Ned 2 bij de NOSquote:Op zondag 3 september 2006 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Op welke zender en bij welke omroep?
Om het program te vinden is wel gemakelijk ,maar goed ik dacht dat iedereen dat wel wistquote:
waarom. hij speelt nu in een betere competitie en verdient meer geld.quote:Op zondag 3 september 2006 21:22 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik denk dat Andre spijt heeft van zijn transfer(zal hij nooit toegeven natuurlijk)
Aannames.quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef slaapkamermug het volgende:
hij presteert slecht, beland dadelijk op de bank en ziet eventueel PSV nog schitteren en denkt; was ik daar nog maar bij
Hij heeft pas één wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef slaapkamermug het volgende:
hij presteert slecht,
Inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef Robocock het volgende:
Het was gewoon slecht
zeg het nog 13x, kneus![]()
Ten Cate ook, maar die praat normaler Nederlands dan Ooijer.quote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef Type-R het volgende:
Ooijer is amsterdammer dus daar is je antwoord
Ja hoor.quote:
PSV verliest van een Twentequote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef slaapkamermug het volgende:
hij presteert slecht, beland dadelijk op de bank en ziet eventueel PSV nog schitteren en denkt; was ik daar nog maar bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |