Het is me eerlijk gezegd niet opgevallen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij mag best kritisch zijn, maar hij maakt het te persoonlijk.
Jawel, een goed stukje over een oude discussie tussen JC en Van Bommel, waaruit bleek dat ze mekaar niet zo liggen. En Van B, als loopjongen van Kruif, selecteert Van Bommel daarom niet.quote:
Ik weet toch niet of het zo simpel is. Van Bommel is immers wel door Rijkaard naar Barcelona gehaald, terwijl El Salvador daar toch ook een stevige vinger in de pap heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel, een goed stukje over een oude discussie tussen JC en Van Bommel, waaruit bleek dat ze mekaar niet zo liggen. En Van B, als loopjongen van Kruif, selecteert Van Bommel daarom niet.
Dat moet haast wel Timmer of Lodewijks zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
al bekend wie er zondag zit ?
Dat is idd iets wat ik ook niet snap, eens kijken of ie nou op de bank beland bij Barca...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet of het zo simpel is. Van Bommel is immers wel door Rijkaard naar Barcelona gehaald, terwijl El Salvador daar toch ook een stevige vinger in de pap heeft.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat moet haast wel Timmer of Lodewijks zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |