opgenomen dat Feijenoord dit bedrag niet als tekengeld uit zou keren. Standard Luik (die club was het toch?) zou dat zelf maar moeten regelen.
Daar had Feyenoord natuurlijk wel bij moeten nadenken; Standards staat immers bekend als een door en door corrupte club.quote:
Wordt een off-topic maar niet minder interessant. Tja, je hebt dan wel de schijn tegen je, da's waar. En ik kan me ook voorstellen dat je voordat je zo'n kennelijk ongebruikelijke constructie doet, dit eerst bij de belasting checkt/goedkeuring vraagt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar had Feyenoord natuurlijk wel bij moeten nadenken; Standards staat immers bekend als een door en door corrupte club.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:53 schreef Erasmusch het volgende:
Hadden Gyan en Allotey er ook niet iets mee te maken?
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/FIOD-affaire_bij_Feyenoordquote:In de zomer van 1995, aan de vooravond van het voetbalseizoen 1995/1996 trok Feyenoord een nieuwe spits aan, de topscorer uit de Belgische eerste klasse, Aurelio Vidmar, die uiteindelijk slechts 15 wedstrijden voor de Rotterdammers zou uitkomen en daarin twee maal zou scoren. In die periode (1996) werden ook de spelers Christian Gyan en Patrick Allotey door de club gecontracteerd, ook zij speelden een rol in deze kwestie.
Welke weddenschap heb je verloren?quote:Op zondag 3 september 2006 15:04 schreef cultheld het volgende:
Wordt het ondertiteld?
De rest van het seizoen nog wel!quote:Op zondag 3 september 2006 15:06 schreef cultheld het volgende:
Lees de Sig.
Ned 2 bij de NOSquote:Op zondag 3 september 2006 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Op welke zender en bij welke omroep?
Om het program te vinden is wel gemakelijk ,maar goed ik dacht dat iedereen dat wel wistquote:
waarom. hij speelt nu in een betere competitie en verdient meer geld.quote:Op zondag 3 september 2006 21:22 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik denk dat Andre spijt heeft van zijn transfer(zal hij nooit toegeven natuurlijk)
Aannames.quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef slaapkamermug het volgende:
hij presteert slecht, beland dadelijk op de bank en ziet eventueel PSV nog schitteren en denkt; was ik daar nog maar bij
Hij heeft pas één wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef slaapkamermug het volgende:
hij presteert slecht,
Inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef Robocock het volgende:
Het was gewoon slecht
zeg het nog 13x, kneus![]()
Ten Cate ook, maar die praat normaler Nederlands dan Ooijer.quote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef Type-R het volgende:
Ooijer is amsterdammer dus daar is je antwoord
Ja hoor.quote:
PSV verliest van een Twentequote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef slaapkamermug het volgende:
hij presteert slecht, beland dadelijk op de bank en ziet eventueel PSV nog schitteren en denkt; was ik daar nog maar bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |