quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, het is weer Tong topic openen tijd
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:40 schreef pfaf het volgende:
Topics gemerged.
Ik had dat van van Bommel helemaal niet gezien! Wel stoer van 'm!
Goed idee! Modwaardige actie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:40 schreef pfaf het volgende:
Topics gemerged.
Ik had dat van van Bommel helemaal niet gezien! Wel stoer van 'm!
Nee joh, over Ierland - Oranje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgende week over de eredivisie![]()
Owja dat is de 16e al en 20e is al eredivisiequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee joh, over Ierland - Oranje.
Wat betreft Sneijder kun je nou eenmaal niet kritisch genoeg zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef Erwtensoep het volgende:
En weer kon Hugo het niet laten om na te trappen naar Sneijder. Toen hij naast hem zat had hij niet zo'n grote bek.
Het is me eerlijk gezegd niet opgevallen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij mag best kritisch zijn, maar hij maakt het te persoonlijk.
Jawel, een goed stukje over een oude discussie tussen JC en Van Bommel, waaruit bleek dat ze mekaar niet zo liggen. En Van B, als loopjongen van Kruif, selecteert Van Bommel daarom niet.quote:
Ik weet toch niet of het zo simpel is. Van Bommel is immers wel door Rijkaard naar Barcelona gehaald, terwijl El Salvador daar toch ook een stevige vinger in de pap heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel, een goed stukje over een oude discussie tussen JC en Van Bommel, waaruit bleek dat ze mekaar niet zo liggen. En Van B, als loopjongen van Kruif, selecteert Van Bommel daarom niet.
Dat moet haast wel Timmer of Lodewijks zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
al bekend wie er zondag zit ?
Dat is idd iets wat ik ook niet snap, eens kijken of ie nou op de bank beland bij Barca...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet of het zo simpel is. Van Bommel is immers wel door Rijkaard naar Barcelona gehaald, terwijl El Salvador daar toch ook een stevige vinger in de pap heeft.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat moet haast wel Timmer of Lodewijks zijn.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:30 schreef Kang-He het volgende:
Trezeguet. Die Been zegt het met een serieus gezicht ook
.
Lult met dubbele tong manquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ronald lijkt wel bezopen
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ronald lijkt wel bezopen
das verder niets nieuws hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Ooijer heeft GEEN goed gevoel meer bij psv!
Aan zn antwoorden te horen wel. Is dit de laatste wedstrijd voor JVoH bij psv? Ja gedeeltelijk wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ronald lijkt wel bezopen
Inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ronald lijkt wel bezopen
'Gedeeltelijk wel. Aan de andere kant kan hij ook weggaan.'quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Aan zn antwoorden te horen wel. Is dit de laatste wedstrijd voor JVoH bij psv? Ja gedeeltelijk wel.![]()
Wel een eerlijke man.
Zo dom ja, lekker vaag antwoord.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
'Gedeeltelijk wel. Aan de andere kant kan hij ook weggaan.'![]()
Oh ja dat kwam er nog achterquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
'Gedeeltelijk wel. Aan de andere kant kan hij ook weggaan.'![]()
Gelul. Sportmoment van de eeuw gekozen in 2000quote:
Ik heb niet meegekozen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul. Sportmoment van de eeuw gekozen in 2000
Was ie als speler maar zo serieus geweest. Wat ze vergaten te vermelden is dat ie gekozen werd tot beste speler van dat jeugd WKquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Normaal gesproken zou een trainer van NEC nietszeggend zijn als gast, maar Mario blijft interressant. Mooie vent, terughalen naar Feyenoord.
Je kan veel zeggen over NEC, maar ook vorige trainers als Ron de Groot en Johan Neeskens zouden het niet verkeerd doen in programma's.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Normaal gesproken zou een trainer van NEC nietszeggend zijn als gast, maar Mario blijft interressant. Mooie vent, terughalen naar Feyenoord.
Dat vond ik nu juist stuitend. Nec is alleen maar vernoemd bij de aankondiging.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Vermakelijke uitzending.
De trainer van NEC uitnodigen en dan bijna de hele uitzending met hem over F'noord lulllen.![]()
Idd zeg. Wat een pipo die Been.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef Nashje het volgende:
Trezeguet. feyenoord zal vast de enige club zijn die interesse in 'm heeft.
Mis je nu het sarcasme van Been of begrijp ik jou verkeerd?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd zeg. Wat een pipo die Been.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |